عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بنام خدا


 ارواح شرور


rohh

فرامرز ملاحسین تهرانی


برای چگونگی شناخت ارواح شرور از ارواح متعالی و مترقی می بایست مسلح به علوم و دانش روحی بود. یعنی اینکه بدون داشتن دانش روحی و اطلاعاتی در این باب هرگز نباید اقدام به ارتباط با ارواح نمود. یکی از مخاطراتی که دامنگیر اشخاص در برگزاری خودسرانه جلسات روحی و یا همان جلسات ارتباط با ارواح می گردد همین است که اکثریت آنها به دام ارواح شرور و بی سواد می افتند و با القائات و دروغ های این ارواح دچار سرگشتگی و گمراهی می شوند. یکی از علل و عواملی که این دسته از ارواح در جلسات ارتباط حضور می یابند این است که در این جلسات شخص هادی و راهنمای وارد به د انش علوم روحی و متبحر در این امر وجود ندارد. ارواح شرور به محض ا طلاع از این موضوع برای آنکه ابراز وجود کرده و خودی نشان دهند، به این جلسات وارد شده و خود را به جای ارواح متعالی و دانشمندی که سالهاست از دنیا رفته اند جا زده و اقدام به دادن اطلاعات غلط به حاضرین می کنند و ای کاش که اوضاع در این حد باقی بماند، برخی از آنها در پاره ای از مواقع اقدام به کارها و اعمال ناشایستی می نمایند که موجب دردسرها و بعضا وحشت حضار در جلسات می شود و همین عوامل باعث بدبینی مردم نسبت به ارواح شده و ایمان آنها را نسبت به جهان غیب و مردمان باصفاو پاکش متزلزل می سازد. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۳
faramarz Tehrani

بنام خدا

سن ارواح در جهان های روحی


سن ارواح


فرامرز ملاحسین تهرانی

سن ارواح در جهان های روحی بستگی به جهانی دارد که ارواح در آنجا ساکن می گردند. در واقع این بستگی به مقامات و درجات تکاملی خود روح دارد. هرچه ارواح به طبقه ارواح متعالی تعلق داشته باشند خیلی زودتر می توانند به شناخت از قدرتهای روحی خویش نایل آمده و به رفع حوائج و نیازها و خواستهای خود همت بگمارند که تعیین سن و سال هم یکی از همین حوائجی است که ارواح بسیار مشتاقند که در بهترین شرایط سنی به سر برده تا بهتر بتوانند از نعمات بهشت و جهان های مترقی و طبقات روحانی بهره مند گردند. درواقع گرایش ارواح متعالی برای رسیدن به سنین پختگی و پرهیز از سنین پیری و فرسودگی در طبقات مخصوص به خویش نه فقط به خاطر رفع نیازهای مادی و بهره مندی از نعمات بهشتی است بلکه بیشتر به این خاطر است که با بهره گیری از قوای فکری و ذهنی کاملی که در سنین جوانی و پختگی به دست می آورند، به شناخت بهتر و بیشتر پروردگار مهربان و درنهایت به عبادتی شایسته تر از او مبادرت ورزند. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۱
faramarz Tehrani

پیام های معنوی (2)


پیام 2

در یکی از روزهای محرم (تاسوعا) که من در منزل تنها بودم، اقدام به کتابت با روح حامی خویش نمودم که مربوط به سال 1383 میباشد. پس طبق وعده ای که داده بودم درجهت بارگذاری کتابت های خودم با ارواح، این کتابت را  تقدیمتان میکنم.

فرامرز ملاحسین تهرانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۵
faramarz Tehrani

بخشی دیگر از کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رجعت به منزلگاه ابدی

شرحی بر جهان دوم روحی


اعراف


araf

فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال: بازگردیم به لحظه رجعت شما به جهان های روحی. شما از خاطرات خود در عبور از جهان اول روحی فرمودید، نحوه اجرای قوانین الهی در این جهان سرد و تاریک به چه شکلی بود؟

جواب: نه تنها درجهان اول روحی، بلکه در تمامی هستی و کائنات اعم از دنیاهای فیزیکی ومادی و جهان های روحی، قوانین الهی حاکم و برقرار می باشد. در جهان های مادی و سیاراتی مثل سیاره زمین که به ظاهر درهر نقطه ای از آن فرمانروایان و پادشاهان و رییسان جمهور و دولتها و مجالس مردمی، به قانونگذاری و حکومت بر مردمان و جوامع مشغولند، همگی شان عوامل و کارگزارانی بیش در اداره امور معیشت و زندگی مردمان و تحت سیطره دستگاه الهی نیستند. این اراده خداوند برمبنای حکمت و مصلحت است که همچنان این دنیای بزرگ به حیات و استواری خویش پایبند بوده و اگر این اراده قطع گردد در کسری از ثانیه اثری از خلقت در پهنه گیتی باقی نخواهد ماند.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۶
faramarz Tehrani

مدیومها چگونه اند؟


مدیومها

فرامرز ملاحسین طهرانی


بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید

در این عشق چو مردید همه روح پذیرید

بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید

کز این خاک برآیید سماوات بگیرید

بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید

که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید

یکی تیشه بگیرید پی حفره زندان

چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید

بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا

بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید

بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید

چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۸
faramarz Tehrani

محاسبه زمان در عوالم روحی


زمان


فرامرز ملاحسین تهرانی

محاسبه زمان در عوالم روحی  متفاوت از زمین و سایر سیارات و ستارگان است. به عنوان مثال کره زمین در 24 ساعت یک دور کامل به دور خورشید می گردد و در این حین نیمی از کره زمین روز و نیمی در تاریکی شب فرو می رود. همچنین سایر سیارات نسبت به بزرگی و کوچکی شان و سرعت دوران آنها به دور خورشید که متاثر از شدت و ضعف جاذبه است، گذشت زمان متفاوتی در مقیاس با زمین را تجربه می نمایند. پس می توان گفت که محاسبه زمان امری نسبی از منظر ناظرانی است که ساکن در هر یک از سیارات و یا هر نقطه ای از عالم می باشند. حال این سوال پیش می آید که زمان در عوالم روح که خارج از محیط فیزیکی و مادی این جهان هست، چگونه محاسبه می گردد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۸
faramarz Tehrani

بنام خدا

تکامل روحی


تکامل

فرامرز ملاحسین تهرانی

حیات نباتی، شروع یک زندگی تازه پس از حیات جمادی است. آگاهی و عقل  تعبیه شده در هر عنصری با نشانه هایی از وجود، در مسیر تکاملی خویش به آگاهی های جدیدی سوق داده می شود و بر همان مبنا به درجات بالاتری از رشد و شکوفایی عقلانی نایل خواهد آمد. اینک می توانید حدس بزنید چه دوران درازی باید طی گردد تا این عقل با کسب تجربیات بی شماری از مرگ ها و زندگی ها به شناخت و معرفتی والا دست یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۱
faramarz Tehrani
پدیده های ماورالطبیعه از نگاه علم

metafi

محمد منیری خیابانی

روشهای محاسباتی انسان توانسته است به پیچیدگیهای خیل عظیمی از پدیده های طبیعت آگاهی یافته و به مدیریت آنها بپردازد.

با این حال موضوعاتی بوده وهستند که با وجود تلاش بی وقفه اندیشمندان در طول تاریخ تمدن بشر, دستیابی به علل وانگیزه آنها همچنان نا ممکن باقی مانده , و همواره بعنوان پدیده های ماورالطبیعه معرفی میشوند. نکته قابل تامل و بسیار اساسی در این مقوله اینکه , تمامی پدیده هائی که تا بحال انسان موفق به رمزگشائی از اسرار آنها شده است , قائم بر ابعاد وخواص فیزیکی ماده موجود در طبیعت بوده اند , و بنظر میرسد که بسیاری از پدیده هائی که امروزه بعنوان ماورالطبیه ارزیابی میشوند , ماهیت غیر مادی داشته و خارج از حیطه تاثیرگزاری ماده موجود عمل میکنند. مواردی چون مساله روح ودنیای ارواح , دنیای پس ازمرگ, سحر وجادو , دنیای ملائکه و اجنه ها, وبرخی موارد دیگر که در فرهنگ عامه وافکار عمومی قاطبه ملتها وتمد نها از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همچنان بعنوان پدیده های ماورالطبیعه معرفی میشوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۳
faramarz Tehrani

بنام خدا

 تماس با ارواح

 ارتباط
منبع: کتاب کلیات علوم روحی

زمانی که صحبت از روح و قدرت های روحی و زندگی پس از مرگ به میان می آید , برای اکثر افراد ناآگاه جهان این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است فردی که مرد , روح وی زنده باشد و برخی از افراد بتوانند تماس هایی را هم با روح او برقرار نمایند و اگر هم قدرت ناشناخته ای از او باقی مانده باشد , نیروی تماس را ندارد و کسی نمی تواند با آن نیرو صحبت کند و اطلاعاتی را از زمان مرگ و حتی ندگی پس از مرگ از آنها دریافت نماید . این قبیل افراد می گویند : مگر ارواح در جهان های روحی تحت تسلط قدرت بشر می باشند که بتوان با آنها تماس برقرار نمود و یا هر زمانی که افراد زنده بخواهند , ارواح در جلسات آنها حاضر شوند و تبادل افکار بین فرد زنده و روح مرده برقرار گردد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۲
faramarz Tehrani

بنام خدا

زمان و سیر ارواح در جهان اول روحی


تاریکی

فرامرز ملاحسین طهرانی

اصلا نمی توان، زمانی مشابه زمان کرات مادی ازجمله سیاره زمین برای جهانهای روحی تعیین نمود. اصلا معلوم نیست چگونه باید این محاسبه را انجام داد. هم می توان گفت که تمام مشاهدات و تجربه حضور ارواح در حین عبور از دوزخ به قدر یک چشم برهم زدن است، و هم می توان اینطور فهمید که خاطرات و تجربه حضور روح در این جهان به قدر یک ماه و یا حتی یک سال به طول انجامیده است. اینطور میشود گفت که در جهان های روحی هرچقدر که روح اوج می گیرد، گذشت زمان معنا و مفهومش را از دست می دهد و بهتر است بگوییم که اصلا گذشت زمانی نخواهیم داشت. زیرا تکاثف موجی این جهان ها بقدری لطیف و مواج است که ارواح قادرند سوار بر سیالات لطیف این جهان های  لطیف فقط با یک اراده در هر کجای  نقطه ای از این جهانها، حاضر باشند. پس با این توانایی بالایی که ارواح در جابجا شدن دارند، دیگر فاصله مکانی برایشان بی معنا شده و در فاصله زمانی صفر به هر نقطه ای از فضای کیهانی سفر کرده، و درواقع زمان و مکان برایشان در یک نقطه مشترک حاضر میگردد.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۵
faramarz Tehrani