عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

nemoneh/gardoneh/davar

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۱ ب.ظ

نمونه گردونه دوار


Image result for ‫احضار روح‬‎


بسیاری از دوستان پیام می دهند که چگونه یک گردونه دوار بسازند و برخی هم این گله را دارند که چرا نحوه ساخت یک گردونه دوار را تاکنون آموزش نداده ایم.

باید به عرض برسانم که یکی از دلایل عدم گنجاندن چنین مطلبی در وبسایت های خود، این است که ساخت چنین صفحه ای باعث نشود که برای تجربه هم که عزیزانی که آگاهی از علوم روحی ندارند، مبادرت به این کار کنند و خدایی ناکرده گرفتار ارواح خام و بی سواد و بعضا ارواح شرور گردند. اما از آنجا که تعداد درخواست ها زیاد است، باید بگویم که نحوه استفاده از گردونه دوار برای ارتباط با ارواح در کتاب الکترونیکی شناخت روح و تقویت قدرتهای مدیومی شرح داده شده است و کسانی که مایلند اطلاعات جامعی در این زمینه کسب نمایند، با خرید این کتاب ازطریق copykon.ir میتوانند به مقصود خویش نائل آیند. فقط خواهش من این است که بدون حضور یک فرد دارای تجربه دراین زمینه اقدام به تشکیل خودسرانه جلسات ارتباط با ارواح ننمایند و اگر هم چنین کردید حتما قبل از آغاز عملیات ارتباط، از خداوند و فرشتگان نگهبان حاضر در جلسه و ارواح حامی بخواهید که خودشان نظم و قاعده اصولی جلسه شما را به دست بگیرند و واسطه اعزام ارواح پاک و متعالی به جلسه شما گردند. اینک سه نمونه از صفحات گردونه دوار را در زیر نمایش می دهیم شما فقط کافی است که حروف لاتین را با حروف فارسی و یا زبان مادری اتان تغییر  دهید. سپس با استفاده از یک نعلبکی که روی لبه آن با ماژیک شکل فلش را بکشید و نعلبکی را وسط صفحه بگذارید، سپس چهار الی پنج نفر از افراد معتقد به جهان غیب و ارواح دور میز نشسته و نوک انگشت اشاره خود را بدون کمترین فشاری فقط روی نعلبکی مماس کنند و آنگاه شخصی که هدایت جلسه را برعهده دارد با صدایی رسا و البته مودبانه از خداوند بخواهد که روحی پاک و متعالی را به جلسه اتان اعزام نماید. اگر کمی صبر و حوصله داشته باشید و با تکرار درخواست خواهید دید که نعلبکی شروع به لیز خوردن روی صفحه نموده و آنگاه شما می گویید اگر روحی در جلسه حاضر است فلش به سمت کلمه سلام و یا بلی حرکت کند. آنگاه خواهید دید که فلش روی نعلبکی روی کلمه سلام رفته و می ایستد و به همین ترتیب سوالاتتان را از آن روح حاضر در جلسه بپرسید و جواب را به صورت حرکت فلش روی نعلبکی روی حروف صفحه دریافت کنید شخصی را هم مامور کنید که حروف را روی کاغذی در دست دارد بنویسد. مثلا شما اگر اسم روح را بپرسید او در جواب با حرکت دادن نعلبکی به ترتیب روی حروف حرکت کرده و بعد از مکثی کوتاه روی کلمه بعدی می رود و مثلا اگر اسمش احمد باشد فلش روی نعلبکی به ترتیب روی حروف الف. ح. م. د رفته و شما با اتصال این حروف به نام احمد می رسید و الی آخر. موفق باشید.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۲
faramarz Tehrani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی