عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

safirane/roh

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

سفیران روح


سفیران


فرامرز ملاحسین تهرانی


در انتقال مفاهیم الهی و پیام های معنوی همواره از دو سو مورد عنایت قرار می گیریم. یا اینکه این تعابیر و مفاهیم از ضمیر ناخودآگاه ما الهام می گیرد و با دستیابی به آن در زمانی که تمرکز لازم را داریم، به دانسته های از پیش ذخیره شده در آن دست می یابیم و یا آنکه از جانب سفیران روح به این دانش و آگاهی نایل می گردیم. در شق اول بی تردید همه انسانها به واسطه تجربه حضور در عوالم روحانی و معنوی زندگی های گذشته شان دارای علم و دانش و تجارب فراوانی هستند که خود از آن ناآگاهند و بواسطه کسب تجا رب جدید که اکثرا به اعمال و رفتار و اندیشه های غیرمعنوی و غریزی و حیوانی مربوط می شود آن معلومات و آگاهی ها به منطقه دور و غیرقابل دسترس ذهن و ضمیر ناخودآگاه انتقال یافته و با گذشت زمان پرده های حجاب و لایه هایی از شبکه های ذهنی و فکری منجر به فراموشی آن تجارب و مفاهیم منجر گردیده است که درمواقع خوابیدن و یا حالتی شبیه خلسه و تمرکز قوی ممکن است آن خاطرات و مفاهیم به حرکت واداشته شود و در چشم روحانی ما ظاهر گردیده و البته به محض توجه دوباره به علایق و دلبستگی های ما به دنیایی که برای خویش ساخته ایم همه چیز محو و به جای نخست خویش در پستو و نهانخانه ضمیر ناخودآگاه رجعت می کند. اما از آنجاکه خداوند مهربان بیش از هر چیز و هر کس نسبت به سرنوشت مخلوقات خویش ازجمله انسان یعنی اشرف مخلوقاتش خواهان تکامل معنوی وی است، با اشارات و القایات و رموزی که فطرت الهی انسان با آنها به خوبی آشناست درصدد جبران این عقب ماندگی و ضعف برمی آید. 

 

 سفیران روح در هر لحظه شاهد و ناظر اعمال و رفتار و افکار انسانها هستند و با مهربانی و دلسوزی (البته با رجحان و تسلط عقل بر احساس) مترصد آگاهی بخشی به موکلان خویش برمی آیند. درواقع هیچ یک از انسانها به حال خویش رها نشده اند و با هرکدام از ما انسانها چند سفیر آگاهی و دانش همراه و هم گام هستند. درواقع آنچه که باعث شناخت بیشتر ما ازسوی سفیران روح می گردد، نه ظاهر و شکل و قیافه و سطح دانش و معلومات و ثروت و شهرت بلکه قدرت تفکر معنوی و درجه تکاملی روح در این برهه از زندگی است که سبب تمایز افراد در نزد سفیران روح می گردد. به این معنا که شاید یک فرد گمنام و بدون کوچکترین پایگاه اجتماعی و بسیار گمنام ازحیث تکامل روحی دارای حشمت و جاه و مقام والایی در عوالم روحانی باشد و برعکس شخصی که بسیار معروف و مشهور و صاحب پایگاه اجتماعی بالا دارای هیچ مقام و مرتبه ای در سلسله مراتب معنوی جهان روح نباشد. بهرحال اینگونه است که وضع ظاهری افراد و میزان دارایی های آنان ملاکی برای سنجش شخصیتی نمی باشد، بلکه تمامی افراد انسانی ناظران و شاهدانی از عالم غیب به نام سفیران روح را همراه خویش دارند و آن نیروهای روحانی پیوسته درحال گفتگو با افراد تحت نظر خویش می باشند و آنان را در زمینه های گوناگون راهنمایی می نمایند. پس بهتر است که ما همواره به ندای درونی خویش توجه کرده و آنچه که ازسوی سفیران روح به ذهن ما القا می گردد گوش فرا داده و بعد از گذراندن از صافی عقل بدانها عمل نماییم. افرادی که موفق شده اند با این ارواح متعالی طرح دوستی بریزند همواره از نغمات و لطایف دنیای لطیف روح در ذوق و شوق و حظ وافر به سر می برند و هیچ ثروت مادی و خوشی های زودگذر دنیایی را با لحظه ای از خوشی و سرمستی ارتباط با جهان غیب و مردمان دانای آن جهان عوض نمی کنند. 


سفیران روح چه کسانی هستند

سفیران روح، ارواح متعالی هستند که در زمان هایی بسیار دور همچون ما انسانها در یکی از کرات مادی زندگی می کردند و هم اکنون در بهترین درجات معنوی و بهترین مکان ها در بهشت اعلی به سر می برند. آنها ارواح پیشرو و مترقی هستند که بواسطه پایان تکامل روحی اشان در بهشت خالص الهی به زندگی آرمانی و سعادتمند خویش مشغولند و از آنجاکه وجودشان لبریز از عشق و شعف و مهربانی است، سعی دارند تا با سرکشی و ارایه کمکهای معنوی به انسانهای محبوس در جهان های تحتانی باز هم به درجات و امتیازهای معنوی خویش در نزد خداوند متعال بیفزایند. درواقع آنان این کمک ها را بواسطه برخورداری از عشق الهی و دریافت همان عشق از سوی مخلوقات خداوند انجام می دهند. البته اینکه می گوییم آنها همراه و همگام با ما و در کنار ما هستند صرفا معطوف به حضور آنان در مکانی که ما هستیم نیست، بلکه این ارواح حامی از همان جهان نورانی و شگفت انگیزی که به سر می برند با نیروی گسترده عقلانی و آگاهی بسیطی که از جهان تحتانی دارند، راهنمایی و هدایت انسانها را انجام می دهند و حتی در زمانی کمتر از پلک زدن قادرند که نزد ما بیایند و کنار ما باشند. پس هیچکدام از ما در هیچ زمانی و در هیچ مکانی تنها و بی کس نیستیم و دوستانی بسیار قدرتمند، مهربان و با عطوفت و بدون هیچگونه چشمداشت  مادی در کنار ما و همراه ما هستند. برخی افراد که بخاطر شرایط ناگوار زندگی گوشه عزلت گزیده اند و غرق در غم و اندوه و بی کسی هستند اگر می دانستند چه دوستان مهربان و آگاهی پیرامون وی راگرفته اند هرگز دچار این پریشانحالی نمی شدند.

از آنجاکه سفیران روح صاحب خرد و عقل بالایی هستند و ازحیث معلومات و درجات دانش از تمامی اساتید علوم گوناگون در دنیاهای مادی پیشرفته ترند، با اشراف به ضعف ها و نیازهای روحی و روانی انسانهای دربند دنیاهای مادی، به خوبی قادرند تا خلاهای عاطفی، علمی و معنوی آنها را با راهکارهایی کاملا بدیع و ابتکاری پر نمایند. البته برخی اتفاقات زندگی ما جزو تقدیرات ماست که سفیران روح هرگز به آن امور دخالت نمی کنند و البته اجازه دخالت و دستکاری در آن را هم ندارند، مثل وقایعی که سرنوشت انسانها را ترسیم می نمایند. ازدواج، تصادفات منجر به نقص، ثروت، فقر، شهرت و ... حوادث و اتفاقاتی از این دست مربوط به سرنوشت محتوم این دروه از تکامل ارواحی است که در یکی از کرات مادی هبوط کرده اند. یکی دیگر از وقایعی که تقدیر آن از دست سفیران روح خارج است، زمان وقوع مرگ است که اگر زمانش سر برسد، هیچیک از قدرتهای پیدا و پنهان جهان قادر به تعویق انداختن آن حتی به قدر کسری از ثانیه هم نیست. البته لحظه مرگ در نزد سفیران روح و مومنین، لحظه ای بسیار مبارک و باشکوه و سرشار از برکات الهی است و هنگامی که چشم جان محتضر در زمان مرگ به دنیای غیب گشوده می گردد، سفیران روح را مشاهده خواهد کرد که گرداگرد وی جمع اند و به وی شادبادش و تبریک می گویند. در آن لحظه است که این دوستان غیبی ما یعنی همان سفیران روح در نزد ما بسیار آشنا می آیند و متوجه می شویم که بارها و بارها آنها را در زندگی دنیایی مان دیده ایم و از کنارشان به غفلت گذشته ایم. به قدری چهره های آنان را آشنا می یابیم که انگار صدها سال هم نشین و همدم و محرم ما بوده اند و اصولا یکی از عواملی که شوک ناگهانی وقوع مرگ را برای ما قابل تحمل می سازد، حضور همین دوستان باوفا و مهربانی است که ما در این مقاله آنان را سفیران روح نامیدیم. سلام و درود خداوند بر آنان باد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی