عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

خیام از زبان خیام / 2



Bildresultat för خیام

فرامرز ملاحسین تهرانی


در بخشی از کتاب «خاطرات یک روح ...» حضور در محفل و مجلس نورانی خیام را یادآور شدیم. اینک به بخشی دیگر از تفسیر و تحلیل رباعیات خیام از زبان خود ایشان میپردازیم که برگرفته از همان کتاب است.


(7)

غم چند خوری به کار ناآمده پیش

رنج است نصیب مردم دوراندیش

خوش باش و جهان تنگ مکن بر دل خویش

کز خوردن غم قضا نگردد کم و بیش

نگرانی برای آنچه احیانا ممکن است در آینده پیش آید قرین عقل و منطق نخواهد بود، زیرا چه بسیار است پیش¬بینی¬هایی که هرگز به وقوع نیابد و یا احیانا معکوس آن به وقوع بپیوندد. از این گذشته آیا غم و اندوه زودرس هرگز مانع پیشامدها می¬شود؟ و یا درد آینده را هرگز دوا می‌کند؟ جز اینکه تلخکامی فعلی را سبب شود، آیا هراس از آنچه مجهول است حاصلی دیگر خواهد داشت؟ اگر به حدس قوی اتفاقی نگران¬کننده را برای روز دیگر پیش¬بینی می¬کنید بدون ترس و یا اندوه بکوشید برای دفع شر یا کاهش وخامت آن را منطقی و معقول بیابید، نه اینکه پیشاپیش به ماتم اندر شوید و قدرت چاره¬جویی از خود سلب نمایید. 

این رباعی مربوط به دوره¬ای است که معتقدات دینی و احکام قضا و قدر را پیرو بودم و در بیت دوم گفته¬ام در هر حال همیشه شادمان باش و زندگی¬ات را قرین تلخکامی مگردان، چون مسلم است شادی یا نگرانی تو تغییری در قضا و قدر ندهد و سرنوشتت آنچه باشد بدون دخالت تو اجرا گردد.

 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۹
faramarz Tehrani

خاطرات مدیومها 

فرجام باشکوه


behesht

فرامرز ملاحسین تهرانی

خاطره ای از خانم ع.ش

چند روز قبل ایمیلی به دستم رسید که مناسب دانستم که شما نیز آن را مطالعه کنید. لازم به ذکر است که برخی از دوستان به من پیام می دهند که چرا بخش خاطرات مدیومها جدیدا کمرنگ شده است. باید به عرض این دوستان و سایرین برسانم که باید حتما یک مطلبی که مناسب برای گذاشتن در وبلاگ باشد مورد استفاده قرار گیرد. اگر مطلبی به دستم نرسد خب طبیعی است که چیزی برای ارائه به شما عزیزان در دست نیست. 

و اما چند روز قبل ایمیلی به دستم رسید از خانمی که برادر جوانش را از دست داده بودند که عین مطلب ارسالی ایشان را با هم مطالعه می کنیم.


 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۳۲
faramarz Tehrani

نظر ارواح درباره


واکنش بازماندگان در مرگ عزیزانشان


دفن

فرامرز ملاحسین طهرانی


بسیاری از ارواح از گریه و زاری بیش از حد ازسوی بستگانشان به هنگام رحلت آنها از دنیا، ناراضی و ناراحت می شوند. نظرات و صحبتهای آنها دراین مورد تقریبا با کمی اختلاف شبیه به هم است. آنها در پیامهایشان متفق القول می گویند که وقتی پس از مرگ مواجه با عزاداری و گریه های جانسوز عزیزانشان شده، دچار غم و اندوهی بزرگ می شدند.

 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۴۶
faramarz Tehrani

استفاده از مقالات سایر سایت ها نشانه تایید تمامی مطالب این سایت ها نیست.


روح و امواج نامرئی بدن


amvaj

شاهین دادش پور

در اینکه بعد از مرگ ما چیزی به عنوان روح از ما باقی می ماند تردیدی نیست اما به درستی نمی توانیم بگوییم که روح همان «اود» یا همان اشعه  رنگین سبز و آبی است که در حال حیات از وجود ما ساطع می شود اعتقاد مترلینگ اصولا بر ان است که یک انسان جستجوگر به خصوص اگر پژوهش او درباره مسائل بزرگ دنیای ما چون مساله مرگ و روح و خدا باشد نباید به آنچه که حکما و علما دریافته اند قناعت کند بلکه می باید دائما در جستجو باشد و از یافته های سایرین سود جوید و در مسیر هدف خود آنقدر پیش برود تا انکه به موارد تازه ای برخورد کند و باز آنها را به آزمایشگاه اندیشه هایش بفرستد و انقدر پیگیر مطالب شود تا به نتیجه ای معقول و مورد اطمینان دسترسی یابد که جنبه استدلال آن کاملا قوی باشد درباره  بقای روح پس از مرگ هم او به همین شیوه متوسل شده است و سرانجام به جایی رسیده که می گوید:بقای روح را دانشمندان امروزی در ازمایشگاه به اثبات رسانده اند (دانشمندان عضو مجمع مطالعات روحی انگلستان) این گروه دانشمندان در چندین مورد که در ازمایشگاه به ان پی بردند ثابت کردند که بعد از مرگ از انسان چیزی باقی می ماند که ان را روح می گویند و مترلینگ باز همان حرف قبلی خودش را پیش می کشد و می گوید ایا این روح که دانشمندان به وجودش اعتراف می کنند همان «اود» یا اشعه  رنگین بدن انسان نیست که به شکل روح در ازمایشگاه خودنمایی کرده است؟ فیلسوف بزرگ قرن ما می گوید چه اور همان روح باشد و چه نباشد به هر حال تردیدی باقی نمانده که در اطراف ما موجوداتی هستند که فاقد جسم می باشند اما شعور دارند و مانند این است که زمان و مکان هیچ تاثیری در انها نداردما نمی توانیم دریابیم که اصولا هدف این موجودات ناپیدای باشعور از زندگی چیست؟همانطور که نمی توانیم بفهمیم هدف خودمان از زندگی چیست؟ و شاید روزی فرارسد که ما هم مانند پدرانمان به این موضوع پی ببریم که موجوداتی نامریی در این دنیا و در اطراف ما هستند که تابع قوانین زمان و مکان نمی باشند و خلاصه روزی رسد که ما قبول کنیم نسخه ی دوم وجود ما یعنی همزاد ما یا روح یا شعور و جاویدان ما بی تردید وجود دارد.

ادامه مطلب ...



آدرس کانال تلگرام ما  masnaviarvah@

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۲۸
faramarz Tehrani

پاسخ به سوالات علوم روحی


پاسخ 20

«قسمت بیستم»

فرامرز ملاحسین طهرانی


سوال اول از خانم یاسمن

سلام من یکی از علاقه مندان به برگزاری این جلسات (جلسات ارتباط با ارواح) هستم میشه راهنماییم کنین؟

پاسخ: تشکیل جلسات گروهی ارتباط با ارواح بعهده علاقمندان میباشد. حداقل میبایست هشت نفر از دوستان و علاقمندان در این جلسات حاضر باشند و مکان تشکیل چنین جلسه ای هم بعهده خود شماست. من شرایط تشکیل چنین جلساتی را در «مثنوی ارواح» توضیح داده ام. لطفا مطالعه فرمایید. 


سوال دوم از خانم یا آقای MO!!!

 در جایی خواندم که روش های کتابت و... را انجام ندهیم چون روح را به سختی میشود احضار کرد و به جای ان ها موجودات غیر ارگانیک و جن ها احضار میشن و این میتونه مشکل ساز بشه:( چطوری میشه مطمئن شد ارواح رو فرا میخوانیم و موجودات دیکه رو احضار نمیکنیم؟

پاسخ: وقتی بدون آگاهی و دانش به هر حوزه ای از فعالیتهای علمی و عملی ورود پیدا کنیم نه تنها ثمره ای از آن نمیبریم بلکه ممکن است برایمان دردسرآفرین هم باشد. در حوزه علوم روحی حتما میبایست تحت نظر استاد مجرب اقدام به ارتباط با نیروهای خارج از بعد مادی نماییم و فرمایش شما صحیح میباشد. البته خواندن کتابهایی مثل شنلخت و تقویت قدرتهای مدیومی حاشیه امنیت فراوانی برای خواننده آن بوجود می آورد. چنین کتابهایی در حکم یک استاد میتواند زمینه تقویت قدرتهای مدیومی و شناخت نسبت به مسایل متافیزیک را برای علاقمندان فراهم آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۴۹
faramarz Tehrani

چند ویدیو از ظهور روح 


جهت تنوع بخشی به فضای وبلاگ چند ویدیوکلیپ بارگذاری شده است که صحت آنها را نه تایید و نه تکذیب میکنم.


مشاهده کلیپ ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۷
faramarz Tehrani


طبقه بندی ارواح


رحلت


استاد حسن رهبرزاده


برای شناختن چگونگی بوجود آمدن انرژی خلقت در مرحله نخست می­بایست به حالت­های روحی مختلف در عوالم مادی و خارج از ماده توجه گردد و پس از آن بتوان از چنین حقیقتی آگاهی یافت و برای درک این منظور باید به نکات زیر توجه کرد.

الف: روح افراد زنده: هر فرد زنده برای ادامه حیات علاوه بر وجود جسم مادی نیاز به قدرت روحی هم دارد تا اینکه حیات وی کامل گردد. در غیراین صورت به تنهایی نمی­تواند به زندگانی خویش به شکل نسل بشر ادامه دهد. افرادی که شناخت کافی درباره قدرتهای روحی دارند، گاهی می­توانند با روح درگذشتگان تماس­هایی داشته باشند یا از ضمیر ناخودآگاه خویش اطلاعاتی که مربوط به گذشته­های بسیار دور یا نزدیک آنهاست به دست آورند و این عمل خود موید وجود روح و قدرتهای آن در نسل بشر می­باشد و علاوه بر آن مسئله خواب نیز یکی دیگر از عوامل شناخت روح است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۲
faramarz Tehrani