عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

مدیوم های نویسنده (کاتب)



ketabat


در این مقاله راجع به مدیومهای نویسنده بحث خواهیم کرد. زیرا این خاصیت از سایر استعدادها متداول تر است و با استفاده از آن می توان کامل ترین و مفیدترین نتایج را به ساده ترین و راحت ترین طریقه به دست آورد. جای تاسف است که تاکنون هیچ علامت و نشانه ای که به طور مسلم وجود چنین خاصیت را در اشخاص فاش سازد بدست نیامده است.

سابق بر این، پاره ای مشخصات و علائم بدنی را دلیل بر وجود این استعداد تصور می کردند، اما بعدها معلوم شد مشخصات مزبور به هیچ وجه جنبه عمومی ندارند و شایان اعتماد نیستند. استعداد مدیومی به طور کلی در هرکسی ممکن است یافت گردد، اعم از مرد یا زن و سالخورده یا کودک، و ضمنا با سطح فکر و اخلاق اشخاص و یا با مزاج و طبع آنها هیچگونه ارتباطی نمی تواند داشته باشد. بالاخره درنتیجه تحقیقات ممتد مسلم گردید که تنها طریقه معقول برای کشف استعدادهای مدیومی فقط و فقط آزمایش است.

به طوری که قبلا بیان داشته ایم به طرق گوناگون میتوان پیام هایی کتبی از ارواح دریافت داشت، معذالک دستنویسی آسان ترین و سریع ترین روش ارتباط باید تلقی گردد و مخصوصا توصیه می کنیم آن را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۷
faramarz Tehrani

حقیقت تن پوش از زبان ارواح عالی


بادکنک

آلن کارداک

پیامی را که یک روح عالی در موضوع روانپوش مخابره کرده است اینک از نظر خوانندگان می گذارنیم:

«چیزی را که بعضی ها «روانپوش» می گویند همان است که عده دیگر پوشش سیال مادی یا «قالب مثالی» نامیده اند. برای تفهیم بهتر توضیح می دهم که ساختمان «روانپوش» از سیاله ای بسیار لطیف است که می توانید آن را سیاله تکامل احساس بنامید، یعنی محملی است جهت بسط بینش و اندیشه. البته این کیفیت مربوط است به ارواح پیشرفته، ولی درمورد ارواح عقب مانده باید دانست که سیالات متراکم عوالمی که این ارواح در آنجا زندگانی مادی داشته اند هنوز در روانپوش آنها جذب است و به همین علت است که رنج های ناشی از احساس گرسنگی و سرما و گرما و غیره هنوز بدانها عارض می شود، رنج هایی که ارواح برتر احساس نمی توانند نمود چون سیالات کثیف مادی را از حول وجودشان به کلی زدوده اند.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۴۴
faramarz Tehrani

پایان


جلسه دورهمی ارتباط با ارواح و ماورالطبیعه


25852

axxx


انشاءالله در تاریخ سوم آبانماه 97 روز پنجشنبه جلسه ای با حضور علاقمندان به ارتباط با نیروهای خارج از بعد مادی برگزار می گردد. ششم مهرماه سومین جلسه برگزار شد و اینک چهارمین جلسه به همت و یاری ارواح متعالی و فرشتگان بزرگوار نگهبان در شرف برگزاری می باشد.

علاقمندان شرکت در این جلسه کافی است از طریق فرم ذیل، اقدام به ثبت نام نموده، تا ترتیب شرکت آنان در این جلسه مبارک داده شود. بدیهی است پس از ثبت نام، طی تماس با این عزیزان، آدرس دقیق محل جلسه، به اطلاع این عزیزان خواهد رسید و لازم به ذکر است که هر شخص می تواند فقط برای خودش ثبت نام کند و برای حضور در این جلسه حق آوردن همراه با خودرا  ندارد، مگر آنکه همراهان نیز ثبت نام کرده باشند.

و اما موضوعات مطروحه در جلسه ای که قرار است انشاالله در پنجم مهرماه روز پنجشنبه برگزار گردد، به قرار ذیل می باشد.

1-گپ و گفت و شنود با عزیزان شرکت کننده.

2- شنیدن خاطرات و بهره مندی از تجارب کسانی که به نوعی با نیروهای ماورالطبیعه در ارتباط بوده یا هستند.

3- سخنرانی هادی جلسه درباره اهداف تشکیل جلسه ارتباط با ارواح

4- و ... ارتباط با ارواح ازطریق کتابت و گردونه دوار.

* مدت زمان این جلسه دو ساعت و زمان آن ساعات غروب می باشد.

* درضمن این جلسه تک جلسه ای بوده و آموزشی نمی باشد و فقط جهت کسب تجربه برای علاقمندان به علوم روحی برگزار می گردد.

* * توجه: بعد از ثبت نام ازطریق فرم زیر حتما شماره تراکنش و نام و فامیل خود را بوسیله پیامک به شماره 09109751237 اطلاع دهید.


پایان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۴۶
faramarz Tehrani

پاسخ به ...



قسمت بیست و پنجم



سوال اول از خانم نازی

سلام من یه پرندمو از دست دادم واقعا قلبم نابود شده کلا روحیم از بین رفت من وقتی مردم میتونم ببینمش؟

پاسخ: سعی کنید در زندگی زیاد به چیزی دل نبندید تا در ایام جدایی دچار چنین حالاتی نشوید. بدانید که خداوند یعنی خالق پرنده شما و خالق تمام زیبایی های دنیا همیشه همراه شماست . من و شما باید با پرروردگار مهربان دوست باشیم زیرا او هیچوقت ما را ترک نخواهد کرد. و در جواب سوال دوم شما هم عرض میکنم که بعد ازسالها عمر سعادتمندانه و رحلت به دنیای باقی، میتوانید با پرنده تان باشید.

 

سوال دوم از خانم ت.بحرانی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر فراوان از جلسه دورهمی بی نظیرتان. بنده کتاب فوق العاده خاطرات یک روح را همان شب خریدم و شروع به مطالعه کردم یک سوال راجع به جهانهای اول روحی داشتم واینکه زجر و درد در آنجا بسیار زیاد است اما من این جهان رو نمیتونم با خدایی که بسیار رئوف و رحیم  است تطبیق بدهم خدایی که بسیار توبه پذیر است و خودش به ما قول داده که با هر خطایی دوباره به سمت من باز آیید کمی دچار تضاد شدم به خصوص راجع به اون دختری که خودسوزی کرده بود و هنوز دردهای بدنش باقی مانده بودآیا راهی نبوده که خداوند با اون گذشتی که ازش سراغ دارایم تخفیف و راه گریزی برای این جور افراد قائل شود ؟ 

پاسخ: اگر کتاب را به انتها برسانید به جواب بسیاری از سوالهایتان خواهید رسید. همانگونه که توضیح داده شده است نه تنها جهنم بلکه سایر جهان های روحی مکانهایی است که به مدد نیروی عقل ارواح به خود شکل و صورت می گیرد. هرچه ارواح رشیدتر و عاقل تر در طبقه ای گرد هم آیند آن طبقه روحی از نعمات و برکات بیشتری برخوردار خواهد بود. اما در جهنم از آنجا که ارواح بی عقل و نابالغ تجمع داشته و به واسطه افکار و اندیشه های مادیگرایانه و عدم شناختی که از توانایی های عقلانی خویش دارند قادر به خلق شگفتی ها و زیبایی ها و نعماتی که در طبقات اعلی روحی هست، نمی باشند بنابراین همواره در فقر و فاقه و رنج و محرومیت به سر می برند. ارواح گنهکار درجایی مثل دوزخ درواقع دارند نتایج اعمال گذشته شان را که در حق خود و دیگران روا داشته اند، درک وحس می کنند و لاجرم برای رهایی از این وضعیت بغرنج باید به تفکری عمیق درباره علل وچرایی دچار شدن به این سرنوشت همت گمارند. درباره وضعیت روح آن دختری که خودسوزی کرده هم باید عرض کنم که هیچکس جز خودش باعث بوجود آمدن این سرنوشت تلخ نبوده است. البته این درد کشیدن ها و سختی های پس از مرگ برای کسانی که انتحار کرده اند همگی درنهایت باعث رشد و تعالی روحی و عقلی آنها می شود و این رنج ها و دردها عاملی است که باعث التیام و پالایش روحی آنان به مرور زمان خواهد گشت و درنهایت آنان نیز به مدد الطاف پروردگار متعال به ساحل نجات خواهند رسید

   ادامه مطلب ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۲
faramarz Tehrani

خاطرات مدیومها

زنده به گور


zendehbegor


خاطره ای از خانم زهرا.ص

من از کودکی قادر بودم برخی از پدیده ها و چیزهایی را که دیگران قادر به دیدنشان نبودند را ببینم. مثلا به وضوح می توانستم رشته های نورانی که از اندام و بدن انسانها به بیرون از بدنشان کشیده شده را مشاهده کنم که برایم بسیار جالب بود. البته تاکنون این نیرو و یا بهتر است بگویم قدرت مدیومی در من حفظ شده است اما خب تا اندازه ای به خاطر مشغله های ذهنی و درگیری با حوادث زندگی که باعث عدم تمرکز من به این استعداد و توانایی ذاتی ام می شود، به ضعف گراییده است اما هر موقع که به این موضوع یعنی جلای بینایی خودم تمرکز می کنم باز هم می توانم شاهد پدیده هایی از این دست باشم. مثلا وقتی به صورت غیرشفاف و غیرمستقیم به یک انسان و یا حتی عنصری بی جان نگاه می کنم شعاع نورانی را به دور آنهاست را می بینم که برای انسان و حیوانات دارای پرتو و حرکت است و برای اجسام بی جان ثابت و ساکن می باشد.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۵۴
faramarz Tehrani
جدول کلاس ها و جلسات علوم روحی


مشاوره و روان درمانی زمان مشاوره (30دقیقه)
روزهای 5شنبه(صبح و عصر) و سایر روزها (صبح) 60 هزار تومان لینک ثبت نام
بعد از ثبت نام به شماره 09109751237 ثبت نامتان را بوسیله پیامک اطلاع دهید.
کلاس آموزش
کتابت با ارواح
یک جلسه (2 ساعت) روزهای 5شنبه(صبح و عصر) و سایر روزها (صبح) 60 هزار تومان جهت ثبت نام با شماره 09109751237 تماس بگیرید.
کلاسهای آموزش
علوم روحی
4جلسه (10 ساعت) روزهای 5شنبه(صبح و عصر) 300 هزار تومان جهت ثبت نام با شماره
09109751237 تماس بگیرید.
کلاسهای آموزش انرژی درمانی 4 جلسه (10 ساعت) روزهای 5شنبه(صبح و عصر) 500 هزار تومان جهت ثبت نام با شماره 09109751237 تماس بگیرید.
جلسه دورهمی
ارتباط با ارواح عالی (به روش گردونه دوار و کتابت)

یک جلسه (2 ساعت) روزهای 5شنبه(عصر) 30 هزار تومان لینک ثبت نام
بعد از ثبت نام به شماره 09109751237 ثبت نامتان را بوسیله پیامک اطلاع دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۳۹
faramarz Tehrani
خاطرات مدیومها


نگارش فیلمنامه به کمک روح حامی


بیصورتی

فرامرز ملاحسین طهرانی

چند سال قبل، هر از چند گاهی به صورت نیمه حرفه ای در صفحه سینمایی یکی از روزنامه های کثیرالانتشار نقد فیلم می نوشتم. در کنار این موضوع به فعالیت و مطالعه در زمینه علوم روحی و کتابت هم اشتغال داشتم. یادم هست در آن دوران خبرهای مربوط به کینه جویی  و جنایاتی که از سوی عشاق دروغینی که جواب رد از طرف مقابل خویش می شنیدند  به شکل اسیدپاشی در اخبار و جراید انتشار می یافت که موجب تاسف و تاثر شدید خوانندگان می شد.

در همین دوران بود که در یکی از کتابت های هفتگی خود با روح حامی خویش پیامی در همین مورد دریافت کردم که باعث تعجبم شد. آن روح بزرگوار به من فرمود چرا فیلمنامه ای درمورد موضوع «اسیدپاشی» نمی نویسی. من هم در پاسخ به ایشان گفتم که من اصلا فیلمنامه نویسی و فن آن را نمی دانم. ایشان فرمودند «تو نیت و قصد نوشتن کن،ما به تو کمک می کنیم.» من با خوشحالی قلم به دست گرفتم اما ایشان پیام دادند: «امروز نه، از دو روز آینده شروع به نوشتن فیلمنامه «بی صورتی» بکن». جالب اینجا بود که آن روح بزرگوار حتی نام فیلمنامه را هم که «بی صورتی» بود انتخاب کرده بودند. پس من طبق فرموده ایشان دو روز بعد در ساعتی معین  قلم به دست گرفتم و ناگهان تمام فیلمنامه از شروع تا انتهایش در ذهن من حک شد. به طوری که تمام موضوع و قصه فیلمنامه برای من فاش شد و من به سرعت شروع به نوشتن کردم و بعد از دو سه هفته فیلمنامه را به انتها رساندم.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۲۵
faramarz Tehrani