عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

خیال


پنجره ای به اقالیم روح


خیالات

فرامرز ملاحسین تهرانی

با بهره گیری از قوه تخیل می توانیم به هر منطقه و اقلیمی از عالم مجردات در و پنجره ای گشوده و حتی به آن اقالیم پای بگذاریم. خیال، ما را به دوردستهای اقالیم الهی رهسپار نموده و مقدمه ای می شود برای پرواز به سرزمین های بس دوردست در اقالیم الهی. ما به هر آنچه که خیال می کنیم می توانیم دست یابیم و آنچه را که در ذهن میپرورانیم با بهره گیری از قدرت روح به عینیت و ظهور برسانیم.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۸
faramarz Tehrani

پاسخ به سوالات (بخش سوم)

فرامرز ملاحسین تهرانی

پاسخ به سوالات

سوال اول: آقا یا خانم الف 

می خواستم در مورد یکی از دوستانم از شما سوال کنم که اتفاقات عجیبی برایش می افتد . مثلا یک بار می خواسته معنی یک کلمه را به انگلیسی در دیکشنری پیدا کنه ، همانطور که دیکشنری را بر می دارد ناگهان احساس می کند یک نفر بر روی شانه اش می زند . بلافاصله سرش را برمی گرداند و صدای یک مردی را می شنود که یک کلمه انگلیسی در گوش او می گوید . دوستم بلافاصله آن کلمه را سرچ می کند و می بیند دقیقا معنای همان کلمه ای بوده که دنبالش بوده !! یک بار دیگر هم چیزی را در خانه گم کرده بوده ( چون حضور موجوداتی غیر از خودش را همیشه در خانه احساس می کند ) با صدای بلند به روح ها و جن ها می گوید که اگر شما آن را برداشته اید پسش بدهید . چند ثانیه بعد ، می شنود که یک چیزی در یک جای خانه افتاد زمین . به طرف آن شی می رود و وقتی آنرا بر می دارد ، شی گمشده اش را هم همان جا پیدا می کند !! در ضمن این شخص حس ششم   خیلی قوی هم دارد . و.... الخ

می خواستم از شما بپرسم آیا این شخص مدیوم هستند ؟  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۳
faramarz Tehrani
نظام حاکم بر عالم روح
منبع: کتاب انسان روح است نه جسد

nezam

البته در عالم روح از مشکلات و نظام های سیاسی که ما در روی زمین می شناسیم خبری نیست ولی نظام حاکم در مناطق پیشرفتۀ آن عالم محکوم به قوانین طبیعت هستند که به طور قاطع و برندگی عمل می کنند. و به هر انسانی مکان لایق او را برحسب چگونگی رشد عقلی و اخلاقی او تعیین شده می دهند. پس در آن مراحل به طوریکه برای ما در روی زمین حاضر می شوند,تصادف و یا انفعالات جاذبه اثر ندارد. بلکه خود انسانیت است که در اثر رشد عقلی و تکامل اخلاقی جای خاص خود را در آنجا تعیین می کند.
  
  به همین جهت است که روح د.توماس در کتاب محقق روحی میشل ساگ به نام "ارتقاء در وجود" می گوید: سلطان غوغا و آشوب در نزد شما زمینی ها مقام بس بزرگی دارد که با همۀ وسایل مربوط به خود از قبیل جنگ و سیاست, افکار و اعمال شما را تحت الشعاع خود قرار می دهد. پس جهان شما یک جهان مضطرب, پرآشوب و متلاطم است که امواج خیر و شر در آن با هم وجود دارند و شما را هر کدام به طرف خود می کشانند. ولی در جهان ما از این آشوب خبری نیست. زیرا شر در نخستین سپیده دم روز دوم مرگ, از خیر جدا می شود و از هم شناخته می گردند و هر کدام از ارواح, روی قانون ارتقاء به سوی مکانی که رشد عقلی و ادبی او تعیین کرده می روند. بعد هر کدام از آن ها به تدریج به مراحل بالاتری صعود می نمایند. زشتی ها به تدریج پنهان می شوند. هر انسان ناموس غریزی خود را درک می کند و در برابر آن تسلیم می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۱
faramarz Tehrani

بادکنک ذهنی


بادکنک


فرامرز ملاحسین تهرانی

 زیاد شنیده ایم که فلان عالم بزرگوار و یا شخصی که تخصص در زمینه علوم غریبه دارد، قادر است روح خود را از جسم جدا ساخته و به نوعی به این عمل وی مردم عوام مرگ اختیاری می گویند. خب این عمل را هرچه نام می گذارند تفاوتی در اصل عمل نمی کند و ما به آن برونفکنی روحی می گوییم. منظور از برونفکنی روحی این است که شخص با تمرکز و اراده و اختیار، جسم خویش را به خواب برده و درا ین لحظه با آگاهی تمام شاهد خروج روح از تن باشد و سپس به هرکجا که مایل باشد به سیر و سفر بپردازد.  

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۹
faramarz Tehrani

تعامل فیزیک و متافیزیک

برگرفته از سایت: silent-truth.com


فیزیک


حقیقت روح  ، روح به معنی جوهر یگانه و واحد آگاهی و شعور است.

 

در فیزیک مدرن، دانشمندان نظریه ریسمانها بر این باورند که ریسمانها با موقعیت فوق تقارنی خود، نیروهای چهارگانه گرانش، الکترومغناطیس،هسته ای قوی و هسته ای ضعیف را با هم متحد می کنند و بستر ظهور همه نیروها،ابر ریسمانها با حالت فوق تقارنی خود هستند.

نظریهٔ ریسمان شاخه‌ای ازفیزیک نظری و بیشتر مربوط به حوزه فیزیک انرژی‌های بالاست .این نظریه در ابتدا برای توجیه کامل نیروی هسته ای قوی به وجود آمد ولی پس از مدتی با گسترش کرومودینامیک کوانتومی کنار گذاشته شد و در حدود سالهای ۱۹۸۰ دو باره برای اتحاد نیروی گرانشی و برطرف کردن ناهنجاری‌های تئوری ابر گرانش وارد صحنه شد. بنا بر آن ماده در بنیادین‌ترین صورت خود نه ذره بلکه ریسمان مانند است. یعنی تمام ذرات بنیادین (مثل الکترون، پوزیترون و فوتون) اگر با بزرگنمایی خیلی خیلی زیاد نگریسته‌شوند ریسمان‌دیس هستند. ریسمان می‌تواند بسته (مثل حلقه) یا باز (مثل بند کفش) باشد.

همانطور که حالت‌های مختلف نوسانی در سیمهای سازهای زهی مثل گیتار صداها(نتها)ی گوناگونی ایجاد می‌کند، حالتهای مختلف نوسانی این ریسمانهای بنیادین نیز به صورت ذرات بنیادین گوناگون جلوه‌گر می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۶
faramarz Tehrani
بخشی دیگر از کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا .....

ویژگی های جهان دوم روحی


زمان و سیر ارواح در جهان اول روحی


فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال: باز هم برایمان از خصوصیات و ویژگیهای جهان دوم روحی بگویید؟

جواب: چه بگویم از خاطراتی که جز غم  و اندوه و دلگیری چیزی عاید خوانندگان آن نمی کند. مگر آنکه بخواهیم از این خاطرات و از مردمانی که در چنین شرایط اسف انگیزی به سر می برند، عبرت بگیریم. به راستی که زبان از شرح نابسامانی ها و رنج و محنت های مردمان گرفتار در  جهان های روحی اول و دوم یعنی جهنم و اعراف قاصر است. و همانطور که بعدا تعریف خواهم کرد زبان از شرح عظمت و شکوه و زیبایی های جهان سوم روحی یعنی بهشت نیز قاصر خواهد بود.

بهتر است از جهان روحی اعراف نیز بگذریم زیرا چیز زیادی برای تعریف ندارد و انشاالله که مردمان این جهان عاری از نعمت و برکت روزی مورد آمرزش پروردگار متعال قرار بگیرند.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۴
faramarz Tehrani

پاسخ به سوالات (بخش دوم)

فرامرز ملاحسین تهرانی

پاسخ 2

سوال اول از ح. ربیعی

بنده از وضعیت خودم گله مندم و خیلی در زندگی محنت و رنج درونی کشیدم از ابتدای زندگی و کودکی به این زندگی علاقمند نبودم از ده سالگی یادم هست که وقتی به مدرسه میرفتم اصلا نمی پسندیدم و در راه می گریستم الان چهل سال دارم با کوله باری بسیار پر گناه و نمی دانم چه کنم آخر جواب خدا را چه بدهیم. بنده هم وبلاگی دارم در مورد دعا است و خودم روزانه چند نامه برایم می آید و سنگ صبور دیگرانم اما آنها نمی دانند که خودم هم غم دارم الحمدلله محتاج مایحتاج زندگی نیستم و از وضع مالی معتدلی برخوردارم، اما چه کنم گاهی خودم میگویم بروم اما نمیشه که...
بنده یک فردی هستم که دعوت کننده مردم به معنویت هستم اما خودم احتیاج دارم که استاد دیگری به من معنویت دهد. استاد جملاتی بفرما و به صبر من برای ادامه مسیر زندگی بیفزای که میبینم بشریت نابود شد پس واقعا نمی دانم هدف از خلقت چه بود. احساسم را بیان نمودم بیصبرانه منتظر پدیده زیبای مرگ هستم...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۷
faramarz Tehrani

پاسخ به سوالات(بخش اول)


پاسخ

فرامرز ملاحسین طهرانی

از طرق گوناگون از بنده سوالاتی درباره موضوعات علوم روحی می شود که من در حد توان و دانشم به آنها پاسخ داده ام و در اینجا چند سوال برگزیده را خدمتان عرضه می کنم، شاید شما هم در ذهن خود به این سوالات برخورد کرده باشید. و از این طرق بتوانید جواب آن را دریافت نمایید.

سوال اول: از خانمی به نام سپیده

مادرم اصلا به خوابم نمیاید اما اخیرا به خواب یکی از دوستان رفتند وبرایم پیغامی گذاشتند مبنی بر اینکه تماز و روزه قضای زیادی دارند وبه همین خاطر مریض هستند واز من کمک خواستتد ایا میتوانم برایش نماز بخرم؟ چون برایم غیر قابل قبوله که نماز خریدنی باشد ممنون میشم راهنماییم کنید

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۱
faramarz Tehrani

زمان در عالم ارواح

از نگاه فیلسوفان اسلامی


zaman

منبع: اسلام کوئست

زمان مفهومی عقلی است که از نحوه وجود مادیات انتزاع مى‏شود همانگونه که مفهوم ثبات از نحوه وجود مجردات انتزاع مى‏گردد، و روح یکی از مجردات است و در عالم مجردات زمان وجود ندارد، چرا که زمان از ویژگی های عالم طبیعت است، البته در عالم ارواح (مجردات) در مقابل کلمه «زمان» که ظرفی برای موجودات مادی است، واژه «دهر» وجود دارد که ظرفی برای مجردات است.

تقریبا همه فیلسوفان اسلامی بر این قول اتفاق دارند که زمان نوعى مقدار و کمیت متصل است که ویژگى آن گذرا بودن و قرارناپذیرى (غیرقار) مى‏باشد و بواسطه حرکت[1] عارض بر اجسام مى‏شود.[2]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۴
faramarz Tehrani

بنام خدا

اشارات ارواح


اشارات ارواح

فرامرز ملاحسین تهرانی

هر کدام از ما انسانها پیرامون خویش محافظان و نگهبانانی از دنیای غیب داریم که همواره در حال ارسال اشارات و پیامها و هشدارهایی برای ما هستند. ارواح حامی و نگهبان و بعضا ارواح نیکوکاری که قصد کمک به انسانها را دارند،  به هر طریقی شده خواهان آن هستند که در لحظاتی که از روی غفلت و یا سهل انگاری ما پایمان را از گلیم مان درازتر می کنیم، با القائات و اشارات خویش ما از انجام آن کار منصرف کرده و یا به انجام یک عمل و کار و یا گفتن یک سخن ترغیب  نمایند. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۲
faramarz Tehrani