عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/22

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ق.ظ

پاسخ به سوالات


پاسخ


قسمت بیست و دوم


سوال اول از آقای محیایی

می خواستم خدا را شکر کنم که بالاخره شما یک جلسه عمومی برای علاقمندان علوم روحی گذاشتید من که منتظر چنین لحظه نابی بودم. یک سوال از محضر شما داشتم آیا در این جلسه احضار روح هم می کنید و اگر می کنید به چه روش و طریقی می باشد.

پاسخ. ضمن تشکر از شما از اظهار لطف و شادمانی که به واسطه برگزاری جلسه علوم روحی دارید. خدمت شما و سایرین عرض کنم که اصلا هدف من این نبود که کلاسی برگزار کنم تا احضار روح نمایم. اگرچه در تایم سوم جلسه اقدام به برقراری تماس می نماییم اما در درجه اول هدف من ایجاد فضا و محیطی بود تا در این فضا با دوستان و علاقمندان عزیز آشنا شده و از تجربیات و آگاهیهای یکدیگر استفاده نماییم. انشاالله در پایان جلسه هم از طریق گردونه دوار اقدام به ارتباط با عزیزان درگذشته خواهیم نمود.

سوال دوم از خانم مهسا

سلام .زندگیتون پر از عشق و ارامش  سوالی داشتم خدمتتون من مدت زیادیه جسم خودم رو در خواب میبینم  یعنی خودم هم مثل بقیه در خوابم هستم میخواستم ببینم چه دلیلی داره ؟ 

پاسخ: شما به هنگام خواب به مرز هشیاری و خواب می رسید و ضمیر آگاه شما تقریبا بیدار و شاهد وقایع و رویاهایی است که می بینید و به علت نزدیک ضمیر آگاه و ناخودآگاه شما به هنگام خوابیدن از تجرییات پس از خواب خود مطلع و آگاه میشوید. این اتفاق یعنی خروج روح از کالبد در همه انسانها به هنگام خوابیدن رخ می دهد، منتها به واسطه آگاهی به خواب رفتن خود کالبد جسمانی خود را به علت ترک آن مشاهده می نمایید.


سوال سوم از خانم ملیکا:

سلام من دیشب طوطیم و ازدست دادم خیلی گریه کردم ۱۳سالمه و امروز امتحان داشتم دلم پیش طوطیم بود میخوام بدونم تو اون دنیا حالش خوبه؟؟یا اگه یه طوطی دیگه بخرم میشه روحش تو بدن اون باشه ؟؟چیکار کنم خیلی دوسش دارم.

پاسخ: تمام مخلوقات خداوند ازجمله طوطی شما به سوی خداوند بازمی گردند و در طی این مسیر الهی در هر مرحله از زندگانی به مرتبه ای خیلی بهتر و کامل تر گام می گذارند. پس جای هیچگونه نگرانی نیست و شما می توانید با خرید یک طوطی دیگر جای آن طوطی قبلی را پر کنید. زیرا خلق و خوی همه جانوران شبیه به یکدیگر می باشد و برعکس انسانها گونه های جانوری به خاطر نقصان عقل بیشتر اعمالشان از روی غریزه می باشد پس خلق و خوی گونه های حیوانی زیاد تفاوتی با یکدیگر ندارد.


سوال چهارم از خانم آرام

ایا کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه ی قبض جان تا رسیدن به منزلگه ابدی و مقاله شبی در غسالخانه بر اساس کشف وشهود یک مدیوم بوده یعنی واقعا به دنیای دیگر سفر کرده یا اینکه به صورت رویا این کشف و شهود انجام گرفته بسیار ممنون و متشکر.

پاسخ: بله کشف و شهودی واقعی بوده است.


سوال پنجم از آقای حسین

سلام من ۲۱ سالمه . اما یه اتفاقایی واسم میفته مثلا توی حموم یه حسایی دارم که آخرای حموم سراغم میاد و انگار میرم توی یه دنیای دیگه یا مثلا بعضی شبا وقتی به یه چیزی خیره بشم جلوی چشام بزرگ و کوچیک میشه . توضیح این حسا واسم سخته . نمیتونم خوب توضیحشون بدم . در ضمن بعضی اتفاقا رو از چند ثانیه قبل پیش بینی میکنم .
آیا درصد مدیومی من بالاس ؟؟
اگه درصدش بالاس باید چیکار کنم از کجا راهنمایی بگیرم یا کجا میتونم تو جلساتش شرکت کنم ؟؟
اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

پاسخ: مورد خاصی از اختلالات حسی یا روانی در شما وجود ندارد و صرفا این احساس شما برخاسته از تمایلات روحی روانی شما در این سن و سال است که به مرور زمان رفع می گردد سعی کنید تمرینات ورزشی و تفریحات سالم را در برنامه زندگی خود بگنجانید. موفق باشید. درضمن شما می توانید با ثبت نام و شرکت در جلسه علوم روحی که اطلاعیه آن در وبلاگ قرار داده شده، از تعالیم علوم روحی برخوردار شوید.


سوال ششم از آقای مشیری

با سلام دوست گرام جناب آقای طهرانی امید وافر دارم افتخار حضور در جلسات حضرتعالی رو داشته باشم.

پاسخ: نظر لطف شماست. شما می توانید با پر کردن فرم ثبت نام در این جلسه شرکت نمایید.


سوال هفتم از خانم آرام

ممنونیم از اگاهی هایی که شما در مورد دنیای پس از مرگ در اختیار ما می گذارید
کاش در مورد جهان ارواح مطالب بیشتری ارائه کنید اقای تهرانی عزیز کسانی مثل من که عزیزی از دست داده اند بهم فکری عزیزانی مثل شما نیاز دارند من همیشه مطالب شما را می خوانم بارها و بارها خواهش می کنم باورم را به دنیای پس از مرگ بیشتر کنید با ارائه مطالب بیشتر نوشته های شما خیلی زیبا و دل انگیز هستند سوالی هم خدمت شما عزیز داشتم و ان اینکه مطالب بالا جان کندن یک روح حاصل رویا بوده یا اینکه با روحی در این مورد گفتگویی صورت گرفته ممنونیم از زحمات شما.

پاسخ: از اظهار لطف شما بسیار سپاسگزارم انشاالله که خداوند متعال عزیز سفر کرده شما را در ظل توجهات و نعمات خود قرار دهد. خدمت شما باید عرض کنم که تمامی مطالب ثبت شده در این وبلاگ واقعی بوده و از تجربیاتی است که مدیوم محترم کتاب خاطرات روح در جریان کشف و شهود خویش بیان داشته اند. موفق باشید.


سوال هشتم از خانم ماهک

سلام من یه دختر ۱۴ سالم من با دوستای مدیوم میگردم اونا گفتن که مدیوم نیستم ولی چند روزیه ک روی پاهام کبودیه بعضی از وسایلم گم میشه و بعد از چند روز جایی ک انتظار ندارم پیدا میشه میخوام بدونم ک مدیوم هستم یا نه لطفا بگین.

پاسخ: اینکه ما وسایلمان را گم کنیم نشانه مدیوم بودن نیست. هر عاملی ممکنه باعث گم شدن وسایل منزل بشه. قدرت مدیومی معمولا باعث تعالی و رشد معنویت در اشخاص میشود. بهرحال عوامل ناشناخته گوناگونی در رخدادهای زندگی شما دخیل است که من از آنها بی اطلاعم.


سوال نهم از خانم زینب

باسلام و تشکر از مطالب بسیار زیباتون منظورتون از هشت میلیون و ششصد بار چیه یعنی هشت میلیون بار باید به این دنیا برگردن و زندگی متفاوتی داشته باشن.

پاسخ: بله درست است. البته طی این مراحل شامل مراحل جمادی، گیاهی، حیوانی و انسانی میباشد، روح میبایست به تکامل نهایی و عالی خودش برسد تا به انسان اولی تبدیل گشته و مقام خلیفه اللهی سزاوار وی گردد. بعد از این مرحله روح دیگر هیچ بازگشتی به جهانهای مادی نخواهد داشت و به ملکوت اعلی خواهد پیوست.


سوال دهم از خانم یا آقای ؟؟؟

سلام ببخشید میشه بگین یک مدیدم چیکار میتونه بکنه.

پاسخ: مدیومها رابطان جهان غیب با عالم ماده هستند و خداوند به واسطه وجود آنها تعالیم و مفاهیم الهی را در عرصه گیتی بسط و گسترش میدهد. پبامبران در مرتبه عالی قدرتهای مدیومی هستند و پس از آنها اولیاالله بر حسب سلسله مراتب درجه تکاملی شان پیام رسان تعالیم معنوی در بین بشریت میباشند.


سوال یازدهم از خانم یاسمن

سلام من یکی از علاقه مندان به برگزاری این جلسات هستم میشه راهنماییم کنین؟

پاسخ: برای شرکت در جلسات علوم روحی فرم ثبت نام در این جلسات در وبلاگ قرار داده شده است. از طریق این فرم اقدام به ثبت نام نمایید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی