عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

ketab/arvah

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

بنام خدا

کتابهایی که در دست انتشار است

فرامرز ملاحسین تهرانی


با سلام خدمت شما دوستداران علوم روحی. دو کتاب الکترونیکی در دست انتشار دارم که یکی از آنها «معرفت الروح» است که تاحدودی مربوط به تمرینات تقویت قدرتهای مدیومی است که اگرچه برخی از تکنیکهای ارائه شده درا ین کتاب برگرفته از تعلیماتی است که قبلا در سایتهای اینترنتی منتشر شده است اما در کنار آن مطالب جدیدی نیز در این حوزه گنجانده شده است که خواندنش برای دوستداران علوم روحی خالی از فایده نیست که بزودی برای فروش بر روی این وبلاگ قرار خواهم داد.

اما دومین کتاب که در حال حروفچینی آن هستیم مربوط به خاطرات یک روح از لحظه آغاز مرگ و قبض جان تا رسیدن به منزلگاه روحانی خویش است که به نظر من این کتاب الکترونیکی دارای مطالبی بسیار خواندنی است که به دامنه اطلاعات و آگاهی های شما درمورد جهان های روحی می افزاید. اما آن چیزی که در رابطه بااین کتاب می بایست بیان کنم این است که شخصی که این مصاحبه را با روح مورد نظر انجام داده است، من نیستم و من فقط به عنوان یک ویراستار گفته های ایشان را که با یک روح انجام پذیرفته است را در این کتاب الکترونیکی گنجانده ام و قرار است که از فروش این کتاب مبلغی هم به مستمندان برای خوشامد آن روح بزرگوار اختصاص دهیم.

درمورد صحت مطالب این کتاب تا آنجا که من مطالب این کتاب را خواندم کاملا با معیارها و قوانین الهی حاکم بر جهان های روحی و قوانین مرگ و انتقال به آن دنیاهای روحانی مطابقت دارد و خواندن آن را که انشاالله در آینده ای نزدیک منتشر می شود را به شما توصیه می کنم.

پس در آینده ای نزدیک دوکتاب الکترونیکی به نام «تقویت قدرتهای مدیومی» و پس از آن «خاطرات یک روح متعالی از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه روحانی» ازطریق همین وبلاگ تقدیم شما میگردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی