عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/9

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

پاسخ به سوالات



قسمت نهم


سفر به بهشت


سوال اول: از آقای آرش

آیا این درست هست که در جزیره ها تجمع ارواح بیشتر هست؟من خودم سالها جزیره ی کیش زندگی می کردم و چندیدن بار تجربه حضور نیروهای ی عجیب رو داشتم که در یک مورد به شدت خشن هم بودند که بعدا فهمیدم که بسیاری از ساکنان جزیره تجربه های مشابه دارند و ارواح رو دیدند و یا حس می کنند. بعدا از فردی شنیدم که مناطقی که با آب احاطه شدند توان سفر روح رو کاهش میدن. 

پاسخ: معمولا اینگونه اعتقادات بخاطر آن فضای رمزآلود و دنج و ساکتی است که مکانهایی مثل جزایر و مناطق پرت و دورافتاده و متروکه در خود دارند وگرنه نیروهای ناشناخته با طول موج های متفاوت و غایب از دید و رویت همگان، در تمامی مناطق کره زمین حضور داشته و تاثیرات آنها برای عده ای از مردمان که دارای قدرت مدیومی بالاتری نسبت به سایرین هستند، قابل درک و در پاره ای از موارد مشهود میباشد.

سوال دوم از آقای وحدتی

آیا این تجربه (خاطرات یک روح از لحظه قبض جان ...) برای شما اتفاق افتاده و شما به همراه روح نگهبانتان سفر کرده اید؟

پاسخ: نخیر بلکه کشف و شهود یکی از مدیومهایی است که تحت کتابی الکترونیکی در آینده منتشر خواهد شد.


سوال سوم: از آقای MO

سلام یه سوال داشتم و اونم این هست چرا من هروقت در مورد ارواح کتابی مطالعه میکنم مثل کتاب های دکتر رهبر زاده یا مطالب سایت شما بلافاصله در کل بدن بنده احساس مور مور شدن(جابجا شدن انرژی حیاتی) را دارم؟ حسی عجیب دارم حتی الان ک در حال نوشتن این سوال هستم نیز این حس تمام بدنم را فرا گرفت است.

پاسخ: این حالت طبیعی است زیرا شما اصالتا یک روح هستید و هنگامی که از دنیای ارواح سخن به میان می آید، یک حس نزدیکی و بازگشت به اصل و موطن خویش را در خود احساس می کنید و از این که شما به عنوان یک روح جدا گشته از منزل آسمانی فعلا در قفس کالبد جسمانی زندانی هستید با شنیدن حکایاتی از وطن، حس رهایی و پرواز به شما دست می دهد. این حالات نمایانگر کشیدگی سیالات متصل از روح به جسم است که قصد ترک جسم را دارد اما بنابر مصلحت و تقدیر الهی فعلا می بایست در جسم حبس باشد. هرچه آگاهی شخص از واقعیات دنیای ارواح بیشتر باشد، این حالت در وی شدیدتر خواهدبود. عرفا و اولیاالله این حس مورمور شدن و به قول شما جابجایی سیالات انرژی را تا ده هابرابر بیشتر احساس می کنند تا جاییکه مولانا بعلت ذوق و شوق بی حد و حصر معنوی در کوی و برزن ناگاه به رقص و سماء می پرداخت . به امید روزی که بدون هیچگونه حجابی شاهد تجلیات نور و صوت الهی باشیم. موفق باشید.


سوال سوم: از آقای عابدی

بنده مدیوم ذاتی هستم برای تقویت کنترل و استفاده صحیح از نیروهایم احتیاج به کمک و راهنمای دارم نیروهایم بی اختیار درخانه و بین افراد خانه جریان پیدا میکند و گاهی باعث ایجادمشکل برای خود و آنها میشود واز این بابت در رنج هستم ممنون میشوم کمک کنید از این برزخ رها شوم شماره تلگرام بنده ----------------------- شرمنده فقط با ارسال پیام میتوانم با افراد در تماس باشم وقتی با تلفن تماس صوتی برقرار میکنم سر درد شدید میگیرم.

پاسخ: در پاسخ به سوال یا به قول خودتان مشکل شما باید بگویم که صرف بیش از حد  انرژی و سیالات روحی برای مدیومهایی که مثل شما هستند، می بایست درجهت تحلیل این قوا باشد تا ضرری متوجه خود شخص و اطرافیان نباشد. برای تحلیل این قوا بهتر است به ابعاد غرایز نفسانی خویش بیشتر توجه کنید و از این طریق به تحلیل قوای روانی و ذهنی خویش نایل آیید. از زیبایی ها و نعمات دنیایی بیشتر استفاده کرده و کمتر به اموری مثل انرژی های محیطی که بر روی شما تاثیر می گذارند اعم از نیروهای هوشمند ماورایی و یا دیگر انرژی ها و امواج تاثیرگذار آنها در طبیعت فکر و توجه نمایید. در این رابطه یعنی حل مشکلی که فرمودید فقط این خود شما هستید که می توانید به خودتان کمک کنید و ذهنیت و اقکار خویش به سمت و سویی غیر از نیروهای مدیومی متمرکز نمایید تا رفته رفته تاثیرات این قوه روانی در شما کم گردد. درضمن من به غیر از فضای مجازی اصلا فرصت تماسهای مستقیم با عزیزان علاقمند را ندارم.


سوال چهارم: از آقای بهزاد


 من در مورد مشکلم ( مشکل تنفسی )که دچارش هستم، قبلا درباره آن از شما راهنمایی خواسته بودم. باید بگویم من بلد نیستم با روح نگهبانم تماس بگیرم و از ایشان راهنمایی بگیرم، این امکان وجود داره که در این زمینه برای ارتباط با روح نگهبانم از شما کمک بگیرم که بشه تصمیم درستی بگیرم؟
پاسخ:
روح نگهبان به هیچ عنوان در حوزه تصمیم گیریهای افراد تحت تکفل خویش به طور مستقیم دخالت نمی کند زیرا این عمل موجب دخالت در آگاهیهای افراد است و هیچگاه ارواح نگهبان در این حوزه مجاز به دخالت نمی باشند. بلکه به طور غیرمستقیم آن هم ازطریق ارواح حامی در فکر و اندیشه اشخاص یک یا چند راه حل را پیشنهاد می دهند و اشخاص هم با دخالت قوای عقلانی و تکامل روحی که از آن برخوردارند به یکی از دستورالعملهای القا شده در ذهنشان عمل می نمایند. و اما من به هیچ عنوان نه توانایی این کار را دارم که دخالتی در انتخاب مسیر سرنوشت اشخاص داشته باشم و اگر هم به اصطلاح در پاره ای موارد، توانایی داشته باشم مجاز به این کار شنیستم.

سوال پنجم از: خانم ف - ع

به نظر من تمام مطالب کتاب «خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا...» محصول فکر و خیال شماست. من معتقدم شما نویسنده ای توانا هستید و چون قدرت تخیل بالایی دارید می توانید تمام آن حس و حالی را که درباره عالم ارواح دارید را در قالب کلمات و جملات سحرآمیز بیان کنید. البته ببخشید که این طور واضح نظرم را بیان کردم؟
پاسخ: نخیر این کتاب محصول فکر و خیال من نیست بلکه ویرایش چند صد صفحه از کشف و شهودات یکی از مدیومهای کشورمان است که در تماس با یک روح متعالی توانسته است به حقایقی از قوانین عالم ارواح دست یابد. بهرحال من به نظر شما احترام می گذارم.

سوال ششم از: خانم زهرا.م.ت
من خیلی از روح وحشت دارم، اما خیلی هم مشتاق به ارتباط با آنها هستم. ولی وقتی فکر می کنم که اگر یکی از آنها در جلوی چشم من ظاهر شود، ممکن است چه اتفاقی بیفتد، دچار دلهره و اضطراب میشوم. چگونه باید بر این حالت غلبه کنم.
پاسخ: اول از همه شما میبایست دانش و آگاهی خویش را درباره علوم روحی بالا ببرید تا به مرور این ترس و وحشت در شما تبدیل به سکینه و آرامش شود. درثانی تا زمانی که شما دچار ترس و دلهره باشید هیچ روحی تمایلی به تماس و ارتباط با شما نخواهد داشت.

سوال هفتم: از آقای ش.د

با عرض معذرت، قیمت حضور شما برای یک جلسه تدریس علوم روحی و ارتباط با ارواح در محافل و مجالس به نظرم زیاد است. (200 هزار تومان). به نظر شما اینطور نیست؟
پاسخ: همانطور که قبلا توضیح داده ام من سالهای قبل بدون دریافت هیچگونه وجهی به محافل دوستانه یا فامیلی میرفتم اما برخی از این جلسات به علت خلف وعده و عدم حضور عده ای از مدعوین یا برگزار نمی شد و یا بعلت کمبود نفرات به یک محفل خصوصی و بدون نتیجه و بازدهی تبدیل می شد و وقت و انرژی مرا هم در یک روز تعطیل و یا اوقات فراغت هدر می داد. بنابراین تصمیم گرفتم که با گرفتن مبلغی بعنوان حق التدریس یا حق الزحمه، لااقل انگیزه ای برای مدعوین ایجاد شود تا بخاطر پرداخت وجه، لااقل خلف وعده نکرده و به موقع به جلسات برسند و هم اینکه اگر هم آن جلسه به هم خورد من با گرفتن این وجه دچار ضرر و خسران نشوم. درضمن برای آنکه این مبلغ از جیب یک نفر هزینه نشود میزبان چنین جلساتی می تواند این مبلغ را تقسیم بر تعداد مدعوین کند تا پرداخت این وجه به یک یا دو نفر تحمیل نگردد.

سوال هشتم: از خانم ص.محمدی

بسیار از شما ممنونم که با این مطالب آموزنده ما را درجهت تقویت بنیانهای اخلاقی و معنوی راهنمایی می کنید. سوال من این است که شما خودتان چگونه به این وادی یعنی ماورالطبیه و متافیزیک کشیده شدید و هم اکنون در چه مرحله ای از پیشرفت قرار دادید.
پاسخ: درست مانند شما علاقه مندانه و با جستجو و مطالعه کتابهایی در این زمینه، دانش و آگاهی خودم را ارتقا دادم و سپس در محضر اساتید بزرگوار، و شرکت در کلاسها و جلسات علوم روحی تا حدودی موفق به تقویت بعد مدیومی در خویش گشتم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی