عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

چاکرا چیست؟


چاکرا

چاکرا چیست؟

چاکراها (مراکز انرژی) مراکز هفتگانه قدرتند که در ستون فقرات در کالبد اثیری قرار دارند و در واقع رابط بین روح و جسم هستند. چاکرا کلمه ای سانسکریت و به معنای چرخ است. چاکراها مدام در حال چرخش هستند که به آنها نیروی حیات هم می گویند و از میان شبکه ای از مجراهای باریک به نام نادی در سراسر بدن جریان دارند. در حدود 72000 نادی در کالبد انسان وجوددارد. چاکراها روی نادی اصلی قرار دارند و در سرتاسر ستون فقرات امتداد دارند. چاکراها دوار هستند.  چاکراهای اصلی، اعضای حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می کنند و به آنها انرژی می دهند. چاکراهای اصلی مانند نیروگاهی هستند که اگر به خوبی کار نکنند، اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می شوند، زیرا برای درست کار کردن انرژی حیاتی کافی را ندارند. در شرق آنها را به نیلوفر آبی تشبیه کرده اند؛ دایره ای که گلبرگ ها احاطه اش کرده اند.
بدن ما شامل انرژی های مثبت و منفی است. سمت راست بدن حاوی انرژی مثبت و سمت چپ بدن حاوی انرژی منفی است. این انرژی ها بر مسیر چرخشی چاکراها نیز تاثیر می گذارند. به نظر می رسد هر چاکرا نام و رنگ به خصوصی نیز دارد که به طور مارپیچ از مرکز آن به سمت بیرون در حرکت است و به یکی از رنگ های رنگین کمان مربوط می شود. هزاران سال است که چاکراها در شرق شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۵۶
faramarz Tehrani

بنام خدا

گیجی مرگ


گیجی

فرامرز ملاحسین طهرانی

مرگ واقعه ای است مبارک و فرخنده که همه انسانها و حتی موجودات ذی روح آن را بالاخره تجربه خواهند کرد. درست مانند تولد که همگی ما روزی به دنیا آمده ایم و اصلا آن را به یاد نداریم، مرگ نیز برای تک تک ما انسانها رخ خواهد داد و این امری است حتمی که همه ما آن را به خوبی می دانیم. با اینکه همگی ما صددرصد به این موضوع مطمئن هستیم که روزی خواهیم مرد و رخت سفر به جهانی دیگر خواهیم بست اما اکثریت مردمان حاضر نیستند در طول 24 ساعت زندگی عادی اشان و درگیر بودن با مسائل گوناگون زندگی لحظه ای بنشینند و با خود خلوت کرده و نسبت به این موضوع مهم یعنی سفر مرگ قدری تامل و تفکر نمایند. به محض اینکه فکر مرگ به ذهن خطور می کند، سریعا این فکر را از ذهن خویش پاک می کنیم و خود را سرگرم موضوعات دیگر زندگی می کنیم تا مبادا لحظه ای از خوشی های زودگذر دنیایی غافل بمانیم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۳۳
faramarz Tehrani

بنام خدا

مانیه تیزم چیست؟


مانیه تیزم

منبع: iran.pezeshk.us

سال‌ها است که دوستداران علم «خود شناسی» و بخصوص آنان که در آغاز راه تعلیم و آموزش قرار دارند میان نیروی «مانیه تیزم» و علم «هیپنوتیزم» تفاوتی قائل نیستند یا اصولاً نسبت به تفاوت‌های موجود از نظر علمی بی‌توجه می‌باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۲۸
faramarz Tehrani

بنام خدا

کمک و راهنمایی های ارواح


کمک ارواح

فرامرز ملاحسین تهرانی

همه انسانها به نوعی از کمک و راهنمایی و ارشادات ارواح حامی خویش برخوردار می باشند. اصولا یکی از عوامل ارتقا و کسب امتیاز برای ارواح وارسته و پاک، یاری رساندن به انسانهایی است که در زندگانی دنیایی خویش خواهان دریافت کمک و یاری می باشند. حال ممکن است شخص دریافت کننده این کمکها اصلا نداند که این گشایش ها از جانب یک روح بوده است و آن را از کاردانی و تیزهوشی خود بداند. اما ارواح حامی هیچ اصراری بر شناسایی خود به عنوان آن عاملی که این مشکل را برطرف کرده را ندارند و همین که بتوانند به یک انسان گرفتار، کمک نمایند باعث خوشحالی و رضایت خاطرشان می شود.

 انسان در طول زندگی بارها و بارها از حمایت ارواح متعالی و مددکار خود، بهره مند گشته است. همه ما ازسوی چند روح عالی تحت حمایت قرار هستیم و ازسوی ایشان به دفعات منتفع گشته ایم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۵۳
faramarz Tehrani

بنام خدا

مرگ چیست؟


مرگ

«مرگ» به معنی فوت، موت، مردن و فنا آمده است. موت عبارت از نداشتن حیات و آثار آن(شعور و اراده) می‌باشد، همچنین مفارقت روح از بدن را نیز موت می گویند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۳۰
faramarz Tehrani

بنام خدا

عوامل عدم موفقیت در ارتباط با ارواح


موفقیت

فرامرز ملاحسین تهرانی


عدم موفقیت در ارتباط با ارواح دلایل گوناگونی دارد. اول از هر چیز بنا به مصلحت الهی، ارواح و انسانهای دربند در بعد مادی معمولا قادر نخواهند بود که معاشرتی با یکدیگر داشته باشند. زیرا اگر قرار بود پس از انتقال انسان به جهان دیگر، آنها همچنان در جمع عزیزانشان باشند، پدیده مرگ دیگر چه معنایی می توانست داشته باشد. اما تحت شرایطی این امر ممکن خواهد بود، آن هم بنا به رسالتی که ازجانب آفریدگار متعال برای برخی از افراد درنظر گرفته می شود و یا اصرار و علاقه ای که ازسوی دو طرف یعنی ارواح و اشخاص زنده برای ارتباط با یکدیگر به وجود می آید، شاید شاهد ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیم میان ارواح و افراد زنده باشیم. پس برای اشخاصی که تمایل به برقرار ارتباط با ارواح را دارند جای امیدواری وجود دارد، اما این درشرایطی است که از سوی ارواح نیز این کشش و جاذبه وجود داشته باشد. قبل از هر چیز می بایست هدف و انگیزه شخصی که تمایل به ارتباط با ارواح دارد، معلوم و معین باشد. ارواح با اشراف و آگاهی از انگیزه های افراد در زمینه ارتباط با دنیای غیب، تصمیم به برقراری و یا عدم برقراری ارتباط با آنان می گیرند. ذیلا به موارد اصلی و مهم عدم موفقیت تماس ارواح با فرد و یا اشخاص میپردازیم. قبلا لازم به توضیح است که مقصود ما از ارواح، ارواح متعالی و پیشرفته است نه ارواح شرور و فاقد سطح بالای تکامل در جهان های روحی.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۹
faramarz Tehrani

بنام خدا

اکتوپلاسم چیست؟

منبع: ghallee.blogfa.com

اکتوپلاسم

چون ارواح موجودات مجرد و نورانی هستند برای برقراری ارتباط با زمینی ها و ظهور اعمال خود نیاز به واسطه و مدیوم دارند و از ماده اکتوپلاسم او استفاده می کنند. حکما گفته اند روحی انسانی اگر چه در ذرات مجرد و مستقل از ماده و احکام آن است ولی در مقام فعل نیازمند به ماده است و برای انجام فعل و ظهورات روحی به اسباب و وسایل مادی نیاز دارد به طور مثال برای دیدن نیاز به چشم و برای شنیدن نیاز به گوش و برای برداشتن نیاز به دست دارد لذا بدن و اعضای عنصری آن بازار و وسایل روح شمرده می شوند و این تا زمانی است که روح در دنیا در جسم مادی خود قرار دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۵۱
faramarz Tehrani

بنام خدا


دعوت به همکاری

برای ما مقاله بنویسید

دعوت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۰۴
faramarz Tehrani

بنام خدا

خوددرمانی با استفاده از رنگها


نتیجه تصویری برای رنگ

منبع: fatemeh7saba.blogfa.com
گفته شده هفت مرکز اصلی در نقاطی تشکیل یافته اند که خطوط ثابت نور یا خطوط انرژی چهارده بار تقاطع می یابند . علاوه بر اینها تعداد زیادی مراکز یا چاکرای کوچکتر وجود دارند که در طب سوزنی از آنها استفاده می شود.

هفت چاکرای اصلی در امتداد ستون فقرات قرار گرفته و هر یک از آنها با یکی از غدد درون ریز کالبد جسمانی در ارتباط می باشد .

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۵۷
faramarz Tehrani