عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

arvahe/sargardan

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

ارواح سرگردان


سرگردان

فرامرز ملاحسین طهرانی

منظور از ارواح سرگردان ارواحی هستند که هنوز مرگ خویش را باور نداشته و سعی دارند خود را درمیان زندگان،  زنده نشان دهند. این دسته از ارواح در اوایل مرگشان شاید بخاطر عدم آگاهی از اتفاقی که برایشان رخ داده حق داشته باشند چنین سرگردان و پریشان باشند اما با گذشت زمان و آگاهی از حقیقت و واقعی بودن مرگشان اگر باز هم به سرگردانی و بطالت بگذرانند دیگر جزو ارواح لجوج و بی ایمان تلقی می گردند. 

  

ارواح سرگردان معمولا جزو ارواح نادان و ناآگاه و بعضا ترسویی هستند که از مراجعت به جهان های روحی و مواجهه با ماموران الهی که در هر یک از طبقات و جهان های روحی مشغول اداره و سازماندهی دنیاهای ماورالطبیعه هستند، گریزانند. این ارواح به چند علت از مراجعت به جهان های روحی ممانعت می کنند و البته این اختیار به آنها داده می شود تا هر زمان بخواهند به همین شکل در دنیاهای مادی که به آن دلبستگی دارند باقی بمانند بدون آنکه جسمی داشته باشند و یا بتوانند بر ماده و عناصر مادی و ماترک خویش اعم از مال و فرزند و عیال و خاندان و مقامات دنیایی خویش تاثیری بگذارند. این دسته از ارواح بجز حسرت خوردن و مشاهده اینکه چگونه دارایی ها و چیزهایی که در طول زندگی با زحمت فراوان و بعضا مبارزه و چنگ و دندان به دست آورده اند، نصیب دیگران می گردند و اینان هیچ قدرتی در جلوگیری از آن را ندارند، هیچ کار دیگری از دست شان برنمی آید.

متاسفانه درمیان ارواح سرگردان،  ارواح مردمان مومن هم مشاهده می گردد. اینان با آنکه به جهان غیب و حساب و کتاب آن ایمان دارند اما از مواجه شدن با ماموران الهی و حضور در دادگاه عدل الهی واهمه دارند. اینان فکر می کنند کارها و اعمال نیک شان در دنیا به قدری نیست که آنان را از غضب خداوند نجات دهد. درواقع این دسته از ارواح هنوز تحت تاثیر تعلیمات علوم دینی و مذهبی که در زمان زنده بودشان به آنها آموزش داده شده است، هستند. درحالیکه اگر این ترس بی مورد را کنار گذاشته و دل از این جهان کنده و به سوی سرنوشتی که در طبقات روحی که در انتظارشان هست، بروند  مشاهده خواهند کرد که بسیاری از آموزه های مذهبی و ایدئولوژیکی که در دنیا به خورد آنها داده اند، با رحم و شفقت و گذشت خداوند همخوانی ندارد و رحمت الهی نسبت به غضبش بسیار بسیار بیشتر و بالاتر است.

اما اکثر ارواح سرگردان جزو ارواح مادیگرا، جلف و شروری می باشند که دلبستگی های زیادی به دنیاهای تحتانی و مادی دارند. این ارواح در هر فرصتی مترصد این هستند که خودی بنمایانند و در هر جمعی خود را وارد کرده و با آنکه از انظار مخفی و فاقد هیئت مادی می باشند، اما باز هم سعی می نمایند نظرات خویش را به افراد حاضر در هر محیطی القا و تحمیل نمایند. بسیار اتفاق افتاده است که القائات و تحمیل نظرات این ارواح باعث بر هم خوردن اجتماعات بشری شده و کار به تصادم آرا و افکار و درنتیجه جنگهای لفظی و حتی فیزیکی کشیده شده است که مصداق عینی آن جنگهای کوچک و بزرگی است که در طول تاریخ از گذشته تا حال حاضر در سراسر جهان رخ داده  و بعد از این هم رخ خواهد داد. 

ارواح سرگردان بخشی از جنود لشکر شیطان می باشند، اینها با نفوذ بر ذهن و افکار مردمان ناآگاه و بی ایمان باعث گمراهی و خودمحوری آنان گشته و با تلقین نظرات خود باعث ترویج آرا و افکار باطل خویش در میان اجتماعات می گردند. امروزه همگان شاهد هستیم که در جوامع زیادی ناهنجاریهای اخلاقی فراوانی ازجمله تمایل به سکس و عریان گرایی و توجه به زرق  و برق دنیا و مصرف گرایی جنون آمیز رواج پیدا کرده و به اسم ارزش و هنجارهایی که متناسب با تجددخواهی و نوگرایی است در سطحی وسیع و ازطریق رسانه های گروهی  رواج و تبلیغ می گردد، درصورتی که زنده شدن تمایلات غریزی و حیوانی در رفتارهای بشری تاثیر مستقیم القائات ارواح بی ایمانی است که در جنود لشکریان شیطان قرار گرفته و میل دارند که به هر طریق ممکن حضور خویش را در جوامع انسانی حتی به صورت غیرمستقیم آشکار سازند.

ارواح سرگردان در پیرامون ما بسیار فراوانند. دسته ای از آنها ارواحی هستند که به تازگی از جسم شان جدا شده اند و درواقع به تازگی مرده اند. این ارواح، ارواحی خام و متعجب از تغییر وضعیت خویش هستند و چون به تازگی مرده اند، از سبکبالی خویش و قدرت پرواز و تغییر آنی مکانی هم متعجبند و هم  لذت می برند.  این دسته از ارواح به طور بی هدف به هرکجا سرک می کشند و لحظه ای درمیان خانواده خویش هستند و لحظه ای بعد در خانه اقوام و لحظه ای دیگر در فضاهای شهری و خیابانها و پارکها و مکانهای عمومی و کتابخانه ها و سینماها و خلاصه بسیار شگفت زده و متحیرند از سبکبالی و قدرت پرواز و قدرت جابه جایی که به دست آورده اند. ایشان خیلی سعی دارند که این موضوع را در وهله اول به خانواده خویش  و سپس به دیگران بگویند، اما چون کسی آنها را نمی بیند و صدایشان را نمی شنود، رفته رفته دست از تلاششان برمی دارند، و اگر همچنان تمایل به ماندن در دنیای مادی خویش داشته باشند،  تا هر زمان که بخواهند در کره زمین و در کنار خانواده و شهر و دیار خویش به سر برده و به عنوان روحی خام، سرگردان و حیران  به زندگانی خنثی خویش ادامه می دهند.

یکی از مکانهایی که محل گذر و توقف ارواح سرگردان می باشد، جلسات ارتباط و یا همان احضار ارواح است که عده ای دور هم جمع شده و سعی دارند از ارواح پیام بگیرند. در این لحظه ارواح سرگردان فی الفور حاضر شده و از آنجا که ارتباط با زندگان برای آنها حالتی مثل عقده را پدید آورده است، شروع به افاضه و خودنمایی می نمایند و حتی خود را به جای شخصیتهای معروف و دانشمندان بزرگ تاریخ جای زده و اطلاعات غلطی به حاضرین می دهند که بعضا باعث گمراهی و بدبینی افراد نسبت به ارواح متعالی و جهان غیب می شوند. به همین خاطر است که حتما می بایست برای ارتباط با ارواح و تشکیل جلسات روحی از یک استاد روح شناس و یا حداقل راهنما و شخصی باتجربه در امر ارتباط با ارواح استفاده شود تا وی با استفاده از تجارب خویش ارواح متعالی را از ارواح شرور و سرگردان تشخیص دهد. 

در خاتمه به اشخاصی هم که به طور ا نفرادی و در خلوت خویش از طریق کتابت و یا هر تکنیک دیگری اقدام به ارتباط با ارواح می کنند متذکر میگردم که هر پیامی را که از نیروهای غیبی دریافت می نمایند را وحی منزل ندانسته و فکر نکنند که این پیامها کاملا صحیح و از یک منبع الهی محض صادر گشته است. هر پیامی که ازجانب روح و یا نیرویی خارج از بعد مادی صادر می گردد را حتما می بایست از صافی: 1- عقل 2- شرع و 3- عرف و هنجارهای قابل قبول جامعه بگذرانید و اگر با هیچ کدام از این ها منافاتی نداشت به آن گردن نهاده و در غیر این صورت چنین پیامهایی منبع شیطانی داشته و موجب گمراهی و دوری از الطاف پروردگار خواهد شد. درمورد ارواح سرگردان در آینده باز هم خواهم نوشت.


کلیات 1     /     کلیات 2


ارتباط با ارواح   /    برونفکنی روحی


تقویت قدرتهای مدیومی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی