عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pishgoee

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

بنام خدا


قدرت پیشگویی و آینده نگری


نتیجه تصویری برای آینده نگری


فرامرز ملاحسین تهرانی


اولین گام برای تقویت قدرت پیشگویی و آینده نگری آن است که اصولا فردی معتقد به ادیان الهی و مومن به وحدانیت خدا و عامل به اخلاق حسنه و حسن خلق و شهرت دربین مردم و خانواده و دوستان و آشنایان باشیم. هیچ فرد مادیگرا (البته به حد افراطی) و دنیاپرستی قادر به درک مفاهیم معنوی و رسیدن به درجات بالای خلوص روح و روان درجهت دریافت الهاماتی از سوی عوامل الهی و ارواح متعالی نیست. همچنین در مبحث آینده نگری باید این نکته را متذکر گردم که چیزی به نام آینده و گذشته وجود خارجی ندارد بلکه همه چیز در زمان حال است حتی گذشته ها و وقایعی که ازنظر ما در آینده رخ خواهد داد. همه رخدادهایی که به تاریخ می پیوندد و یا قرار است در آینده رخ دهد در بستری افقی و هم عرض یکدیگر واقع شده است و یک انسان آینده نگر قادر است بنابر وسعت دید روحانی اش که به لطف خداوند و سعی و تلاش خودش گشوده شده است، تا آنجا که می تواند وقایعی را که ممکن است در آینده رخ دهد را تماشا کند و از آن آگاهی یابد.

برای رسیدن به این مرحله از قدرت روحی و روانی یا باید این قدرت را از بدو خلقت به واسطه فیض الهی همراه داشت و یا آنکه در جهت دستیابی به آن سعی و زحمت و تحصیل علوم مربوط به این حوزه را کسب نمود.

تمریناتی که ارائه می گردد شاید بتواند شما را تاحدودی در این حوزه یعنی آینده نگری و پیشگویی به شرط انجام دقیق تمرینات آن یاری نماید.

قبل از آنکه وارد تمرینات آینده نگری بشویم بهتر است در زمینه تقویت ضمیر ناخودآگاه و نزدیکی به این ضمیر تمرین زیر را انجام دهید.

 

 

 ارتباط با ضمیر ناخودآگاه با حرکت پاندول


یک گوی شیشه ای یا یک انگشتر نسبتا سنگین مثل انگشتر عقیق مردانه و یا چیزی شبیه به اینها را به نخ و یا زنجیر نازکی متصل نموده و نخ را گره بزنید به طوری که گوی و یا انگشتر در آن معلق بماند. سپس نخ یا زنجیر را بین انگشت وسط دستتان انداخته و همان دست را به موازات سینه بالا بیاورید بطوریکه انگشتر یا گوی در نخ آویزان بین زمین و هوا باشد. آنگاه با نگاه به گوی تمرکز کنید و از ضمیر ناخودآگاهان سوالی بپرسید و درخواست کنید آن را به صورت بلی یا خیر با حرکت دادن گوی یا انگشتر به سمت چپ و راست و یا جلو و عقب پاسخ دهد. مثلا بگویید اگر جواب سوال من بلی است گوی به چپ و راست حرکت کند و اگر هم جواب نه است گوی به جلو و عقب حرکت کند. این عمل برای استخاره هم جواب می دهد. به شما توصیه می کنم همین الان این تمرین را انجام دهید تا ببینید که چه زود ضمیر ناخودآگاه نسبت به آن عکس العمل نشان داده و گوی در دست شما را حرکت می دهد.

بعد از آنکه شما در این تمرین ماهر شدید، بعدها می توانید از همین طریق از ضمیر ناخودآگاه سوالاتی درباره آینده بپرسید منتهی حتما می بایست جواب ها را از قبل تهیه کرده باشید و از ضمیرتان هم بخواهید که نسبت به هر کدام از آنها نوع حرکت خاصی داشته باشد. مثلا از بین سه اسم علی و محسن و قاسم نسبت به اسم علی حرکت چپ به راست داشته باشد و نسبت به اسم محسن حرکت جلو و عقب و نسبت به اسم قاسم حرکت دورانی انجام دهد آنگاه خواهید دید که یکی از این حرکات را گوی یا انگشتر در دست شما انجام خواهد داد.

 

تقویت ارتباط با ضمیر ناخودآگاه در خواب


و اما زمان خواب بهترین فرصت برای کسانی است که قصد دارند به توانایی های مدیومی خویش بیفزایند. قبل از خوابیدن می بایست به ضمیر ناخودآگاه خود تلقین کنید که دید روحانی و چشم سوم شما را نسبت به وقایعی که قرار است در آینده رخ دهد تقویت نماید و پیشاپیش با هر وسیله ای که خود صلاح می داند الهامات مربوط به آگاهی دادن به شما را نسبت به آینده فراهم آورد. از آنجا که ضمیر ناخودآگاه عالم و دانا به وقایع دور و نزدیک گذشته و آینده می باشد، درصورت درخواست مکرر شما از آن، تحت شرایطی خاص و با علائمی که شما برایش تعریف می کنید قبل از وقوع رویدادهای تاثیرگذار در زندگی تان، پالس ها و علامت هایی را برای شما ارسال می کند که فقط خود شما واقف از آن کدها و رمزها خواهید بود.

در زمان خواب ضمیر ناخودآگاه مثل یک موجود یخ زده که بر اثر گرمای آفتاب به حرکت درمی آید و یخ هایش آب می شود، به حرکت و جنب و جوش درآمده و تمام اطلاعات و آرشیوهای ذخیره شده از گذشته تا آینده را در دسترس روح قرار می دهد. اما متاسفانه در این هنگامه گرانبها اکثر مردمان در خواب هستند و ضمیر آگاهانشان بر اثر خواب آلودگی و رخوت از همراهی با ضمیر ناخودآگاه محروم می ماند. اگر سطح هشیاری و آگاهی ضمیر آگاه ما در زمان خواب حتی به اندازه نیمی از صددرصد آن بیدار باشد به رمز و رازهای بی شماری از خلقت و کائنات و علوم مختلف دسترسی می یافتیم.

یک شخص آینده نگر و پیشگو زمان خواب کوتاه اما باکیفیتی نسبت به سایر مردم دارد. پیشگویان مثل اکثر مردم در زمان بیداری ذهن و فکر خویش را درگیر ماجراجویی های بی فایده و درگیری های بی مورد با مظاهر ماده و ماده گرایی نمی کنند و تقریبا در بیداری هم اکثر اوقات در تمرکز و تفکر به عالم غیب مشغولند. چنین اشخاصی در زمان خواب همانگونه دارای سطحی از آگاهی هستند که در زمان بیداری نسبت به پدیده های ماورایی هشیار می باشند. شخصی که بیشتر وقت خود را صرف امور بیهوده بازی های کامپیوتری و دنیای مجازی و مجالست با مردمی که مثل خود وی هزاران درگیری و مشغله فکری دارند و همچنین افراط در خورد و خوراک و تفریحات کاذب می کند و روان و جسم خود را فرسوده و ضایع می سازد چگونه می تواند از کسالت و خستگی روح و روان در عالم خواب خودداری نماید. چنین شخصی بااین همه دغدغه ذهنی و خواب آلودگی به محض خوابیدن به کما رفته و تا بیداری از هیچ یک از اشارات و الهاماتی که در طول خواب به وی می شود، محروم می ماند.

پس گام دوم در تقویت قدرت های مدیومی در حوزه پیشگویی و آینده نگری، دوری از افراط و زیاده روی در هر کاری در زندگی است. ازجمله افراط در خوشگذرانی و سایر اوصاف بد و ناپسند اخلاقی و رسیدن به مرز تعادل در همه امور تا به فیض درک اشارات و راهنمایی های ضمیر ناخودآگاه در زمان خواب و بیداری نائل گردیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی