عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

خاطرات یک روح از قبض جانش


خاطرات

فرامرز ملاحسین تهرانی

قبض جان تجربه ای است که بالاخره همه انسانها روزی با آن مواجه می شوند. در زمان و مکانی مشخص فرشته مرگ به سراغ همه ما و شما آمده و خواهند آمد و روح را از کالبد جسم جدا خواهند ساخت، همه انسانها به سوی مرگ درحال حرکت هستند، آن هم حرکتی توام با شتاب. فرشته مرگ در زمان و مکانی که قرار است جان شما را بستاند، مستقر است و شما بسوی آن مکان و زمان رهسپارید. مثلا اگر قرار است کسی در هزار کیلومتر آن سوی محل فعلی اش بمیرد، در موعد قبض جان در همان مکان خواهد بود و فرشته مرگ را ملاقات خواهد کرد. من نیز از این قاعده مستثنی نبودم و همانطور که گفتم در اوج سلامتی بواسطه یک لیوان شیر آلوده بیمار شدم و درنهایت پس از چند سال زندگی توام با درد و رنج در منزل خودم جان به جان آفرین تسلیم کردم. فرار از مرگ ممکن نیست و اراده الهی هر زمان که حکم کند، هر فعلی به وقوع خواهد پیوست.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۸
faramarz Tehrani
بنام خدا

بینندگی

هیپنوتیزم - مدیومی - بینندگی


بینندگی

امیر قربانی

هیپنوتیزم‌ حالت‌ خاصی‌ از شرایط‌ روحی‌ انسان‌ است‌ که‌ تاکنون‌ نوع‌ عملکرد و محدودیت‌ها و مقدورات‌ آن‌ حتی‌ برای‌ تمامی‌ استادادن‌ هیپنوتیزم‌ پوشیده‌ است‌ آنان‌ فقط‌ اندکی‌ توانسته‌اند به‌ توانایی‌ علم‌ هیپنوتیزم‌ پی‌ببرند و از آن‌ استفاده‌ نمایند. هیپنوتیزم‌ روشی‌ برای‌ وارد شدن‌ انسان‌ به‌ بعد ضمیر باطن‌ است. تاکنون‌ ما از هیپنوتیزم‌ چیزی‌ بدان‌ صورت‌ ندانسته‌ایم‌ و مسایل‌ مربوط‌ به‌ آن‌ برای‌ ما پوشیده‌ است.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۳۴
faramarz Tehrani

بنام خدا

رابطه دین و علوم روحی


رابطه دین


ادیان الهی پشتوانه ای محکم برای علوم روحی محسوب می گردند. از آنجایی که اسلام کامل ترین دین الهی و دست تحریف و تعدی به سوی آن دراز نگشته است، در این مقاله هرجا از دین سخن به میان آمده، منظور دین اسلام است که اکمل و اتم تمامی ادیان الهی پیش از خود به شمار می رود. به قول ملای روم : نام احمد نام جمله انبیاست / چون که صد آمد نود هم پیش ماست.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۲۲
faramarz Tehrani

بنام خدا

ظهور ارواح در محیط


چند کلیپ از ظهور نیروهای شبیه روح در محیط را مشاهده نمایید. راست یا دروغش به گردن سایتی که این ویدئوها را منتشر کرده است.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۴۸
faramarz Tehrani

بنام خدا


ارتباط با ارواح


ارتباط

منبع: www.sootak.ir

نوشتن غیر ارادی (دست نویسی اتوماتیک , کتابت):
نوشتن غیر ارادی نوعی از نوشتن است که فرد در حالتی ناهشیارانه یا نیمه هشیارانه اقدارم به آن میکند. این پدیده خارق العاده که در قرن نوزدهم از سوی برگزار کنندگان حلسات ارتباط با ارواح (احضار ارواح) مورد استفاده قرار می گرفت , بعدها مورد توجه و استفاده محققان فراروانشناسی واقع شد. در این فرایند , یک مدیوم بعد از ورود به یک وضعیت شبه خلسه , قلمی را در دست میگیرد و سپس به آرامی و به صورت غیر ارادی , عمل نوشتن بر روی کاغذ آغاز میشود. پیام های نوشته شده به سیک بیانی فرد انتقال دهنده پیام , آشکار می گردد. متیو مانینگ پیام هایی را به زبان های گوناگون از جمله فرانسوی , آلمانی , ایتالیایی , یونانی , لاتینی , روسی , عربی و بعضا قرون وسطایی از طریق نوشتن غیر ارادی , دریافت می کرد و انتقال میداد. بسیاری از این پیام ها فاقد انسجام و معنا بودند اما بعضی از آنها معانی خاصی را در بر داشتند. مانینگ بعدها به سوی نقاشی غیرارادی تمایل یافت. او در این فرایند تصاویری به سبک کاری نقاشان مشهور همچون پیکاسو داوینچی و ماتیس بر روی کاغذ و به صورت غیر ارادی , رسم می کرد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۸
faramarz Tehrani

بنام خدا


امواج محیط


امواج

فرامرز ملاحسین تهرانی

همه ما در تلاطمی از امواج زندگی می کنیم و خود ما نیز جزء همین دنیای امواج هستیم. هر آنچه که در پیرامون ماست دارای ماهیتی موجی با بسامدی مخصوص به خود و متفاوت از سایر پدیده های آفرینش است که آن را از دیگری متمایز می نماید. همه پدیده ها، در اشکال گوناگون اعم از جامد، مایع و گاز با ماهیت موجی منحصر به فردی که از آن برخوردارند، سازنده جهان پیرامون ماست. آنچه قابل درگ و رویت برای انسا ن هاست، دارای طول موجی متناسب با ساختار اندامهای بشری است و اگر بسیاری از امواج برای ما قابل درگ و حس نمی باشد بخاطر نقص در اندامهای حسی مانند چشم و گوش و سایر اندامها  در کالبد انسانی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۴۶
faramarz Tehrani