عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

zendehbegor

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ق.ظ

خاطرات مدیومها

زنده به گور


zendehbegor


خاطره ای از خانم زهرا.ص

من از کودکی قادر بودم برخی از پدیده ها و چیزهایی را که دیگران قادر به دیدنشان نبودند را ببینم. مثلا به وضوح می توانستم رشته های نورانی که از اندام و بدن انسانها به بیرون از بدنشان کشیده شده را مشاهده کنم که برایم بسیار جالب بود. البته تاکنون این نیرو و یا بهتر است بگویم قدرت مدیومی در من حفظ شده است اما خب تا اندازه ای به خاطر مشغله های ذهنی و درگیری با حوادث زندگی که باعث عدم تمرکز من به این استعداد و توانایی ذاتی ام می شود، به ضعف گراییده است اما هر موقع که به این موضوع یعنی جلای بینایی خودم تمرکز می کنم باز هم می توانم شاهد پدیده هایی از این دست باشم. مثلا وقتی به صورت غیرشفاف و غیرمستقیم به یک انسان و یا حتی عنصری بی جان نگاه می کنم شعاع نورانی را به دور آنهاست را می بینم که برای انسان و حیوانات دارای پرتو و حرکت است و برای اجسام بی جان ثابت و ساکن می باشد.

  ادامه مطلب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی