عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

بخشی از کتاب الکترونیکی «خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا....»


تبدیل ماهیت اشیا


ماهیت

فرامرز ملاحسین تهرانی

ناگاه صدایی از اعماق آسمان آن دنیای نورانی، همه جا را پر کرد. با آنکه این صدای عظیم معلوم بود که از ماورای آسمانها انتشار می یابد، اما نشان از یک قدرت لایزال و شگفت از صاحب آن نفیر الهی داشت. من مبهوت این صدای آسمانی شدم و از درون لرزیدم. لرزشی نه از ترس و خوف، بلکه از شکوه وهیبتی که این صدا در ورای خود داشت. روح میزبانم را دیدم که چشمانش را بست و به تمرکز پرداخت. من با آنکه نشسته بودم اما حالتی مثل عروج و پرواز داشتم و با آن نفیر آسمانی به پالایش خویش از دلمشغولیهای بی فاده دنیایی پرداختم. آن صدای الهی انگار به درون آدمی چنگ می زد و یا مثل جارویی بود که کثافات درون آدمی را از وجود وی بیرون می ریخت. وقتی این نفیر آسمانی آرام آرام خاموش شد به دنبالش صدای بارش نرم و ریز باران را شنیدم. روح میزبانم مرا به محوطه باز و وسیعی شبیه تراس و بالکن که به عمارت کاخ گونه وی متصل بود برد و هر دو در آن محیط مصفا و مشرف به باغ سرسبز و باطراوت آن عمارت ایستاده و ازهوای پاک و معطری که بواسطه بارش ریزباران، صدچندان به خرمی و شکوه آن افزوده شده بود، نهایت لذت را بردیم. بی اختیار اشک میریختم و از این همه شکوه و زیبایی و طراوت کیف میکردم و به حال صاحب این دستگاه و عمارت عظیم غبطه می خوردم. در جای جای محوطه بیرونی و درونی عمارت گهگاه فرشتگان جوانی را در هیبت دختر و پسر میدیدم که از حرکاتشان معلوم بود که خدمتگزاران این خانه هستند، اما هیچکدامشان در تیررس نگاه مستقیم ما قرار نمی گرفتند و به کار خویش مشغول بودند. هرچه از زیبایی صورت و اندام آنان بگویم، بازهم نخواهم توانست حق مطلب را درباره ایشان ادا کنم. از روح همراه درباره این خدمتگزاران پرسیدم که ایشان جواب دادند: اینها فرشتگانی هستند که وظیفه خدمت به مرا دارند. من میتوانم هرگونه که بخواهم از خدمات آنها بهره مند گردم. آنها دوستان شفیق و هم صحبت های خوبی برای من هستند وهمچنین تمتعات عاطفی و روحی مرا به بهترین وجه پاسخگو می باشند. آیا تو کوچکترین ایراد و ضعفی در آنها می بینی. در پاسخ گفتم؛ حقیقتا من در طول عمرم جوانانی به این زیبایی ندیده ام و خوشا بحال شما که این چنین نعمات وبرکات پروردگار دراختیارتان قرار داده شده است.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۱
faramarz Tehrani

بنام خدا

ارواح در پوشش قوانین الهی

در دایره خلقت


پوشش

اگر همین الان تصمیم بگیریم پرواز کنیم به احتمال خیلی زیاد نمی‌توانیم چرا؟ ما در اقیانوسی از انرژی زندگی می‌کنیم. هستی تاروپودش از انرژی است و ما بعنوان بخشی از این هستی از آن جدا نیستیم، از طریق خودآگاهیمان با این جهان در ارتباطیم.

نحوه ارتباطمان با هستی اندازه خودآگاهی ما را مشخص می‌کند. خودآگاهی کوچک، ما را محدود کرده و از تماس با سطوح بالاتر انرژی باز داشته. هر چه نسبت به توانمندیها و قوانین روحمان و قوانین حاکم بر هستی آگاهت باشیم از حیطه جسم مادی فراتر می‌رویم. در واقع مانع پرواز روح، جسم نیست بلکه خودآگاهی محدود ماست. خودآگاهی که منتج از شیوه زندگی است که اتخاذ کرده‌ایم. برای تغییر این خودآگاهی لازم است بخشهای خاصی به زندگی اضافه شده، یا کم گردد و یا به نوع خاصی تغییر کند. در فیزیک گفته شده است که ارتعاش منبع ایجاد موج است که دارای الگوی حرکتی تکرار شوند در زمان است که به آن فرکانس می‌گویند. هرچه فرکانس بیشتر باشد انرژی بیشتری بوسیله موج منتقل می‌گردد.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۹
faramarz Tehrani

چگونگی قطع ریسمانهای نقره ای از جسم

 

ریسمانهای نقره ای

فرامرز ملاحسین تهرانی

از روح و تنپوش ریسمانهای حیات و یا همان ریسمانهای معروف به نقره ای به نقاط مختلف جسم  متصل است. کار این ریسمانها، انتقال انرژی  و قوه حرکت و بقا به کالبد فیزیکی است. این ریسمانها از ماههای نخست بارداری مادر به جنین در داخل رحم وی وصل میگردد و بخشی از واحدهای انرژی خود را بر جنین تزریق می نماید. به تناسب رشد جنین تا هنگام تولد و پس از آن رسیدن به سن 7 سالگی، تمامی واحد روحی در کالبد فیزیکی انسان چفت و بست می شود و از این سن است که کودک توانایی و قابلیت یادگیری علوم کلاسیک در مدارس و دریافت تجارب زندگی از محیط و جامعه را پیدا می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۰
faramarz Tehrani

حیات معنوی


حیات معنوی

فرامرز ملاحسین تهرانی

تحتانی ترین مظهر آفرینش خداوندی، جهان فیزیکی و مادی است که سیاره زمین بخش بسیار ناچیزی از آن را اشغال کرده است. این جهان پهناور مادی، پایین ترین مرتبه از سلسله کائنات و آفرینش الهی است که از تکاثف و ثقل موجی فشرده ای نسبت به سایر طبقات هستی در جهان های فوقانی برخوردار است. ارواحی که بنابر مشیت الهی به یکی از سیارات در طبقه فیزیکی فرستاده می شوند، تا زمانی که به آگاهی حقیقی نسبت به ذات پروردگار و شناخت واقعی از خویشتن خویش بعنوان یک روح آزاد از تعلقات مادی نائل آیند، همچنان می بایست در مدار و چرخه این بخش از جهانهای فیزیکی در هیاکل و کالبدهای گوناگون به سر برند تا به بالاترین درجه بینش و آگاهی از وضعیت خویش و رسالتی که ازسوی دستگاه الهی بر عهده اشان گذارده شده است دست یابند.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۸
faramarz Tehrani

بنام خدا

پاسخ به سوالات

قسمت پنجم


سفر به بهشت


سوال اول از خانم الهام

ممنون که راهنمایی می‌کنید شاید یه ذره تند رفتم راستش چند وقته که سعی می کنم با روح دکتر حسن رجبی ارتباط برقرار کنم یک بار احضار کرده بودیم روح خوبی بود از طبقات بالای انرژی مادرم حالشو دید و گفت یک توده سفید پشت سر ما ایستاده خودم چند بار سعی کردم ولی هنوز نمی‌توانم با کسی ارتباط برقرار کنم.  کتاب تقویت قدرت های مدیومی رو هم خوندم چند تا تمرین داده بود برای مدیوم شناسی ولی هنوز شروع نکردم ببخشید استاد برای تمرین برون فکنی کدام روش رو پیشنهاد میکنید؟؟ راهنمایی فرمایید.

پاسخ: شما بسیار سرگشته و هیجان زده اید و این نشان از عدم آمادگی و عدم آگاهی کامل شما نسبت به ارتباط با عوالم و ابعاد خارج از بعد مادی و فیزیکی است. شما تا رسیدن به اهداف تان که دسترسی به ارشادات و معارف ازسوی اوامر الهی است فاصله دارید و می بایست اول از همه سطح آگاهی و بینش خویش را با تکیه بر توانایی های ذهنی و روحی خویش بالا ببرید تا به تسلط بر فکر و ذهن خویش نائل آیید و از این سرگشتگی و هیجانات زودگذر رهایی یابید. آن موقع است که قادر خواهید بود سبک و روش خویش را در ورود به حوزه فراروانی و قلمرو روح به دست آورید. موفق باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۳
faramarz Tehrani

سفر به بهشت


بهشت


فرامرز ملاحسین تهرانی

بعد از گذشتن از دروازه بهشتی، دیگر از آن تاریکیها ومناظر دهشتناک و ضجه های ارواح نادم و پشیمان خبری نبود و هرچه جلوتر می رفتیم به روشنایی و لطافت هوا و موج معطر لطیف و سیالی که در آن پرواز میکردیم، افزوده می گشت. با سرعتی وصف ناپذیر در عوالم الهی غوطه ور بودیم و من از شوق و هیجان می خواستم نعره بزنم. تاکنون این همه خوشی و رستگاری را با تمام وجود تجربه نکرده بودم. اصوات آسمانی رفته رفته واضح تر می گشت. یک نوع صدا و آهنگ خوشنوایی از اعماق آسمان انعکاس می یافت که آرام آرام وضوح آن را درک میکردیم و با موج احساس خوشی که ایجاد میکرد، حقیقتا مرا و دیگر ارواح را سرمست و مجذوب خود می نمود. این نوا و صدا، سرودی آسمانی بود که انگار جمعیتی بالغ برهزاران جوان و نوجوان با حنجره الهی شان به همراه یک موسیقی زیبایی که ازهارمونی بی نقص و منحصربفردی برخوردار بود، آن را اجرا می نمایند. همانطور که در افلاک پرواز میکردیم، ناگهان توده ای عظیم از ستارگان و نقطه های نورانی بر سر راهمان نمایان و شروع به درخشش کرد و ما از میان این توده نورانی عبور کردیم. این همه ستاره های ریز و کوچک، مانند ذره های بسیار ریز و نرمی به صورتمان برخورد میکرد و جریان سیال لطیف خون اثیری در زیر پوست صورت و انداممان را به نرمی حرکت میداد. هر چه پیش میرفتیم فضا نورانی تر و معطرتر میشد و ظواهر و هیاکل روحانی زیادی در گذر از آسمانهای بهشتی بر ما گذر کرده و با لبخند و سلام، گویی که ورود ما را به اقالیم الهی شادباش و تبریک می گفتند.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۸
faramarz Tehrani

آموزش تله پاتی به زبان ساده


Image result for ‫تله پاتی‬‎

مهدی مرتضی پور

خب شاید اولین سوالی که در ذهن دوستان خوبمون شکل می گیره اینه که اصلا تله پاتی چیه!؟

تله یعنی از راه دور مثل تلویزیون تلگراف تلفن ....

پاتی هم یعنی درد...

تهش یعنی اینکه از راه دور احساس و افکار یکی دیگر رو متوجه بشی یا افکار و احساست رو به اون منتقل کنی یا حتی وادار به انجام کاریش بکنی یک چیزی مثل وسوسه!  

ما معمولا تله پاتی می کنیم ولی نا خود آگاه. حواسمون نیست ناگهان یکچیزی می فهمیم یا سرکلاس فکر همکلاسیمون رو می دزدیم بلند می شیم جواب معلم رو می دیم! 

شما وقتی فکر می کنی

فکرت در کل جهان هستی منتشر میشه.

  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۱
faramarz Tehrani

بنام خدا


دانلود

ماهنامه روح و روان



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۲
faramarz Tehrani

بنام خدا

جسم اثیری


اثیری

حسن رهبرزاده

یکی از شگفتی های خلقت موجودات , بخصوص در نسل بشر, تن پوش یا جسم اثیری یا قالب مثالی وی است که دارای حالت و اعمال و مشخصات بسیاری می باشد و نقش عمده ای در تکامل زندگی موجودات ایفا می نماید.

برخی از مشخصات تن پوش در نسل بشر به شرح زیر است:

1-نظر به این که روح عنصری است لطیف , سیال , و الهی , نمی تواند در جسم مادی خشن و سخت بطور مستقیم قرار گیرد لذا روح وارد تنپوش می شود و تنپوش است که رابط اتصال روح با بدن می گردد.

2-تن پوش مانند غلافی , تمام بدن را در بر گرفته و به تمامی سلول ها از هر نظر اثر مستقیم می گذارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۴
faramarz Tehrani

بنام خدا

زن در قاموس خلقت

فرامرز ملاحسین تهرانی


Image result for ‫فرشته‬‎


زنان مظهر اتم و اکمل زیبایی و شکوه خداوند هستند. آنها در فراسویی از نشئه الهی با فرکانس موجی لطیف یک روح که تابع احساسات است در اندام و کالبد یک مونث حلول کرده و در تولدی که برایش از سوی خداوند تدارک دیده شده است، پای به عرصه این جهان  فیزیکی میگذارند. 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۵
faramarz Tehrani