عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

خاطرات مدیوم ها

تعبیر رویای صادقه در غسالخانه

غسالخانه

منبع: رکنا

  ساعت کاری تمام شد، مثل همیشه آماده رفتن به خانه شدیم و باز مثل روزهای دیگر در راه بازگشت به جسدهایی که در آن روز دیده بودم فکر می‌کردم. آن شب چون خیلی خسته بودم زود به خواب رفتم و خواب عجیبی دیدم. خانمی را که برای شست‌وشو به غسالخانه آورده بودند، زنده بود و دست و پایش را با زنجیر بسته بودند و روی سنگ گذاشتنش و شروع به شستن کردند، فقط انگار جای سیلی و ضربه روی صورتش بود، در خواب خیلی منقلب شدم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۸
faramarz Tehrani

عصبانیت و قدرت کلام


ماندانا نادعلی


عصبانیت

مشاهده ویدیو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۳
faramarz Tehrani

چگونگی ارتباط با روح زندگان

666666

* فرامرز ملاحسین تهرانی
در علم متافیزیک و ماورالطبیعه بحث از نیروهای خارج از بعد مادی و همچنین ارتباط با مردگان و ارواح مطرح است، درحالی که ارتباط با روح زندگان نیز از قابلیت های این علم به شمار می رود زیرا انسانهای زنده نیز دارای روح هستند و در مواقعی که در حالتی مانند خلسه و بی خبری و سکوت باشند، روح آنان قادر به فاصله گرفتن از کالبد مادی آنان می گردد.

بهترین زمان برای فاصله گرفتن روح از بدن،  هنگام خواب است که به طور کامل تنپوش و روح آدمی از جسم جدا شده و فقط با چند ریسمان نامریی به نام ریسمانهای نقره ای به جسم وصل می باشد تا روح هنگام بیداری، کالبد جسمانی خود را گم نکند و به نزد آن بازگردد و در آن حلول یابد. تنها تفاوت مرگ و خواب در همین نکته است که ریسمانهای نقره ای در وقت مرگ به طور کامل از جسم جدا شده و روح به همراه تنپوش برای همیشه از این کالبد ثقیل مادی جدا می گردد. درواقع قوانین عالم روح برای مردگان واقعی و انسانهایی که به واسطه خوابیدن به طور موقت مرگ را تجربه می کنند، یکسان است و تمامی معیارهای جهان غیب برای مردگان و همچنین زندگانی که در خواب هستند اعمال می گردد.

  ادامه مطلب ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۱
faramarz Tehrani