عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

ارتباط با روح میرزاکوچک خان

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ب.ظ

به بهانه سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی

ارتباط با روحی که خود را میرزاکوچک خان معرفی کرد

میرزاکوچک خان

چند هفته قبل در یکی از کتابت های هفتگی خود با روح حامی خویش، ایشان به من پیام داد که روح بزرگواری قصد ارتباط با مرا دارد. اصولا من زیاد به نام و پیشینه ارواح در ارتباط هایم اهمیت نمی دهم بلکه بیشتر محتوای پیام روح حاضر برایم اهمیت دارد. به همین خاطر درباره هویت روحی که تمایل به تماس با مرا دارد چپزی نپرسیدم. اما روح حامی  گفت که آیا نمی خواهی نام دنیایی این روح را بدانی؟ گفتم: خب بفرمایید که ایشان کیست. روح حامی فرمودند که در کتابتی که با ایشان خواهی داشت به هویت ایشان هم پی خواهی برد. 

در ذیل، بخشی ا ز کتابت خود را که به صورت سوال و جواب با این روح بزرگوار است را تقدیم می کنم.

ادامه مطلب

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۵

نظرات  (۱)

۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۶ هادی اسماعیلی فضل

سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

پاسخ:
با عرض سلام و ادب
از آشنایی با شما و همچنین اشعار زیبایتان خرسندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی