عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بنام خدا


قدرت پیشگویی و آینده نگری


نتیجه تصویری برای آینده نگری


فرامرز ملاحسین تهرانی


اولین گام برای تقویت قدرت پیشگویی و آینده نگری آن است که اصولا فردی معتقد به ادیان الهی و مومن به وحدانیت خدا و عامل به اخلاق حسنه و حسن خلق و شهرت دربین مردم و خانواده و دوستان و آشنایان باشیم. هیچ فرد مادیگرا (البته به حد افراطی) و دنیاپرستی قادر به درک مفاهیم معنوی و رسیدن به درجات بالای خلوص روح و روان درجهت دریافت الهاماتی از سوی عوامل الهی و ارواح متعالی نیست. همچنین در مبحث آینده نگری باید این نکته را متذکر گردم که چیزی به نام آینده و گذشته وجود خارجی ندارد بلکه همه چیز در زمان حال است حتی گذشته ها و وقایعی که ازنظر ما در آینده رخ خواهد داد. همه رخدادهایی که به تاریخ می پیوندد و یا قرار است در آینده رخ دهد در بستری افقی و هم عرض یکدیگر واقع شده است و یک انسان آینده نگر قادر است بنابر وسعت دید روحانی اش که به لطف خداوند و سعی و تلاش خودش گشوده شده است، تا آنجا که می تواند وقایعی را که ممکن است در آینده رخ دهد را تماشا کند و از آن آگاهی یابد.

برای رسیدن به این مرحله از قدرت روحی و روانی یا باید این قدرت را از بدو خلقت به واسطه فیض الهی همراه داشت و یا آنکه در جهت دستیابی به آن سعی و زحمت و تحصیل علوم مربوط به این حوزه را کسب نمود.

تمریناتی که ارائه می گردد شاید بتواند شما را تاحدودی در این حوزه یعنی آینده نگری و پیشگویی به شرط انجام دقیق تمرینات آن یاری نماید.

قبل از آنکه وارد تمرینات آینده نگری بشویم بهتر است در زمینه تقویت ضمیر ناخودآگاه و نزدیکی به این ضمیر تمرین زیر را انجام دهید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۵
faramarz Tehrani

بنام خدا


چگونه با ارواح کتابت کنیم




در سلسله مقالات گذشته تحت عنوان تقویت قدرتهای مدیومی متذکر شده بودم که همه انسانها به نوعی دارای قدرت مدیومی و درک و دریافت الهامات ماورایی هستند. و باز هم گفتیم که بعضی از انسانها بنا به حکمت و مصلحت الهی دارای قدرتهای مدیومی بالایی نسبت سایرین در ارتباط با دنیای غیب می باشند (مدیومهای ذاتی). 

 

 مثلا اکثر افراد در عالم خواب دارای قدرت مدیومی صددرصد هستند و پس از خوابیدن روح شان از بدن جدا شده و به گشت و گذار و دیدار با ارواح درگذشتگان و یا سفر به جهان های روحی نائل می آیند. اما مدیومها کسانی هستند که در همین بیداری نیز قادرند با دنیای امواج نامریی و جهان غیب و  مردمانش دیدار داشته باشند. (البته میزان شدت و ضعف آن برای همه آنها یکسان نیست). 

مولانا که خود یک مدیوم تمام عیار و مرتبط با ارواح عالی بودند چقدر زیبا و واضح در باره قدرت بالای مدیومی خویش سروده است:


گریه از هجران بود یا از فراغ

با عزیزانم وصال است و عناق

خلق اندر خواب می بینندشان

من به بیداری همی بینم عیان


بهرحال جای غصه نیست برای کسانی که قدرت مدیومی اشان مثل اکثر مردم معمولی یا ضعیف است. هرکس می تواند با توجه به معنویات و طی طریق و تحصیل علوم روحی و انجام مستمر تمرینات مخصوص این حوزه ، به قدرت مدیومی حتی بالاتر از مدیومهای ذاتی دست یابد که به این دسته از مدیومها مدیومهای اکتسابی می گویند.

بنده چند سالی در زمینه تمرینات مدیومی سعی و تلاش کردم و بعنوان یک مدیوم کاتب یعنی کسی که قلم به دست گرفته و الهامات ارواح را روی صفحه کاغذ نگارش می کند، وارد این عرصه گردیدم تا اینکه بالاخره پس از چند سال تمرین و خط خطی کردن اوراق سفید دفترچه ها و کاغذها یک روز موفق به دریافت پیام از یک روح متعالی شدم  که تا اکنون ادامه دارد و شامل ده ها پیام معنوی و اخلاقی میگردد. که در اینجا اولین پیامی را که دریافت نمودم را تقدیمتان می کنم.


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۰:۲۷
faramarz Tehrani

هدیه عضویت در خبرنامه رایگان هفتگی

________________________________________

کتاب هدیه


   هیپنوتیزم عملی


عملی


کتاب هدیه خود را از اینجا دریافت نمایید



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۰
faramarz Tehrani

کلیپ 9 دقیقه ای جن و ارواح


برای دیدن این کلیپ اینجا را کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۸
faramarz Tehrani