عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

khial

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

خیال


پنجره ای به اقالیم روح


خیالات

فرامرز ملاحسین تهرانی

با بهره گیری از قوه تخیل می توانیم به هر منطقه و اقلیمی از عالم مجردات در و پنجره ای گشوده و حتی به آن اقالیم پای بگذاریم. خیال، ما را به دوردستهای اقالیم الهی رهسپار نموده و مقدمه ای می شود برای پرواز به سرزمین های بس دوردست در اقالیم الهی. ما به هر آنچه که خیال می کنیم می توانیم دست یابیم و آنچه را که در ذهن میپرورانیم با بهره گیری از قدرت روح به عینیت و ظهور برسانیم.

 

سفر به جهانهای موازی و هم عرض با دنیایی که در آن زیست می کنیم و همچنین سفر به جهانهای اعلی و طبقات فوقانی مجردات با قدرت ذهن و خیال در مراحل عالی کنکاش در سرزمین های ماورای جهان های مادی، روح را هرچه بیشتر به سرمنزل و منشا روحانی خویش نزدیک می سازد. آنچه را که در ذهن  و خیال تصور می کنیم همان دنیایی است که قادر به ساختن و عینیت بخشیدن به آن هستیم. پس در همین زندگانی فیزیکی و مادی نیز توانایی خلق شگفتی هایی از قدرت ذهن و روح در عینیت بخشیدن به خواست ها و آرزوهای مان را داریم. رجوع به ساحت و شخصیت حقیقی برخاسته از روح الهی به تبعیت از قدرت لایزال پروردگار که  واجد تمام آن شرایط و خصوصیات می باشد، به تاثیرپذیری اجرام و مواد فیزیکی از روح الهی منجر خواهد گشت، به طوریکه هر آنچه را که خیال انسان در بازسازی و نقش بندی در ذهن به آن مبادرت می ورزد با اراده ای برآمده از ایمان و یقین به منصه ظهور خواهد رسید.

با نگاه به دنیای پیرامون خویش پی خواهیم برد که نقشی از خیال مردمان پیش از ما، هم اکنون در مقابل دیدگان ما به شکلی مادی تحقق یافته است. آثار به جا مانده از تمدن های باستان اعم از بناها و دست ساخته های عتیقه و فرهنگها و آداب و رسوم و هر آنچه که به عنوان یک نماد مادی  و یا فرهنگی از گذشته بر جای مانده است آیا چیزی جز جوهره مادی خیال و اندیشه هایی است که از افکار و خیالات مردمان گذشته به شکلی مادی و عینی به ارث رسیده است.

سفر روح، سفری آگاهانه و خیال انگیز به اقلیم الهی است که فرد رهرو با تکیه بر دانش و معرفت نسبت به تکامل روح، در ابتدا با سفر درونی  به هر نقطه ای از اقالیم الهی  به تحقق این خیال به واقعیت جامه عمل پوشانده و  روح را در مناطق و طبقات  مادی و غیرمادی رهسپار مینماید تا به کسب آگاهی های تازه ای از خلقت باشکوه الهی در نقاط گوناگون این جهان پهناور و باشکوه دست  یابد. این امواج خیال است که انرژی ساطع شده از جهان های دوردست را به شکلی مادی  در ذهن می پروراند و با عینیت بخشیدن به آن جهان آرمانی که برای خویش می سازد، موج لطیفی از مصالح ساختمانی آن  دنیای آرمانی را بر بال امواج اثیری سوار نموده و به مرور زمان به تکمیل این ساختمان و بنای فکری نائل میآید. یعنی همان جهان و دنیای آرمانی که پس از مرگ، مکان و ماوای زندگانی اولیه ارواح رها شده از کالبد فیزیکی است. یک روح آگاه قادر است قبل از مرگ در همین دنیای مادی به بهره برداری از سازه های خیالی خویش دست یابد و به آنها هویتی مادی و مرئی ببخشد به شرط آنکه هدف و غایت روح کسب معرفت و تقویت بنیادهای  پاک الهی در فطرت خویش  و تقویت محراب خداشناسی برای حصول به نتایج معنوی آن باشد.

تمرینات معنوی ازقبیل مدیتیشن و یوگای ذهنی در تحقق خواسته ها و آرزوهای روح برای رهایی از جسم و کالبد فیزیکی به شکلی ارادی و اختیاری تاثیرات مثبت و فراوانی دارد. روح در همین اوقات تمرکز ذهن و تمرینات معنوی است که برای دقایقی توانایی گسستن بندها و علقه های دنیایی به جسم و اجرام مادی را تجربه می نماید. البته در زمان خواب این خواسته روح برآورده خواهد شد اما در اکثر اوقات به واسطه خستگی توامان روح و جسم، روح به خاطر تلاش های روزمره اش برای رفع حوائج  و وابستگی های بی فایده و بی معنای مادی، از کشف و شهود خویش در عالم خواب و رویا کمترین بهره ها را می برد. پس با یک تمرکز و توجه آگاهانه همراه با  خیالاتی که منتج به بازسازی دنیای آرمانی روح برای یک زندگی توام با کامرانی و بهروزی باشد، بهترین زمان ممکن برای بازسازی قوای دماغی و ذهنی به شمار می رود.

شما می توانید با خیال و خلق صحنه های دلخواه خویش در کنار مردمانی که دوستشان دارید به روح این امکان و توانایی را بدهید که در خروج ارادی از جسم و سفر به مکان های دلخواه شما و یا شرکت و حضور در همان دنیایی که شما در خیال آن را خلق و به آن عینیتی با طول موجی لطیف  داده اید، حضور داشته باشد و از نعمات و برکات آن بهره مند گردد. پس در اوقاتی که مشغله ذهنی و کاری ندارید حتما در طول شبانه روز اقدام به تمرینات معنوی در حوزه ساخت جهان دلخواهتان در خیال نمایید تا با موج لطیف اندیشه و افکارتان این دنیای آرمانی و زیبا را همواره در درون خویش داشته باشید.

در این شهر و دنیایی که شما در خیال خویش با امواج لطیف اثیری ساخته اید، حضور فرشتگان و ارواح متعالی را احساس خواهید کرد. ارواح دوستان و آشنایانی که عاشق آنها بوده اید و آنها در این دنیای اثیری و لطیفی که شما در خیال و اندیشه خویش ساخته اند قابلیت حضور و ظهور را خواهند داشت و حتما به ملاقات شما خواهند آمد. مگر نه این است که ساختمان جسم لطیف ارواح و فرشتگان و موجودات خارج از بعد مادی، هیچ تناسبی با امواج ثقیل مادی ندارد، پس شما با ساختن یک محیط و فضای وسیع موجی در اندیشه و ذهن خویش مکان و ماوایی برای ملاقات با موجودات برتر الهی خواهید داشت که محل تلاقی و نقطه اتصال و ورود شما و آنها به این شهر و دنیای لطیف و آرمانی مرکزی میان دو ابرو است که آن را چشم سوم مینامیم.

ما با ورود به دنیای خیال و بهره مندی از موج لطیف این دنیای درونی قادر خواهیم شد تا هر زمان که بخواهیم از این دنیای مادی و ثقیل دور شده و با مردمانی از دیار روحانی در تعامل و حشر و نشر باشیم به شرط آنکه با ورود به هر بعد از ابعاد و طبقات اقالیم الهی بخشی از تعالیم و علوم و اسرار الهی را درجهت تکامل روح و معرفت و آگاهی بیشتر نسبت به پروردگار را از آموزگاران معنوی خویش بیاموزیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی