عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

چگونگی ارتباط با روح زندگان

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۱ ب.ظ

چگونگی ارتباط با روح زندگان

666666

* فرامرز ملاحسین تهرانی
در علم متافیزیک و ماورالطبیعه بحث از نیروهای خارج از بعد مادی و همچنین ارتباط با مردگان و ارواح مطرح است، درحالی که ارتباط با روح زندگان نیز از قابلیت های این علم به شمار می رود زیرا انسانهای زنده نیز دارای روح هستند و در مواقعی که در حالتی مانند خلسه و بی خبری و سکوت باشند، روح آنان قادر به فاصله گرفتن از کالبد مادی آنان می گردد.

بهترین زمان برای فاصله گرفتن روح از بدن،  هنگام خواب است که به طور کامل تنپوش و روح آدمی از جسم جدا شده و فقط با چند ریسمان نامریی به نام ریسمانهای نقره ای به جسم وصل می باشد تا روح هنگام بیداری، کالبد جسمانی خود را گم نکند و به نزد آن بازگردد و در آن حلول یابد. تنها تفاوت مرگ و خواب در همین نکته است که ریسمانهای نقره ای در وقت مرگ به طور کامل از جسم جدا شده و روح به همراه تنپوش برای همیشه از این کالبد ثقیل مادی جدا می گردد. درواقع قوانین عالم روح برای مردگان واقعی و انسانهایی که به واسطه خوابیدن به طور موقت مرگ را تجربه می کنند، یکسان است و تمامی معیارهای جهان غیب برای مردگان و همچنین زندگانی که در خواب هستند اعمال می گردد.

  ادامه مطلب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی