عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

 

قوانین دو عالم روح و ماده

 

roooh

فرامرز ملاحسین طهرانی

بدیهی است که قوانین علوم گوناگون و دانش های بشری در دو عالم روح و ماده با هم تفاوتهای فراوان و زیادی دارند. زیرا در عالم ماده و سیارات فیزیکی ارواح در کالبد اثیری و مادی مجبور به حیات موقت در حیطه ابزار و وسایل مادی که جسم مادی نیز یکی از آن اسباب و وسایل است می باشد. معمولا قوانین اجتماعی، دینی، مدنی و قوانین حاکم بر علوم گوناگون تا آنجا که مورد شناخت و کشف انسان قرار گرفته است فقط در حوزه محیط و فضای سیاره ای کاربرد دارد و به محض عروج روح از سیارات فیزیکی به عالم ارواح تبعیت و فرمانبرداری از قوانین عالم ماده از گردن وی ساقط خواهد شد. زیرا روح به محض ورود به عالم ارواح با قوانینی جامع تر و کامل تر که منبعث از قوانین و احکام ناب الهی است و کاملا با شرایط تکامل روحی وی سازگار می باشد، آشنا گشته و برای همیشه تابع آن قوانین الهی می گردد.

  ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۳
faramarz Tehrani

مدیتیشن


چگونگی ارتباط و اتصال به راهنمایان معنوی


rahnama

ملانی بکلر

در ابتدا مقدمه ای کوتاه و توضیحاتی در این رابطه با هم خواهیم داشت. چگونه به راهنمایان معنوی خود متصل شویم. شما به جز فرشتگان همراه، راهنمایان معنوی هم دارید که از بدو تولد کنارتان بوده اند. برای کسب معنویت روحی با راهنمایان معنوی خود در پروسه برنامه زندگی هماهنگ شوید. قبل از اینکه در جسم فیزیکی خلق شوید در جهان معنوی خود بطور کامل حاضر باشید. راهنمایانی را انتخاب کنید که بتوانند بهترین کمک را به شما در عرصه زندگی برسانند. درسهای زندگی را به شما یاد بدهند. اهداف و ماموریت زندگی شما را در زندگی به خوبی پوشش بدهند. شما در ضمن می توانید به صورت استراتژیک نیز با راهنمایان معنوی خود همراه شوید که می توانند به شما پیشنهاد محافظت هم بدهند. حال که شما در زندگی زمینی خود به خوبی پیش می روید بعضی از این راهنمایان هم به همراه شما همینگونه اند و برخی دیگر تمام مدت روی انتخاب ها و اینکه به کدام مسیر درحال حرکت هستید تمرکز کرده اند.

 
ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۲
faramarz Tehrani

پاسخ به سوالات


پاسخ


قسمت بیست و دوم


سوال اول از آقای محیایی

می خواستم خدا را شکر کنم که بالاخره شما یک جلسه عمومی برای علاقمندان علوم روحی گذاشتید من که منتظر چنین لحظه نابی بودم. یک سوال از محضر شما داشتم آیا در این جلسه احضار روح هم می کنید و اگر می کنید به چه روش و طریقی می باشد.

پاسخ. ضمن تشکر از شما از اظهار لطف و شادمانی که به واسطه برگزاری جلسه علوم روحی دارید. خدمت شما و سایرین عرض کنم که اصلا هدف من این نبود که کلاسی برگزار کنم تا احضار روح نمایم. اگرچه در تایم سوم جلسه اقدام به برقراری تماس می نماییم اما در درجه اول هدف من ایجاد فضا و محیطی بود تا در این فضا با دوستان و علاقمندان عزیز آشنا شده و از تجربیات و آگاهیهای یکدیگر استفاده نماییم. انشاالله در پایان جلسه هم از طریق گردونه دوار اقدام به ارتباط با عزیزان درگذشته خواهیم نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۸
faramarz Tehrani

خواب درمانی های روحی


khabe

استاد حسن رهبرزاده


علت خوابیدن: وجود هر فردی از دو قسمت کاملا متمایز نسبت به یکدیگر تشکیل شده است و آنها عبارتند از: روح و تن ­پوش که قسمت اصلی را تشکیل می­دهند و جسم مادی که رهگذر است و هریک از این دو قسمت می­بایست از عالم مربوط به خود کسب انرژی نماید که ذیلا مطالبی در این مورد بیان می­گردد.

 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۰
faramarz Tehrani

پاسخ به یک سوال


نامه


باسلام واحترام من دختری 30 ساله هستم ومدت 10سال هست که با بیماری سختی که درمانی برای ان وجود ندارد وهرروز منتظر مرگم هستم دست وپنجه نرم میکنم سوالی دارم درباره اینکه ایا ارواح میتوانند درباره بهبود بیماری ودرمان به ماکمک کنند چون جایی شنیدم که آنها به همه امری واقف اند سپاسگذارم اگر دراسرع وقت جواب من رابدهید ومرایاری کنید.

پاسخ:

با سلام خدمت شما
انشاالله که هر چه زودتر سلامتی خود را بدست بیاورید.
درپاسخ به سوال شما باید بگویم که بله انسان دارای قدرتهای ذاتی و روحی شگرفی درجهت شفای ناراحتی های روحی و جسمی خویش و حتی دیگران است. شما می توانید ازطریق صحبت درونی با ضمیر ناخودآگاه خویش، از این ضمیر که گنجینه اسرار و علوم الهی است درخواست کنید که تمامی ناراحتی و امراض جسمانی شما را در طول شبانه روز و مخصوصا هنگامی که درخواب هستید ریشه یابی کرده و با استفاده از دانش طب الهی که نهایت و فوق آن در نزد خداوند متعال است به شفاف سازی امواج روحی و شفای امراض شما اقدام نماید. قبل از به خواب رفتن نیز این درخواست را از ضمیرناخودآگاه بخواهید و تکرار نمایید و دیگر کاری به چگونگی انجام آن نداشته باشید زیرا روح الهی در عالم خواب با دسترسی به اسرار آفرینش مستتر در ضمیر ناخودآگاهی، راه درمان و طریقه آن را خواهد یافت.
موفق باشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۸
faramarz Tehrani

خاطرات مدیومها/ قسمت دوازدهم

 

عروس آسمانی

 


فرشته

فرامرز ملاحسین طهرانی

 

خاطره ای که قرار است در ذیل بخوانید از آقای م.ش.خ حدود یک هفته قبل به دستم رسید که مناسب دانستم آن را در وبلاگ قرار دهم. اینکه چرا وقفه ای در انتشار خاطرات مدیومها رخ داده، باید به عرض برسانم که خاطرات زیادی به دستم می رسد اما همه آنها بنابه دلایلی قابل انتشار نمی باشد. برخی از آنها تکراری است و برخی دیگر آنچنان جذابیت مطالعه برای دوستداران علوم روحی ندارد و تعداد اندکی است که ظرفیت انتشار دارند.

خاطره ذیل نیز جزء آن دسته از خاطراتی است که بعد از قدری ویرایش و تعدیل به حضورتان تقدیم می گردد.

* * *

  ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۰
faramarz Tehrani

ارتباط

ثبت نام


جهت شرکت در جلسات علوم روحی


با سلام

به اطلاع دوستان می رسانم به جهت پیشنهاد عده زیادی از دوستداران علوم روحی برای برگزاری جلسات ارتباط، بالاخره تصمیم گرفته شد که به منظور تشکیل چنین جلساتی اقدام به ثبت نام از علاقمندان نماییم. البته لازم به ذکر است که این جلسات بصورت تک جلسه ای بوده و افراد شرکت کننده در این جلسه به مباحث مهم علوم روحی و تکنیکهای ارتباط  با نیروهای معنوی آشنا خواهند گشت.

رئوس برنامه های این جلسات به این شرح است که مدت زمان جلسات 2 تا 3 ساعت می باشد که در سه تایم زمان بندی شده ابتدا خلاصه ای از برگزیده دروس علوم روحی بیان میگردد. در تایم دوم جلسه، به پرسش و پاسخ و تجارب عزیزان شرکت کننده خواهیم پرداخت و در تایم آخر اقدام به آموزش تکنیکهای ارتباط خواهیم نمود.

علاقمندان به شرکت در این جلسات به ترتیب اولویت ثبت نام، از آنها طی یک تماس تلفنی و یا ازطریق ایمیل دعوت خواهد شد که در تاریخ و مکان تعیین شده، تشریف بیاورند.


شرایط شرکت در جلسات علوم روحی به شرح زیر است.

** ثبت نام کنندگان محترم به هنگام حضور در جلسات، مجاز به همراه آوردن شخص دیگری با خود نمی باشند چراکه فضای جلسه محدود بوده و فقط اشخاص ثبت نام کننده مجاز به حضور در جلسات خواهند بود.


* شروع جلسات پنجشنبه هفتم تیرماه 97 میباشد و فعلا مکان جلسات در تهران خواهد بود.



** شهریه حضور در جلسه علوم روحی 30 هزار تومان می باشد که می توانید ازطریق فرم ذیل اقدام به ثبت نام نمایید.



Image result for ‫ثبت نام‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۱
faramarz Tehrani
پاسخ به دو سوال درباره

تناسخ

تناسخ

فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال از خانم سما

من یکی از خوانندگان کتاب خاطرات یک روح هستم. همانطور که می دانید مدیومهای خارجی نظیر آلن کارداک ، ادگار کایس، جین رابرتز صراحتا در مورد زندگیهای متوالی به منظور تکامل روحانی سخن گفته اند من کنجکاو بودم بدانم مدیومهای مسلمان هم چنین اظهاراتی داشتند یا نه اما در کتاب شما اشاره ای به این موضوع ندیدم . آیا چنین اظهاراتی توسط مدیوم محترم شده و شما صلاح ندیدید در کتابتان عنوان کنید؟ در اصل من کنجکاوم بدونم آیا ارواح اطلاعاتی که کاملا متضاد با اعتقادات شخصی مدیوم هستند می دهند یا نه؟ چون من در کتاب سوال و جوابهای کاردک خوندم که ارواح سعی می کنند حقایقی که خیلی در تضاد با باور مدیوم هست را ارائه نکنند. من چند کتاب از جناب رهبرزاده هم مطالعه کردم که ایشان هم در این زمینه چیزی نگفتند فقط در کتابهایشان اشاره کردند که روح تا وقتی در جهان سوم است با ماده سروکار دارد که نمی دانم منظور ایشان همین بوده یا نه؟ 

    سوال دوم از آقای محمد

  ... یعنی هر کدوم از ماها یک زندگی یا چند زندگی قبلی داشتیم؟ میشه در این مورد بیشتر توضیح بدید؟

اگه ماها چند زندگی قبلی رو گذرانده باشیم؟ پس این که بعد از مرگ روح به عالم ارواح میره و ... رو میشه توضیح بدین؟

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۱
faramarz Tehrani

مدیوم یا بسیط

 

بسیط

 

مدیوم یا (بسیط): مدیوم یعنی فردی که واسطه بین انرژی و قدرت ارواح با افراد زنده باشد و در شکل گرفتن جلسات روحی مدیوم نقش بسیار مهمی را ایفا می‌نماید. زیرا بدون وجود بسیط در جلسات ارتباط مناسبی بخصوص ازنظر تحرکی یا تجسدی برقرار نخواهد شد. ولی در بسیاری از تماس‌ها نیازی به مدیوم نیست و خود هادی این عمل را انجام می‌دهد. عامل‌های مختلف جهت اجرای برنامه‌های روحی خویش هر یک چندین مدیوم دارند که از وجود آنها در تماس‌های خاصی استفاده می‌نمایند چون هر مدیوم دارای استعداد و توانایی‌های مخصوص به خود است که دیگری آن قدرت را ندارد. زیرا هرکدام از آنها می‌توانند پدیده‌های جداگانه‌ای را بوجود آورند.

 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۸
faramarz Tehrani