عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بنام خدا

تجربه مرگ نزدیک




اتفاقات پس از مرگ از زبان جوان ایرانی تجربه کننده مرگ تقریبی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۱
faramarz Tehrani

بنام خدا

گزارش جلسات دورهمی ارتباط

روز پنجشنبه 23 خرداد 98

 

ارتباط

روز پنجشنبه 23 خرداد دو جلسه دورهمی ارتباط داشتیم که یکی از آنها محفلی و فامیلی بود و دیگری جلسه آزاد دورهمی بود که ازطریق اطلاع رسانی ازطریق کانال مثنوی ارواح عده ای از دوستداران علوم روحی در آن شرکت داشتند.

در مورد جلسه اول که ساعت 14 تا 16 در خیابان آزادی تشکیل یافت، با دعوت یکی از دوستداران به این جلسه رفتم که اعضای حاضر در آن عموما قوم و خویش و دوستان خانوادگی میزبان جلسه بودند که در این جلسه حضور داشتند.


ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۷
faramarz Tehrani

lnp

ان ال پی NLP (Neuro Lingustic Programming)

منبع: cstland.com

برنامه ریزی عصبی کلامی

ان ال پی در دهه ۷۰ میلادی به صورت رسمی توسط اساتید بزرگ ریچارد بندلر و جان گریندر پایه گذاری شد. منظور از رسمی این است که قبلا اساتیدی مثل میلتون اریکسون و فریتز پرلز و … در این زمینه کارهایی انجام داده بودند که با این نام مطرح نبود و بیشتر در مفاهیم هیپنوتیزم و روانشناسی خانواده و بالینی نهفته بود. ان ال پی بر خلاف روش‌های کلی موفقیت طلبی و خود باوری و … که امروزه با نام ان ال پی از ان یاد می‌شود به هیچ عنوان یک روش بدون ساختار و سلیقه‌ای نیست.
خاستگاه ان ال پی از نظریه گشتالت، علوم کامپیوتر، زبان شناسی و هیپنوتیزم است و در طی گذست بیش از سه دهه مرتبا بر غنای آن افزوده شده است. در این شاخه از علم که امروزه کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است، ترکیب علوم مهندسی و علوم انسانی محوریت داشته است و با این رویکرد به تحلیل ابعاد مختلف انسان می‌پردازد.
تعدادی از حوزه‌هایی که ان ال پی در آنها اهمیت یافته‌ است عبارتند از:
۱- بازاریابی
۲- توسعه خلاقیت
۳- خودباوری و تحول
۴- توسعه مهارت‌های کلامی
۵- توسعه مهارت‌های مدیریت و رهبری
۶- تقویت روش‌های یادگیری
۷- تحول شغلی و تحصیلی

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۹
faramarz Tehrani

ماجرای ادیسون و ماشین ارتباط با ارواح

 

منبع: دیجیاتو

 

edison

 

«از مدتی قبل مشغول ساخت دستگاهی هستم که برقراری ارتباط با ارواح و مردگان را آزمایش می کند.»

این جمله نه از زبان یک رمال یا مخترع دیوانه بلکه در مصاحبه «امریکن مگزین» با یکی از بزرگترین دانشمندان تاریخ معاصر یعنی «توماس ادیسون» ثبت شده است. تاریخ این مصاحبه به اکتبر ۱۹۲۰ برمی گردد و در زمان خودش سر و صدای بسیاری به پا کرده بود چرا که گوینده آن با هر متر و مقیاسی سوپر استار نمایش انقلاب صنعتی به حساب می آمد.

قطعا اگر هر کس دیگری جز ادیسون و نیکلا تسلا از اختراع ماشین ارتباط با ارواح سخن می گفت، رسانه ها به او برچسب کلاهبردار می زدند یا در بهترین حالت دست انداخته می شد اما ادیسون با پشتوانه ۱۰۹۳ پتنت رسمی کسی نبود که بتوان به سادگی او مورد انتقاد قرار داد.

 
به گفته برخی محافل ادیسون موفق به اختراع ماشین ارتباط با ارواح شد

دستاوردهای او از لامپ روشنایی و فونوگراف گرفته تا دوربین تصاویر متحرک و پروژکتور زندگی مردم را زیر و رو کرد و حالا نوبت ورود به دنیای مردگان بود.

 ادامه مطلب ...

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۷
faramarz Tehrani

 

فرشته نگهبان

 

فرشته

 

فرامرز ملاحسین طهرانی

 

فرشتگان نگهبان جزء دسته ای از ارواح هستند که به بخشی از تکامل روحی خود در رابطه با شناخت ذات احدیت و شناخت از تواناییها و مکارم روحی و ذاتی خویش نائل آمده اند.

درواقع فرشتگان نگهبان همان ارواح نگهبان هستند. زیرا آنها فرشته نیستند اما به تعبیر همگان به فرشته نگهبان معروف گشته اند. فرشتگان نگهبان بر وظایف تکوینی که برعهده اشان هست ماموریت دارند تا مجری نامه اعمال و همینطور نگهبان یکی از افرادی باشند که در یکی از کرات مادی و ازجمله سیاره زمین درگیرودار یک حیات و زندگی بسته و دربند مشغول آزمون های سخت دنیایی هستند. از آنجاکه جهان فیزیکی پر از موانع و خطرات مادی فراوانی است که ممکن است تاثیرات مخربی بر جسم مادی و کالبد فیزیکی داشته باشد و ازآنجاکه روح در همین کالبد فیزیکی محبوس است، پس فرشته نگهبان هرکس موظف است تا خطرات و صدمات ناشی از وسایل، ادوات و تصادمات را تا زمان مرگ طبیعی از کالبد مادی که میزبان یک روح است دور کند.

وظیفه فرشتگان نگهبان این است که نظاره گر اعمال و رفتار و گفتار و اندیشه هایی باشد که از جنبه شخصی خارج شده و تاثیرات آن به افراد دیگر جامعه اعم از خانواده و دوست و آشنا و سایر مردمان سود و یا ضرر  می رساند. آنجایی که یک انسان مشغول رتق و فتق امورشخصی خود است روح نگهبان نظارتی بر کار وی ندارد، اما در مناسبات اجتماعی و گروهی در ابعاد اقتصادی و هنری و علمی و غیره ارواح نگهبان ناظر بر اعمال و ثبت این اعمال در حافظه زمان مربوط به رخداد اینگونه اعمال می باشند و حتی اشاره یک دست و یا اعضا صورت و ادای یک حرف از نگاه تیزبین فرشته نگهبان دور نمی ماند.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۶
faramarz Tehrani