عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

asare/marg

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ

علائم وقوع مرگ


علائم مرگ

فرامرز ملاحسین تهرانی

به هرحال واقعه مرگ اتفاقی است که برای همه عزیزان و بستگان ما و همینطور برای خود ما روزی به وقوع خواهد پیوست و همگان به سوی منزلگاه ابدی خویش رحلت خواهیم نمود. پس چه بهتر و زیباتر که از قبل مقدمات این سفر روحانی را آماده و مهیا کرده باشیم تا ا نشاالله در وطن حقیقی خویش یعنی جهان نورانی ارواح در ابتدای کوچ مان به آنجا دچار مشقات و سختی های عدم آشنایی با منزلگاه ابدی خویش نباشیم.

 

حتما ملاحظه فرموده اید که وقتی یکی از عزیزان و بستگانمان از دنیا رحلت می نمایند، برای تایید مرگ وی پزشکی بر بالین وی آورده تا وقوع مرگ را تایید نماید. بارها شده است که پس از تایید مرگ توسط پزشک معتمد، ساعاتی بعد این مرده زنده شده و ادامه حیات داده است که این اتفاق باعث حیرت و بعضا تیتر بسیاری از روزنامه ها می گردد. علت چنین واقعه ای این است که برخی از ریسمانهای نقره ای یا همان ریسمان های حیات که از روح به جسم متصل است، هنوز به کالبد مادی وصل بوده و قطع نشده،  اما برخی دیگر ریسمانها، مانند ریسمان قلب و برخی از اندامهایی که مرتبط با نبض می باشد گسسته گشته  و چون به این علت قلب و شریانها بی حرکت شده است، پزشک وقوع مرگ را تایید میکند، اما پس از دقایق یا ساعاتی آن چند ریسمانی که به بدن وصل بوده است باعث تزریق سیاله های انرژی بخش به سایر اندامها ازجمله قلب را فراهم آورده و قلب و سیستم اعصاب شروع به فعالیت می نما یند و کالبد جسمانی بواسطه این انرژی جریان یافته در بافت ها و سلول ها، دوباره زنده می گردد.

به همین خاطر از نظر روح شناسان تا زمانی که حتی یک ریسمان حیاتی از روح به جسم متصل است، واقعه مرگ مورد تایید نمی باشد و چه بسا همان یک ریسمان باعث اتصال سایر ریسمانها به کالبد جسمانی گردد و فرد دوباره شروع به حیات نماید.

قطع شدن ریسمانهای حیاتی از جسم، ترتیب خاصی ندارد اما اولین ریسمان قطع شده از جسم، ریسمان پاشنه پا می باشد و درواقع ضعیف ترین اندام انسان و اولین اندام انسان برای جان دادن پاها می باشد و کسی که زمان قبض جانش فرا رسیده است اول از سمت پاهایش سرما و لمس شدن و خواب رفتن را احساس می کند.  سایر ریسمانها هم ترتیب خاصی برای قطع شدن ندارند اما همانطور که ریسمان پاشنه پا اولین ریسمانی است که قطع می شود، ریسمان چانه هم آخرین ریسمان در کالبد جسمانی است که با قطع شدن آن توسط رسولان الهی، مرگ حتمی رخ داده است و دیگر هیچ بازگشتی در کار نخواهد بود.

یک مدیوم بینا در هنگام قبض جان شخصی که در حال احتضار است با قدرت بینایی خویش از قطع شدن ریسمانهای نقره ای از اندام شخص محتضر که به رنگ دودی یا خاکستری و موجی شکی است،   نسبت به مرگ وی آگاه می گردد. اما اشخاص عادی که مدیوم بینا نیستند، برای آنکه از مرگ شخص محتضر اطمینان حاصل نمایند، باید خوب به علایم ظاهری شخصی که در حال احتضار است توجه نمایند و هر موقعی که چانه وی با تکان و لرزشی از حرکت بازایستاد، نشانه آن است که آخرین ریسمان حیاتی وی قطع شده است و درست در همین هنگام است که فرشته مرگ به طور کامل جان وی را ستانده است و مرگ حتمی رخ داده است.

لرزش چانه به این صورت است که صورت محتضر انگار خشک می شود و چشمانش کم فروغ و در بعضی اوقات به نقطه ای به آن سوی پدیده های طبیعی و دنیایی خیره می گردد. انگار این نگاه از در و دیوار گذشته و به نقطه ای در عالم ارواح و جهان غیب خیره گشته است. آنگاه پوست صورت کمی افتادگی پیدا کرده و سیاله ای موجی شکل و روان  از زیر پوست صورت در مرکز زنخدان چانه جمع می شود و ناگهان این نقطه در چانه به لرزش افتاده و به قول معروف شخص محتضر چانه می اندازد و سپس بی حرکت گشته و این به معنای آن است که مرگ به وقوع پیوسته است و روح بعد از عمری معین که در جهان خاکی مورد آزمایشات گوناگون بوده است، به امر و اراده پروردگار به دیار باقی رحلت نموده است.

با امید آنکه همگی ما جزو کسانی باشیم که در لحظه قبض جان با رویی گشاده و قلبی شاد و مطمئن به منزلگاه روحانی خویش سفر نماییم، به شما پیشنهاد می کنم که حتما کتاب «خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه ابدی» را مطالعه فرمایید. چراکه مطالب درج شده در این کتاب الکترونیکی برگرفته از کشف و شهود یکی از اولیاالله مستور می باشد که علاوه بر آگاهی یافتن انسان از قوانین عالم غیب و حوادث زمان قبض جان، باعث تقویت محراب خداشناسی و تقویت قدرتهای مدیومی در خوانندگان آن می شود.



کتاب خاطرات یک روح

کتاب الکترونیکی


روح 300


خاطرات


اثر: فرامرز ملاحسین طهرانی

اشعار کتاب: ف.م.طهرانی (ناجی)

* پیش گفتار

* مقدمه

* تحول بزرگ

* شب موعود

* گفت و گو با یک روح

* آغاز یک راه

* جهان اول روحی جهنم

* اعراف جهان دوم روحی

* روحی که هشیارم کرد

* دیدار با یک روح گنهکار

* جهان سوم روحی

* بشارت بزرگ

* ارتباط با روح حکیم خیام نیشابوری

* او می رود دامن کشان  

* سخن آخر

این کتاب در 236 صفحه به صورت الکترونیکی میباشد

236 صفحه


خرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی