عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

esharate/arvah

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

بنام خدا

اشارات ارواح


اشارات ارواح

فرامرز ملاحسین تهرانی

هر کدام از ما انسانها پیرامون خویش محافظان و نگهبانانی از دنیای غیب داریم که همواره در حال ارسال اشارات و پیامها و هشدارهایی برای ما هستند. ارواح حامی و نگهبان و بعضا ارواح نیکوکاری که قصد کمک به انسانها را دارند،  به هر طریقی شده خواهان آن هستند که در لحظاتی که از روی غفلت و یا سهل انگاری ما پایمان را از گلیم مان درازتر می کنیم، با القائات و اشارات خویش ما از انجام آن کار منصرف کرده و یا به انجام یک عمل و کار و یا گفتن یک سخن ترغیب  نمایند. 

 

 بارها شده که آدمی در حل یک مسئله و یا مشکلی با سعی و تلاش بسیار موفق نبوده و ناگهان با جرقه ای در ذهن و یا کمک از سوی اشخاصی تصادفا بر سر راه وی سبز شده اند، به رفع مشکل و مسئله اش نائل آمده است. خداوند همواره با کمک ارواح نیکوکار درصدد دستگیری از مخلوقات خویش بوده و هست، اما این گونه کمک ها و امدادهای غیبی دربرخی مواقع که حتما می بایست یک اتفاقی برای انسان بیفتد، رخ نخواهد داد و انسان حتما به سرنوشتی که بدان مبتلا می باشد، گرفتار خواهد شد.

اما ما چگونه می توانیم نسبت به اشارات و کمکهای ارواح متعالی نسبت به خود واقف گردیم و آنها را از کنکاش ها و داشته های علمی و ذهنی خویش متمایز نماییم. 

قبل از هر چیز باید متذکر شوم که مسبب ابتدا و انتهای همه فعالیتهای این هستی و جهان پهناور و اعمال انسان و سایر مخلوقات و موجودات عالم مشیت و اراده خداوند متعال می باشد. پس ما می بایست نسبت به تمام امور و پدیده های عالم که بر زندگی و حیات ما تاثیر می گذارد، شکرگذار بوده و راضی به رضای خداوند باشیم. اما در این میان خدای مهربان به جهت آنکه دوست دارد تا مخلوقاتش به بهترین نحو و شکل ممکن به مراحل عالی ترقی و تعالی روحی برسند در مسیر راه پرسنگلاخی که بر سر همه انسانها وجود دارد، راهنمایان دانایی قرار داده  تا با اشارات و القائات آنها انسان بتواند راه را از چاه بازشناخته و در مواقع بحرانی بهترین راهکار را برای حل مشکل خویش بیابد. اگر با همه این راهنمایی ها باز هم انسان موفق نشود بر مشکل خویش فایق آید، حتی در مواقعی به دستور خداوند خود ارواح مستقیما به حل مشکل انسان میپردازند. 

به عنوان مثال بوعلی سینا دانشمند و فیلسوف نامی ایران و جهان نقل می کند در بسیاری از مواقع وقتی از حل یک مسئله ای به عجز می آمده و  حل آن مشکل برایش غیرممکن می نمود، درس و بحث را رها کرده و در  خلوت خویش با خداوند به راز ونیاز مشغول می شد، و پس از فراغت از نماز و دعا می دید که آن مسئله به طور کامل  در ذهنش حل گشته و  او به جواب سوالاتش رسیده  است. خب برای ما نیز این گونه کرامات  بارها و بارها رخ داده است، اما از آنجا که ما قدری غافل و خودخواه هستیم، رخ دادن این الطاف الهی را حاصل هوش و نبوغ خویش می دانیم، و ربط دادن آن را به رموز ماورالطبیعه و کمک ارواح متعالی امری خرافی قلمداد می کنیم. 

یک راه حل ساده برای شناخت و تمییز دادن داشته های ذهنی و تجارب شخصی از الهامات و راهنمایی های ارواح متعالی این است که شما ببینید آیا در زمینه ای که موفق به حل مشکلتان شده اید از قبل مطالعه و شناخت و معرفتی داشته اید که هم اکنون ناگهان به کمک شما آمده باشد یا خیر. اگر هیچ معرفتی نسبت به راه حل های نقش بسته در ذهن تان از قبل نبوده، یقین بدانید ازسوی نیروهای الهی کمک شده اید و  بابت این لطفی که از سوی ارواح به شما شده است، باید شکرگذار باشید تا باز هم مشمول دریافت این کمکها گردید. شکرگذاری و تشکر از خداوند و ارواح باعث می گردد تا باز هم آنها در دفعات بعدی به کمک شما بیایند، و بهترین راه حلها را بر سر راهتان قرار دهند تا به رفع نیازهای علمی و حتی شخصی اتان نائل آیید.

خود من از آنجا که در دفعات زیادی پیوسته از ارواح حامی، مخصوصا فرشته نگهبانم تشکر و سپاسگزاری می کنم، خیلی زیاد مورد عنایت و راهنمایی های ایشان قرار می گیرم. آنها پیوسته بر ذهن و اندیشه ما احاطه دارند و حتی تمام اندیشه ها و فکر و خیالات ما را به صورت مصور می بینند. در برخی مواقع که بر اثر غفلت خیالاتی خام و بی ثمر در ذهنم نقش می بندد، ناگهان به یاد ارواح حامی و دوستان غیبی خویش می افتم، و بلافاصله از آن فکر و خیال بیرون می آیم. ما و شما اگر در محیطی باشیم که شخصی دیگر هم در آنجا حضور دارد بسیاری از اعمال و کارهایی که در تنهایی مرتکب می شویم را هرگز انجام نمی دهیم. ارواح حامی و فرشته نگهبان ما نیز پیوسته با ما و همراه ما هستند و ما اگر به این یقین و باور و ایمان برسیم که چشمهایی لحظه به لحظه در حال نگهبانی و ارشاد و راهنمایی ماست، هرگز در خلوت و در جمع مرتکب اعمال و گفتار  پوچ و خنثی نمی شویم. اگر روزی به این مرحله از باور برسیم خیلی بیشتر از قبل از ارشادات و راهنمایی های ارواح متعالی بهره مند گشته و به حل معضلات و مشکلات زندگی امان نائل می آییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی