عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/be/soalat24

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

پاسخ به سوالات علوم روحی

 

پاسخ 20

قسمت بیست و چهارم

 

سوال - خانم آرام

یکی از دوستان بنده اذعان می کنند که زمانی که مادر شان در حالت احتضار مرگ بوده اند دو نفر از عالم غیب وارد اتاق شده و روی سر محتضر که همان مادر دوست بنده می باشد رفته اند و دوستم میگفت نمی داند به چه طریقی جان مادرش را از تنش خارج کرده اند و بعد از اتاق رفته و غیب شده اند. استاد آیا ایشان یک مدیوم هستند یا اینکه این یک توهم بوده که دیده اند. در ضمن آیا می شود لطفا مطالب بیشتری از کتاب خاطرات یک روح ... و مطالب ارسالی مدیوم در وبلاگ قرار دهید ممنون و سپاسگزارم.

پاسخ: همه انسانها از آنجا که صاحب روح الهی هستند پس دارای قدرت مدیومی نیز میباشند منتهی با درجات مختلف.
درمورد کتاب خاطرات روح باید به عرض برسانم که چون این کتاب را بصورت الکترونیکی برای فروش گذاشته ام نمیشود تمام آن را در وبلاگ نشر دهم اما تا آنجایی که ممکن باشد حتما خواسته شما را اجابت خواهم کرد.

سوال - خانم افسانه

من چند شب پیش خواب مادربزرگم را دیدم. انگار من به خانه او رفته بودم و عموها هم بودن من از یخچال مادربزرگم شیرینی برداشته و خوردم ولی مزه شیرینیهای بیداری را نمیداد ... بی مزه بود.
امکان دار د من خبر خوبی در زندگی کسب کنم .؟؟
باتشکر فراوان از شما استاد خوب که جواب سوالات مارا میدهید و راهنمایی میکنید. ممنونم از کانال خوبتان و مطالب آموزنده اش..

پاسخ: من زیاد موافق با تعبیر خواب نیستم و عقیده دارم هر فردی تعبیر خواب منحصر به خودش را دارد و جنبه عمومی و کلی برای آن قائل نیستم. شما میبایست با رجوع به ضمیر ناخودآگاه خود نشانه های تعبیر خوابتان را کشف کنید.

 

سوال - خانم محدثه

من ۱۴سالمه با اینکه شاید کوچیک باشم ولی دوست دارم که تجربه های رو که مدیوم ها کسب کردن رو منم کسب کنم. ولی به شدت اهل ریسکم و به عواقب کارهام دقت میکنم و میخوام بدونم آیا مدیوم بودن مشکلی داره و عواقب بدی رو داره یا نه؟و اینکه من سوالهای کاربرا رو خوندم و من مثل اونها خواب های عجیب و غریب نمیبینم فقط بعضی وقتها که تو خونه تنهام سنگینی نگاهایی رو احساس میکنم و فکر میکنم به خاطر تنها بودنمه و زود رفع میشه به شدت دنبال احضار جن و ارواحم ولی فعلا نمیخوام بدون دونستن عواقبش کاری رو انجام بدم ممنون میشم اگه جوابمو بدین.

پاسخ: بله کار شما درست و صحیح است. برای ورود به هر حوزه ای حتما میبایست با آگاهی و علم عمل کرد و شما هم اگر علاقمند به علوم روحی هستید کتابهای مرتبط با این علوم را مطالعه نمایید.
موفق باشید.

 

سوال - خانم اسما

آیا در مشهد هم کلاس دارید؟

پاسخ: کلاسهای حضوری فقط در تهران است. اما جزوه های آموزشی انرژی درمانی و علوم روحی بزودی برای علاقه مندانی که در شهرستان هستند تهیه می گردد.

 

سوال - آقای مهران

سلام من 27 ساله هستم جنسیتم مذکر هست,از اوان کودکی درگیر مسایلی مثل خواب هایی که میدیدم و عینا برام اتفاق میفتاد بودم, حرکت چیزهایی مثل یک شخص که به سرعت از گوشه چشمم حرکت میکردند, صدا کردن اسمم, راه رفتن توی خواب, حس اعتماد و عدم اعتماد به افراد که بهم اجازه میداد با کسی ارتباط برقرار کنم یا نه, حس پیش بینی رفتارهای آینده اشخاص و از این دست اتفاقات که باعث شد من آدم گوشه گیر و کم حرفی باشم, چهار سال پیش به تشخیص خودم صلاح دیدم از انزوا در بیام و وارد جمع هایی شدم که خوشگذران بودن, اون حسا تقریبا کمرنگ شدن, دوسال پیش از اون جمعها فاصله گرفتم و اتفاقات جدیدی داره برام میفته زندگیم درگیر عدد شده از ساعت گرفته تا پلاک ماشین , نشانه هایی مثل برگ درخت که همون اعدادو نشون میدن, یک سری خوابهای خاص که الهاماتیو بهم میدن که نمیتونم بازگو کنم, و اوج این اتفاقا اونجایی بود که یکی از دوستام یک سوالی از من پرسید و من 8 ساعت مداوم شروع به تشریح و نظریه پردازی در اون موضوع کردم که حتی در موردش یک مطلبم نخونده بودم بعدش حس ترس شدیدی به من و دوستام دست داد در حدی که حس کردم هر لحظه امکان داره یکی از دوستام بهم حمله کنه و ...... از اون روز دوستام به خاطر ترسی که وجودشونو گرفت ارتباطشونو با من قطع کردن, همین چند شبه پیش یک رویای صادقه در مورد گذشته دیدم که یک رازی که چندین سال ازش میگذره و فقط پدرم ازش خبر داشت بهم نشونش دادن وقتی از خواب یا همون حالت پریدم بدنم از درون داشت آتش میگرفت با وجود اینکه تو فضای باز و خنک و بدون پیراهن خوابیده بودم و خیلی اتفاقای دیگه...میتونین کمکم کنین!؟

پاسخ: برای تعدیل حالاتی که نشانگر تداخل امواج ذهن و نیروهای ماورایی است ، توجه و تمرکز به نعمات و برکات موجود در محیط پیرامون موجب تلطیف در روحیات شما و در نهایت رسیدن به تعادل ذهنی و فکری خواهد شد تا به مرور زمان به وضعیت و شرایط عادی خویش بازگردید.

 

سوال - آقای فرشاد

من از متن مربوط به روح حیوانات چنین برداشت می کنم که روح حیوانات پس از طی زندگی های متعدد و تکامل روحی به ارواح انسانی تبدیل می شوند. آیا ماهیت روح حیوانی با روح انسانی متفاوت نیست؟ اگر چنین موردی درست باشد می توانیم نتیجه بگیریم که ارواح پس از انتقال از عالم ذر ابتدا به صورت فیزیکی حیوانات زندگی کرده و بعدا به صورت انسان مادی به زنگی خود ادامه می دهد و حتی می تواند بعد از تکامل روحی به فرشته نیز تبدیل شود؟آیا ارواح متعالی تبدیل روح حیوانی به روح انسانی را تایید می کنند؟ لطفا در این مورد بیشتر توضیح دهید. متشکر.

پاسخ: روح علاوه بر تجارب حیات حیوانی، دوره های تکامل نباتی را هم پشت سر گذاشته است. بقول مولانا از جمادی مردم و نامی شدم/ وز نما مردم به حیوان سر زدم / مردم از حیوانی و آدم شدم / پس چه ترسم، کی ز مردن کم شدم ...
آری نظر شما به حقیقت نزدیک است.

 

سوال - خانم آرام

آیا کتاب خاطرات یک روح....برگرفته از مشاهدات واقعی مدیوم بزرگوار می باشد. یعنی واقعا به آن جهان های روحی سفر کرده اند یا اینکه در عالم خواب موفق شده اند جهان های دیگر را مشاهده کنند و همینطور مقاله شبی در غسالخانه... آیا آن مدیوم عزیز هم واقعا با هوشیاری کامل ارواح را مشاهده نموده یا در اثر خلسه و رویا این مشاهدات را انجام داده بی نهایت سپاسگزار.

پاسخ: این سوال را قبلا هم پرسیده بودید.
کشف و شهود این عزیزان هم در بیداری بوده و هم در عالم رویا...

 

سوال - خانم آرام

آیا شما کلاسهایی که تشکیل داده اید می شود با شرکت در این کلاسها دری از عوالم غیب و مردمانش به روی ما گشوده شود؟ آیا استاد رهبر زاده کلاس برای یادگیری و احضار ارواح و اینکه چطور به عوالم روحی سفر کنیم کلاس تشکیل می دهند و همینطور کلاسهای شما آیا با شرکت در این کلاسها دری از عالم غیب به روی ما گشوده می شود و می توانیم مانند مدیوم ها ارواح و جهان غیب را مشاهده کنییم ممنونم.

پاسخ: استاد رهبرزاده چند سالی هست که دیکر کلاس آموزشی ندارند. کلاسهای ما هم روش ها و تکنیکهای ارتباط را آموزش میدهد. اما همت و تلاش هنرجو هم برای موفقیت مهم است.
موفق باشید.

 

سوال - آقای ص.رضوی

اخیرا احساس می شود مقالات و مطالب شما در وبسایت کمتر شده است چرا؟ من و دوستداران علوم روحی خیلی مایلیم تا مطالب شما را بیشتر داشته باشیم و از آنها بهره مند شویم.

پاسخ: ضمن تشکر از لطف شما و سایر دوستداران علوم روحی. باید به عرض برسانم به علت مشغله کاری و شروع کلاسهای آموزش علوم روحی و انرژی درمانی متاسفانه کمتر می توانم در خدمت دوستداران و خوانندگان عزیز وبلاگ باشم.

 

سوال - خانم ر.ش

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما که جهد و تلاش زیادی در جهت نشر مطالب معنوی دارید. خواستم به این وسیله تشکری کرده باشم. در ضمن سوالی داشتم و آن این است که برای ارتباط با ارواح به صورت دورهمی فامیلی و یا دوستانه، آیا مجاز هستیم بدون حضور یک فرد آگاه و روح شناس اقدام به این کار کنیم و اگر مجاز نیستیم آیا شما و یا هر استاد دیگری که شما معرفی می کنید، دعوت ما را جهت برپایی این چنین دورهمی هایی جهت احضار روح و ارتقای معنوی پذیرا می باشید. خیلی خیلی ممنونم.

پاسخ: ضمن تشکر از الطاف شما باید به عرض برسانم به هیچ عنوان بدون حضور استاد اقدام به ارتباط گیری با نیروهای خارج از بعد مادی در دور همی های دوستانه و فامیلی نکنید زیرا ممکن است گرفتار امواج منفی شوید و بعدها برای شما و سایرین دردسرساز شود. و اما برای حضور در جلسات شما یا من و یا دیگر اساتید حاضر به حضور در جلسات شما هستند. منتها بعد از رفع محدودیت های کرونایی. 

 

سوال - آقای مهرداد

با احترام و عرض سلام خدمت شما استاد گرامی، یک سوال، ارواح چگونه قادرند در این جهان خاکی با همان هیبت و شکل شمایل دوران حیات قبل از مرگ حضور داشته باشند؟ البته من هیچگونه شک و تردید در این مورد ندارم ولی... الان که در حال تایپ بودم شاید جواب گرفتم ( ارواح می‌توانند از محضر خداوند عالمیان کسب اجازه کنند و برای انجام کارهای خیر به جهان خاکی وارد شوند) متشکرم من بارها و به مراتب از روح نگهبان خودم کمک و یاری بسیار داشتم و همیشه هم سپاسگذار ایشان بوده و هستم و قدردانی نموده ام، خداوند متعال نگهدار شما باشد.

پاسخ: و چه بسیار ساده و زیبا پاسخ سوالی که داشتید به شما الهام شد.
موفق باشید.

 

نظرات  (۱)

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۱ امیری - رحیم
ممنون از وبلاگ خوبتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی