عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بنام خدا

خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رجعت به منزلگاه ابدی


dast

قسمت چهارم

 فرامرز ملاحسین طهرانی

این بخشی دیگر از کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رجعت به منزلگاه ابدی است که هنوز بارگذاری نشده است، و فقط قسمتهایی از آن به مرور در این وبلاگ قرار می دهیم. پس به ادامه مطلب قبل که روح تجسد یافته از خاطراتش به هنگام قبض جان و ملاقات با فرزندش که در کودکی فوت شده بود، می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۱
faramarz Tehrani

تلقین به خود

تلقین

دکتر محمدجواد حریری

اگر بتوان  تلقین کردن  را برای دیگران به کار برد آیا می توان  تلقین به خود  را برای خود اجرا کرد؟ کاربردهای  تلقین به خود و خود هیپنوتیزم را می توان به صورت زیر مرور کرد:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۷
faramarz Tehrani

بنام خدا


عشق چیست، معشوق کدام است


 و عاشق کیست؟


molavi
استاد حسن رهبرزاده

در عرفان مولانا عشق آن نیروی لایزالی است که می تواند به همه چیز رنگی نو ببخشاید، یعنی به سکون حرکت و به حرکت تحول دهد. عشق مولانا نیز شعوری است مافوق همه پدیده های طبیعت و شوری است که اگر در هیمه افتد به شعله اش می کشد و می سوزد و می سوزاند. شعر او شوری است روحانی و لطافت خاص قلب عاشق را دارد.


گفتا که عاشق چیست

گفت چو ما شوی بدانی

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۱
faramarz Tehrani

سفیران روح


سفیران


فرامرز ملاحسین تهرانی


در انتقال مفاهیم الهی و پیام های معنوی همواره از دو سو مورد عنایت قرار می گیریم. یا اینکه این تعابیر و مفاهیم از ضمیر ناخودآگاه ما الهام می گیرد و با دستیابی به آن در زمانی که تمرکز لازم را داریم، به دانسته های از پیش ذخیره شده در آن دست می یابیم و یا آنکه از جانب سفیران روح به این دانش و آگاهی نایل می گردیم. در شق اول بی تردید همه انسانها به واسطه تجربه حضور در عوالم روحانی و معنوی زندگی های گذشته شان دارای علم و دانش و تجارب فراوانی هستند که خود از آن ناآگاهند و بواسطه کسب تجا رب جدید که اکثرا به اعمال و رفتار و اندیشه های غیرمعنوی و غریزی و حیوانی مربوط می شود آن معلومات و آگاهی ها به منطقه دور و غیرقابل دسترس ذهن و ضمیر ناخودآگاه انتقال یافته و با گذشت زمان پرده های حجاب و لایه هایی از شبکه های ذهنی و فکری منجر به فراموشی آن تجارب و مفاهیم منجر گردیده است که درمواقع خوابیدن و یا حالتی شبیه خلسه و تمرکز قوی ممکن است آن خاطرات و مفاهیم به حرکت واداشته شود و در چشم روحانی ما ظاهر گردیده و البته به محض توجه دوباره به علایق و دلبستگی های ما به دنیایی که برای خویش ساخته ایم همه چیز محو و به جای نخست خویش در پستو و نهانخانه ضمیر ناخودآگاه رجعت می کند. اما از آنجاکه خداوند مهربان بیش از هر چیز و هر کس نسبت به سرنوشت مخلوقات خویش ازجمله انسان یعنی اشرف مخلوقاتش خواهان تکامل معنوی وی است، با اشارات و القایات و رموزی که فطرت الهی انسان با آنها به خوبی آشناست درصدد جبران این عقب ماندگی و ضعف برمی آید. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۶
faramarz Tehrani

بنام خدا

آموزش خودهیپنوتیزم


خودهیپنوتیزم

منبع: hypnotismbidaar.com

قبل از آنکه به توضیح و تشریح جزئیات مربوط به آموزش خود هیپنوتیزم بپردازیم به عنوان شرایط مقدماتی، باید بدانیم که عمل خودهیپنوتیزم، اولاٌ باید در یک محیط  ساکت و آرام و حتی الامکان نیمه تاریک انجام گردد تا زمینه بیشتری برای حالت تمرکز ذهن که رکن اساسی حالت هیپنوتیزم است، فراهم شود . ثانیا” برای انجام خود هیپنوتیزم ، شخص باید نیمه گرسنه باشد و بایستی کاملاٌ مراقب باشد که به هیچ وجه با معده پر ، تمرین خود هیپنوتیزم  نکند . البته گرسنگی بیش از حد هم ممکن است ذهن را به خود مشغول داشته و از ایجاد حالت خود هیپنوتیزم جلو گیری نماید. اینست که می گوئیم باید جهت خود هیپنوتیزم شخص حالت نیمه گرسنه داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۹
faramarz Tehrani

بنام خدا

وضعیت روح درصورت نقص عضو


نقض عضو


فرامرز ملاحسین تهرانی

شاید این سوال برای خیلی ها مطرح شده باشد که اگر جسم بر اثر حادثه ای دچار نقص عضو شود و یا اینکه از بدو تولد انسانی ناقص به دنیا آمده باشد، وضعیت روح وی چگونه خواهد بود.

در پاسخ باید به اطلاع برسانم که روح دارای شکل بخصوصی نیست که بر اثر نقص عضو جسمانی، دچار تغییر شکل شده و یا ناقص شود. بلکه روح یک ماهیت و وجود خارج از بعد مادی است و بخشی از روح و ماهیت الهی است. پس رسالت و تکلیف روح پس از هبوط و حلول در یک جسم مادی، حیات بخشیدن به آن و ادامه سیر تکاملی خویش درجهت عروج و صعود به طبقات بالای  جهانهای روحی و هرچه بیشتر نزدیک شدن به ذات احدیت می باشد. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۷
faramarz Tehrani

ارواح سرگردان


سرگردان

فرامرز ملاحسین طهرانی

منظور از ارواح سرگردان ارواحی هستند که هنوز مرگ خویش را باور نداشته و سعی دارند خود را درمیان زندگان،  زنده نشان دهند. این دسته از ارواح در اوایل مرگشان شاید بخاطر عدم آگاهی از اتفاقی که برایشان رخ داده حق داشته باشند چنین سرگردان و پریشان باشند اما با گذشت زمان و آگاهی از حقیقت و واقعی بودن مرگشان اگر باز هم به سرگردانی و بطالت بگذرانند دیگر جزو ارواح لجوج و بی ایمان تلقی می گردند. 

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۱
faramarz Tehrani


کتب مرجع

کلیات 1     /     کلیات 2


ارتباط با ارواح   /    برونفکنی روحی


تقویت قدرتهای مدیومی  


 روح 300



افسانه


 جوینده


پیشگویی



مدیتیشن



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۹
faramarz Tehrani

بنام خدا

رابطه رو ح و جسم از نظر فلاسفه


رابطه روح و جسم

وجود دو جهت در انسان با اندک توجهی روشن می شود و انسان در کنار آثار مادی از خود، آثاری غیر مادی را می یابد که منجر به نظریه ترکیب انسان از جسم و روح می شود. اما درک کامل چگونگی رابطه این دو عنصر با یکدیگر، مساله ساده ای نیست. در طی تاریخ، مراحلی در بیان چگونگی این رابطه طی شده است. در ذیل بیان این مراحل تاریخی را از قلم شهید مطهری نقل می کنیم:  «افلاطون مى ‏گوید: روح جوهرى است قدیم که قبل از بدن موجود است، بعداً که بدنى آماده مى ‏شود روح از مرتبه خود «تنزل» مى ‏کند و به بدن «تعلق» مى‏گیرد. این نظریه صد در صد یک نظریه «ثنوى» است، زیرا روح و بدن را دو جوهر جدا و منفصل از هم، و علاقه بین آنها را عرضى و اعتبارى مى ‏داند، مانند علاقه و ارتباط مرغ با آشیانه و راکب با مرکوب، هیچ علاقه جوهرى و طبیعى که نماینده یک نوع وحدت و اتصال و ارتباط ذاتى بین آنها باشد نمى‏ شناسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۹
faramarz Tehrani

چرا


خواب

فرامرز ملاحسین طهرانی

اینکه برخی از افراد مدعی هستند که هرگز خواب نمی بینند و یا چرا اموات خود را در خواب نمی بینند چند علت دارد که مهم ترین آنها را بیان می کنم.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۱
faramarz Tehrani