عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

جهانگردی ارواح


85985

فرامرز ملاحسین طهرانی

روح در هیچ دوره ای از حیات تکاملی خویش از ازل تا ابد ایستا و زمینگیر نیست. بلکه ارواح به نسبت درجات تکاملی خویش می بایست در طول زمان حیات خود چه در کرات مادی و چه در جهان های روحی به کسب فضایل معنوی و مشاغل و حرف  و تحصیل دانش و کسب آگاهی های الهی مشغول باشند وگرنه با دریافت امتیازات منفی مجبور به مراجعت به یکی از جهان های فیزیکی و مادی و گذراندن دوره ای سخت در آزمونی الهی می شوند.


دامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۲:۰۱
faramarz Tehrani

کانال1

کانال2


خاطرات مدیوم ها


تجسد


تجسد یک روح در جلسه ارتباط


دو سال قبل در یکی از جلسات دورهمی ارتباط با ارواح با یک آقای نسبتا جوانی حدود 40 ساله آشنا شدم. ایشان یکی از کسانی بود که بعد از ثبت نام به جلسه دورهمی ما تشریف آورده بود. ایشان بعد از جلسه نزد من آمد و گفت که هفت ماهی است که همسرش را به خاطر یک تصادف از دست داده است. او می گفت که آنها عاشقانه همدیگر را دوست می داشتند و مرگ همسرش برای او بسیار سخت و طاقت فرساست و اصلا تحمل این دوری و هجران را ندارد. او از من خواست اگر امکانش هست روح همسرش را  در یکی از جلسات دورهمی ارتباط، به صورت تجسد ظاهر نمایم. من به ایشان گفتم که اصلا چنین کاری امکان ندارد زیرا تجسد یک روح یکی از مراحل عالی ارتباط است که به همین سادگی امکانپذیر نمی باشد. زیرا وجود یک مدیوم اکتوپلاسمی در جلسه لازم است و مدیوم اکتوپلاسمی تعدادشان درجوامع بشری بسیار اندک است. درضمن شرایط فضا و جو جلسه هم باید مهیا باشد، یعنی اینکه کسانی که در جلسه تجسد حضور دارند باید لااقل چند ترم علوم روحی را گذرانده باشند و با علوم روحی تا حدی آشنایی داشته باشند. و در مرحله آخر می بایست اتاقی و یا مکانی مخصوص تجسد ارواح وجود داشته باشد. مکانی سالن مانند که در یکی از زوایای کنج سالن یک اتاقک کوچک با پرده های سیاه تعبیه شده باشد که مدیوم اکتوپلاسمی در آن اتاقک کوچک مستقر شده و به خواب روحی برود و آن وقت با خارج شدن اکتوپلاسم از مدیوم، روح حاضر در جلسه بتواند به خودش جسم مادی بگیرد. ایشان ظاهرا متقاعد شد و رفت .

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۰
faramarz Tehrani

پدیده حیات(تولد و مرگ)

zendehbegor

فایل صوتی پدیده حیات (تولد و مرگ) درباره چگونگی شکل گیری نطفه انسان و دمیده شدن روح در آن پرداخته است. در این فایل صوتی یکی از جلسات درس علوم روحی توسط فرامرز ملاحسین طهرانی با موضوع پدیده حیات تقدیم می گردد.

موضوعات فایل صوتی:

- لقاح نطفه

- دمیده شدن روح در جسم

- همزیستی مادر با روح نوزاد

- تجانس روحی انسان با محیط خانواده و جامعه

- ریسمانهای نقره ای

- مرگ


نام فایل صوتی : پدیده حیات (تولد و مرگ)
مدرس : فرامرز ملاحسین طهرانی
موضوع: چگونگی شکل گیری نطفه انسان و دمیده شدن روح در آن
  زمان فایل: 45 دقیقه.


852

10000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۰
faramarz Tehrani