عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/be/nameh

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

پاسخ به یک سوال


نامه


باسلام واحترام من دختری 30 ساله هستم ومدت 10سال هست که با بیماری سختی که درمانی برای ان وجود ندارد وهرروز منتظر مرگم هستم دست وپنجه نرم میکنم سوالی دارم درباره اینکه ایا ارواح میتوانند درباره بهبود بیماری ودرمان به ماکمک کنند چون جایی شنیدم که آنها به همه امری واقف اند سپاسگذارم اگر دراسرع وقت جواب من رابدهید ومرایاری کنید.

پاسخ:

با سلام خدمت شما
انشاالله که هر چه زودتر سلامتی خود را بدست بیاورید.
درپاسخ به سوال شما باید بگویم که بله انسان دارای قدرتهای ذاتی و روحی شگرفی درجهت شفای ناراحتی های روحی و جسمی خویش و حتی دیگران است. شما می توانید ازطریق صحبت درونی با ضمیر ناخودآگاه خویش، از این ضمیر که گنجینه اسرار و علوم الهی است درخواست کنید که تمامی ناراحتی و امراض جسمانی شما را در طول شبانه روز و مخصوصا هنگامی که درخواب هستید ریشه یابی کرده و با استفاده از دانش طب الهی که نهایت و فوق آن در نزد خداوند متعال است به شفاف سازی امواج روحی و شفای امراض شما اقدام نماید. قبل از به خواب رفتن نیز این درخواست را از ضمیرناخودآگاه بخواهید و تکرار نمایید و دیگر کاری به چگونگی انجام آن نداشته باشید زیرا روح الهی در عالم خواب با دسترسی به اسرار آفرینش مستتر در ضمیر ناخودآگاهی، راه درمان و طریقه آن را خواهد یافت.
موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی