عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

بخشی کوتاه از کتاب «رحلت ارواح» یا خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه ابدی


رحلت ارواح


roh6969

فرامرز ملاحسین طهرانی

در یکی از صبحگاهان که عازم محل کارم بودم، طبق عادتی که داشتم مسافت زیادی را از خانه تا مترو پیاده طی کردم. در گذر از یکی از محله ­های سر راه، صدای شیون و گریه زنان و مردان به گوشم رسید. دیدم که مقابل یک خانه ­ای جمعیت سیاهپوش زیادی جمع شده و آمبولانسی هم سر کوچه پارک است. فهمیدم احتمالا قرار است جنازه­ ای تشییع شود. ایستادم و از یکی از نوجوانان محله که کناری ایستاده بود پرسیدم چه کسی قرار است تشییع شود. او گفت دختر جوانی به علت بیماری مرده است، و الان وی را از بیمارستان آوردند تا از مقابل منزلش تشییع کنند.

جلوتر رفتم، ولی شدت ماتم و عزای خانواده و بستگان آن دختر به قدری بود که باعث تاثرم می‌شد. درمیان جمعیت دختری با پوشش لباس بیمارستانی و روسری، سعی داشت خانمی که بیشتر از سایرین بی ­تابی می­کرد و گویی که مادر متوفیه بود را آرام کند و هنگامیکه دید سعی و تلاش وی بی ­فایده است، به نزد تک­ تک دختران و زنانی که گویا بستگان نزدیکش بودند، رفت و به آنها چیزهایی می­گفت ولی آنها توجهی به او نمی­کردند درنهایت کناری ایستاد و با سیمایی غمزده شاهد هیاهوی جمعیت شد. او را نگاه کردم قدری چهره و حالاتش با سایرین فرق داشت. به شدت رنگش پریده و مهتابی بود و مردمک چشمش به سفیدی می­زد و انگار سیاهی چشمانش رنگ به رنگ می‌شد وقتی خوب نگاهش کردم، ردی از امواج لطیف اثیری رشته مانند شبیه تارهای ظریف ابریشم پوست دست­ها و صورتش را تشکیل می­داد، به دقت نگاهش می‌کردم  که او متوجه نگاه من شد و به طرفم آمد منتها نه قدم زنان بلکه بصورت لیز خوردن به طرفم می­آمد و من تازه فهمیدم که این دختر یک روح است. او به من رسید و به من گفت آیا شما مرا می­بینید. گفتم بله شما را می­بینم آیا شما همان روحی هستید که قرار است هم ­اکنون تشییع شود؟ آن دختر با حالتی غمبار جواب داد: اول شما به من بگویید که آیا من مرده ام و اگر مرده ام چرا شما مرا می­بینید و اگر زنده ­ام چرا دیگران مرا نمی­بینند. من در جواب گفتم درست است شما هم­ اکنون یک روح رها و آزاد از قید و بند جسمانی هستید، اما من اعتقاد به مردن شما ندارم بلکه شما مثل سایرین زنده­ اید ولی خب، دیگر از آن جسم ثقیل و مادی بی ­نیاز شده ­اید و از این زمان به بعد تابع قوانین عالم ارواح خواهید بود.

آن دختر با تعجب پرسید: عالم ارواح. پس واقعا من مرده­ ام؟ و این جمله را باز هم تکرار کرد.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۵
faramarz Tehrani

آموزش پرواز روح

Image result for ‫پرواز روح‬‎



مکان:
مکان باید ساکت و آرام باشد. تمام مزاحمت‌های صوتی را حذف کنید. رادیو و تلویزیون را خاموش کنید. تلفن را قطع نمایید. به دیگران در مورد تمرین خود توضیح داده، از آنها بخواهید با سکوت خود، با شما همکاری کنند.
یک موزیک ملایم و بدون کلام پخش کنید، تا مزاحمت‌های صوتی جزیی در آن گم شود. این موزیک به آرامش شما نیز کمک می‌کند و زمان تمرین شما را تنظیم می‌نماید. همچنین بعد از چند جلسه، شما با صدای موزیک شرطی می‌شوید. این باعث می‌شود در تمرینات بعد راحت‌تر و سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسید و نتایج موفق‌تری کسب نمایید. در و پنجره‌ها را ببندید تا مزاحمت‌های صوتی از بیرون وارد نشود. خود را برای پذیرش مزاحمت‌های صوتی ناگهانی آماده کنید. بدین ترتیب که به خود بگویید: مزاحمت‌های صوتی ناگهانی و احتمالی برای من به راحتی قابل تحمل است.
مکان بهتر است که نیمه تاریک و یا تاریک باشد. وجود نور، خود نوعی محرک و عامل مزاحم می‌باشد. تمام لامپ‌ها را خاموش کنید. پرده‌ها را کامل بکشید و اجازه دهید مکان تمرین در تاریکی فرو رود. اگر تاریکی کامل را نمی‌پسندید، یک لامپ کم‌نور روشن کنید و طوری قرار بگیرید که نور آن مستقیم به چشمان شما نتابد. اگر این لامپ کم‌نور به رنگ سبز یا آبی باشد بهتر است.
دمای محیط باید متعادل و مطلوب باشد. اگر دمای محیط گرم یا سرد باشد، باعث اختلال در تمرکز شما خواهد شد. هیچگونه بوی محرک، مهیج یا مزاحمی در محیط نباشد. البته برخی از انواع عطرها می‌تواند تأثیر مفید داشته باشد. برای مثال روشن کردن عود مفید است. این سنت در هندوستان بسیار رایج است. ممکن است شما به صورت ذاتی از یک عطر خوشتان بیاید و بوی آن به شما آرامش بدهد. می‌توانید از این عطر در هنگام تمرین استفاده کنید. وجود بوهای نامطبوع و مشمئز کننده می‌تواند مضر باشد.

ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۵
faramarz Tehrani

پاسخ به سوالات علوم روحی

 

پاسخ 20

قسمت بیست و چهارم

 

سوال - خانم آرام

یکی از دوستان بنده اذعان می کنند که زمانی که مادر شان در حالت احتضار مرگ بوده اند دو نفر از عالم غیب وارد اتاق شده و روی سر محتضر که همان مادر دوست بنده می باشد رفته اند و دوستم میگفت نمی داند به چه طریقی جان مادرش را از تنش خارج کرده اند و بعد از اتاق رفته و غیب شده اند. استاد آیا ایشان یک مدیوم هستند یا اینکه این یک توهم بوده که دیده اند. در ضمن آیا می شود لطفا مطالب بیشتری از کتاب خاطرات یک روح ... و مطالب ارسالی مدیوم در وبلاگ قرار دهید ممنون و سپاسگزارم.

پاسخ: همه انسانها از آنجا که صاحب روح الهی هستند پس دارای قدرت مدیومی نیز میباشند منتهی با درجات مختلف.
درمورد کتاب خاطرات روح باید به عرض برسانم که چون این کتاب را بصورت الکترونیکی برای فروش گذاشته ام نمیشود تمام آن را در وبلاگ نشر دهم اما تا آنجایی که ممکن باشد حتما خواسته شما را اجابت خواهم کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۳
faramarz Tehrani

بخش کوتاهی از کتاب خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه ابدی

جهنم و مردمانش


dozak


اولین جهان بعد از دنیای فیزیکی و مادی ما، جهان اول روحی یعنی جهنم می‌باشد. در این دنیای بینهایت سرد و تاریک اثری از نور و گرما مشاهده نمی‌شود و ارواح دربند و گرفتار در این دنیای تاریک، به صورتی غوطه ور و سرگردان به نقاطی نامعلوم در فضای آن سُر خورده و کشیده می‌شوند. ارواح ساکن در دوزخ، همواره در حالتی بدون تعادل و داشتن جایگاه و تکیه ­گاهی مطمئن به این سو و آن سو کشیده شده و همواره در آرزوی یافتن روزنه ­ای برای دریافت حداقل نور و گرما در تلاش و تقلا هستند.

 در یکی از شب­های ارتباط با ارواح که مجددا افتخار میزبانی از روح میهمان و همراهم را داشتم، منتظر بودم تا ایشان در خانه من تجسد یابد، اما بواسطه آنکه هدف ما نگارش مطالبی از حقایق عالم روح و جهان­های مرتبط به آن بود، ایشان صلاح دانستند برای سهولت در امر دریافت پیام از تجسد یافتن صرف نظر کرده و از طریق کتابت به سوالات من پاسخ گویند. لذا من قلم و کاغذی به دست گرفته و آماده نگارش شدم. ایشان در ادامه صحبت­ها و بیان خاطراتشان از ورود به جهان اول روحی یعنی جهنم اینگونه یاد کردند؛

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۳
faramarz Tehrani

مبحث روح شناسی (2)


فیض الهی


فیض

فرامرز ملاحسین طهرانی

گستره عالم اروح به هیچ مکان و فضایی محدود نیست بلکه تمام پهنه گیتی اعم از جهانهای فیزیکی و جهانهای روحانی در سیطره عالم ارواح و امواج اثیری است. درواقع عالم ماده با همه عظمت و بزرگی اش بخش ناچیزی از عالم ارواح را اشغال کرده و خود بخشی از آن جهان ماورائی به شمار می آید منتهی با تکاثف موجی فشرده تری نسبت به طبقات اعلای روحی.

روح در چرخه تکاملی خویش با گذر از هر مرحله از حیات روحانی خود، تجاربی از آگاهی های شخصی را در هر یک از طبقات و جهانی سفلی و پائینی درک و بر معرفت و شناخت والاتری از عظمت و شوکت حیات ابدی کائنات و پدیده های آن نائل می آید.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۳
faramarz Tehrani
کانال1
 
کانال2

7579

class

 

 

کلاس آموزش علوم روحی

 

کلاس آموزش انرژی درمانی عملی

مجازی و غیرحضوری

 

 

مشاوره حضوری و روان درمانی

 

vaght

مشاوره آنلاین

 500هزار تومان(30 دقیقه)

* کانال تلگرام masnaviarvah@

* * *

 

8525

 

کلاس آموزش علوم روحی

 

کلاس غیرحضوری (فضای مجازی) = 250 هزار تومان

* کانال تلگرام masnaviarvah@

 

کلاس آموزش انرژی درمانی

+

فشاردرمانی
 

 

کلاس غیرحضوری (فضای مجازی) = 350 هزار تومان

* کانال تلگرام masnaviarvah@

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۸
faramarz Tehrani

بنام روح اعظم کائنات

مبحث روح شناسی


امواج اثیری


asiri

فرامرز ملاحسین طهرانی

تمامی فضای پیرامونی ما از یک قدمی ما تا میلیارد کیلومتر  و حتی میلیونها سال نوری دورتر  از مکانی که قرار داریم در سیطره امواج الهی و جزئی از عوالم روحی است. درواقع این دنیای فیزیکی تنها بخش کوچکی از عالم ارواح را در اشغال خود دارد. به تبع این گستردگی فضا و عوالم آشکار و پنهان اعم از دنیاهای فیزیکی و غیرفیزیکی، موجودات غیرارگانیک بی شماری در پیرامون ما به سر می برند که به واسطه نوع فرکانس موجی شان از درک حضور آنان عاجزیم و حتی احساس حضور آنها برای ما سخت و غیرقابل درک می باشد. ارواح مجرد تنها بخشی از این موجودات نامرئی و غیرارگانیک را تشکیل می دهند و موجودات پنهانی بی شماری جزءآن دسته از امواجی هستند که گاها به طور نامحسوس بر عقل و احساس ما تاثیر گذاشته و حتی بر برخی از افراد که دارای احساسات مدیومی قوی تری نسبت به سایرین می باشند، اثربخشی حیاتی ایفا می نمایند.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۲
faramarz Tehrani

گزارشی از جلسه اول علوم روحی و انرژی درمانی 


darmani


بالاخره سری اول کلاسهای علوم روحی و آموزش انرژی درمانی طی دو سه روز گذشته برگزار شد و عده ای از علاقمندان این دانش معنوی، در کلاسهای مربوطه به تدریس خصوصی مشغول گردیدند. آنچه که در اولین جلسه در هرکدام از تایم‌های تدریس قابل مشاهده بود، ذوق و اشتیاق دوستداران علوم روحی بود که حکایت از درک متقابل استاد و شاگرد از عظمت و شوکت عالم روح و دنیای غیب می‌نمود. 

  ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۷
faramarz Tehrani

خاطرات مدیومها


نشان به آن نشان که ...


fereshteh

فرامرز ملاحسین طهرانی

هفته قبل خاطره ای از یکی از خوانندگان محترم به دستم رسید که تصمیم گرفتم آن را برای علاقمندان به علوم روحی انتشار دهم. متن این نامه را که از طرف خانم ف.ش ارسال گردیده است را با هم می خوانیم. البته نام هایی که در این خاطره می خوانید بخاطر حفظ حقوق معنوی مستعار است.


***

من دختری 24 ساله هستم که وقتی دو سالم بود پدر عزیزم را بر اثر سانحه ای از دست دادم. من به جز سایه و هاله ای محو  از  خاطرات گذشته های بسیار دور، چیز دیگری از پدرم به یاد ندارم، اما عکس او را بر روی دیوار اتاقم نصب کرده و روزی نیست که با نگاه کردن به آن عکس آه نکشم. پدر زیبایی که در اوج جوانی، من و مادرم را ترک کرد و به دیدار معبود خویش شتافت. پدرم در هنگام رحلت از دنیای مادی 27 ساله و بسیار جوان بود. مادرم می گوید که او و پدرم سه سال قبل از اینکه از دنیا برود با هم ازدواج کرده  و همدیگر را عاشقانه دوست می داشتند. همیشه مادرم از تکیه کلام پدرم که عادتش بود می گفت «نشون به اون نشون که ...» یاد می کرد. مثلا وقتی پدرم می خواست  حرف خودش را به کرسی بنشاند می گفت؛ نشون به او نشون که مثلا فلان کار رو کردم یا آن روز فلان اتفاقی افتاد. و این تکیه کلام پدر هنوز بعد از این همه سال که از مرگ او می گذشت جزئی از تکیه کلام مادرم بوده و هست.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۷
faramarz Tehrani