عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مصاحبه با یک مدیوم روحی

چهارشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۴ ب.ظ

مصاحبه با یک مدیوم روحی

آماندا

در این مقاله، مصاحبه با یکی از مدیوم های روحی سرشناس خارجی (آماندا مدر) ترجمه شده است. او دارای قدرت شهودی و مدیومی بالاست و روزانه به افراد زیادی کمک می کند تا توسط اطلاعات غیبی که دریافت می کند مسیر زندگی خود را بهتر پیدا کنند.

متن  مصاحبه:

- اول از همه اینکه بگویید قدرتهای شما چه هستند و چگونه ظاهر می شوند؟

_ قدرت های ماورایی من شامل غیب بینی و تشخیص موجودات غیرارگانیک به این صورت که می توانم حضور آنها را حس کرده و پیام های ارواح را دریافت کنم. البته همه افراد قابلیت انجام این کار را دارند ولی نمی خواهند قبول کنند که می توانند. شاید یکی از دلایل آن این است که نمی توانند بین دو واقعیت مادی و معنوی تعادل ایجاد کنند.  وقتی موجودی غیرارگانیک درکنار من است قلب من معمولا تندتر می زند و تنفس برای من کمی مشکل می شود. از اینجا می فهمم که آنها کنار من حضور دارند. اگر بتوانم آنها را مشاهده کنم آنها را به صورت مردم عادی می بینم. البته کمی حالت هولوگرامی دارند و خیلی جسم متراکمی ندارند. من متوجه شده ام که آنها می توانند تغییر شکل، ظاهر و بافت و حالت ثابت نداشته باشند. به خاطر همین گاهی اوقات آنها به نظر من شبیه دود هستند.

- شما از چه زمانی متوجه شدید که دارای قدرت ماورایی هستید؟

_ وقتی حدودا چهار یا پنج ساله بودم خوابهایی شفاف از ارواحی می دیدم که حتی بعداز بیدار شدن هم آنها را مشاهده می کردم. تصور نمی کردم این مساله چیز مهمی باشد تا اینکه حد ودا پنج یا شش ساله بودم که پدر و مادربزرگم به من گفتند که اینها جزء توانایی های ماورایی هستند.

_ آیا فکرش را هم می کردی که روزی یک مدیوم حرفه ای شوی؟

درست مشابه بسیاری از مدیوم های دیگر، توانایی مدیومی من بعد از مرگ یکی از عزیزانم بیشتر شد ولی در آن زمان نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم. تا اینکه وقتی دبیرستانی بودم خواهر من حامله شد. در خواب دیدم که خواهرزاده من هم روزی توانایی های مرا خواهد داشت. به همین خاطر سعی کردم دید خودم و جهان را نسبت به قدرت های ماورایی عوض کنم. کاری که الان هم مشغول انجام آن هستم.

_ بعد از اینکه کار مدیومی خود را شروع کردی بزرگترین ترس تو  چه بود؟

بزرگترین نگرانی من این بود که نتوانم همسری پیدا کنم. مدیوم بودن می توانست باعث عجیب دیده شدن من شود ولی بعدا فهمیدم که کاملا در اشتباه هستم. وقتی شما خود حقیقی خود را نشان دهید پیدا کردن جفت روحی آسان تر می شود.

_ سوال دیگر اینکه اگر به گذشته بازگردی چه نصیحتی به خود می کنی؟

- اگر به گذشته برگردم به خودم می گویم که اصلا اشکالی ندارد درمورد تجارب خودم و چیزهایی که هنوز درک نشده اند صحبت کنم. صحبت کردن درمورد تجارب شخصی به دیگران هم این شهامت را می دهد که درمورد تجارب ماورایی خود صحبت کنند.

_ کمی از مشکلات مدیوم بودن بگو؟

یکی  از بزرگترین مشکلات من درحال حاضر، کمک کردن به افراد نزدیکی است که تصور می کنند من باید درهرحال به آنها کمک های شهودی کنم حتی اگر رابطه خوبی با من نداشته باشند. به خاطر حس همدلی بالا که یک مدیوم دارد ممکن است خواسته های دیگران را بر اولویت های خود ترجیح دهد ولی باید این وضعیت را کنترل کرد.

راه حل شخصی من این است که چند ساعت اول روز را به مطالعه شخصی ام اختصاص دهم و سپس به خودم اجازه دهم که با سایرین در ارتباط باشم.

- چگونه توانستی به پیام های شهودی که به ضمیر تو وارد می شود اعتماد کنی؟

من فقط با پیام های شهودی و حس باطنی کار نمی کنم. ازآنجاکه در تمام عمرم قادر به مشاهده ارواح و سایر موجودات غیرارگانیک بوده ام سعی می کنم به پیام های مستقیم آنها اعتماد کنم. ولی قبل از آن باید آن موجود را تست کنم. برای مثال از آنها درمورد نحوه مرگ و تاریخ فوت آنها می پرسم. اگر درست باشد دراین صورت بیشتر به آنها اعتماد می کنم. گاهی هم قلبا به دنبال مدرکی برای اثبات پیام های آنها می گردم. در آخر هم به قدرت شهود خود اعتماد کرده و پیام را پس از بررسی های مختلف قبول می کنم.

- بیشتر در چه مواردی از ارواح کمک می خواهی؟

مهم ترین چیزی که از آنها تقاضا می کنم قدرت، خرد و توانایی تمایز دادن چیزهای خوب از بد است. آنها مرا در پیدا کردن مسیر درست زندگی حمایت می کنند.

- بدترین اشتباهی که در زندگی مدیومی - کاری خود کرده ای چیست؟

مشورت ماورایی برای همه افراد. سخت ترین کار مدیوم بودن این است که او فقط کار ترجمه و انتقال پیام های ماورایی را انجام می دهد و همچنان به کمک مشتری نیاز دارد.برخی از مشتری ها همکاری خوبی در این زمینه انجام نمی دهند شاید چون سوءاستفاده گر  هستند و یا بیش از حد وسواسی، حساس و عاطفی هستند. از آنجاکه یک مدیوم هم حساسیت های خود را دارد همیشه بیاید مواظب میزان انرژی محدود خود و هاله خود باشد و هرکسی را به داخل آن دعوت نکند.

- آیا تو اعتقاد داری که هر کسی می تواند مدیوم شود و یا اینکه فقط افراد خاصی می توانند این کار را انجام دهند؟

من اعتقاددارم که همه انسانها، انواع مختلفی از استعدادها را در درون خود دارند و تصمیم با خود آنهاست که بخواهند استعداد مدیومی خود را تقویت کنند یا سراغ کار دیگری بروند.

نظرات  (۱)

سلام .کمکی می خواستم در مورد  جلسات روحی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی