عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

shokohe/rangha

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

بنام خدا

شکوه رنگها در جهانهای روحی


رنگها

فرامرز ملاحسین تهرانی

این دنیای ما که به نظر همگان بسیار زیبا و رنگارنگ است از ترکیب 5 رنگ اصلی این چنین زیبا به نظر می آید. اما ارواح می گویند در جهانهای والای روحی مثل بهشت چیزی حدود پنجاه رنگ اصلی وجود دارد که از ترکیب این 50 رنگ چنان شکوه و زیبایی بر این جهان حکمفرما میشود که ارواح ساکن در آن جهان روحانی در حال بهت و حیرت از این همه زیبایی هستند و دنیای خاکی ما در مقایسه با زیبایی ها و جلال رنگها با آن جهان نورانی بسیار خاکستری و سیاه و سفید می نماید.

 

 زیبایی های بهشت فقط منحصر به وجود این پنجاه رنگ نیست بلکه از ترکیب هر رنگی با رنگهای دیگر و کم و زیاد شدن درصد هر یک از آنها، باعث به وجود آمدن رنگهای جدید و حیرت آوری می شود که ارواح را به تعجب و تحسین وارمی دارد. غیر از اینها خود ارواح متعالی به مدد نیروی عقلانی قدرتمند خویش خالق رنگهای جدید با آمیختن این پنجاه رنگ با یکدیگر می باشند که می توانند مصنوعات و ساخته های عقلانی خویش که فقط با یک اراده خلق میشوند را با تزیین و رنگ آمیزی سحرآمیز خویش به اوج بلوغ هنری برسانند.

دیدار از جهان روحی بهشت، برای همه انسانهایی که هنوز به آن مکان انتقال نیافته اند و هنوز در دنیای مادی و فیزیکی به سر می برند یک آرزو و برای برخی حتی باورنکردنی می نماید، اما به محض وقوع مرگ و انتقال ارواح نیکوکار به آن دنیای لطیف و نورانی در ابتدا باور اینکه این همه جلای بصری و نورانیت در آن دنیای باشکوه وجود داشته باشد، برای ارواح تازه وارد سخت می نماید و آنها ابتدائا فکر می کنند که نکند همه این  اتفاقات یک خواب و خیالی بیش نیست.

از هر پدیده زیبایی که بر سر راه مردمان بهشتی ظاهر می شود، یک طیف مواج نورانی از رنگ خاص و منحصر به فرد به سوی آنها روانه می گردد که نه تنها ثابت نمی باشد و در حال موج خوردن در فضا و حرکت لطیف اثیری بوده بلکه به چشم روحانی ارواح جلای بصری و قدرت بینایی خارق العاده ای می بخشد. طیف  نوری این رنگهای اثیری با همه درخشندگی و قدرتی که دارد نه تنها چشم ساکنان بهشت را نمی زند و به آن آسیبی نمی رساند بلکه گویی این طیف رنگهای گوناگون و زیبا، ارواح را در دریای مواج و شفابخش خودشناور ساخته و نوعی کیف و حض و مستی روحانی می بخشد.

در بهشت هر رنگی نمایانگر یک عطر خوش بهشتی است. به طوری که از هر نعمت الهی در آن جهان مبارک یک عطر دلپذیر با رنگی خاص که مخصوص همان شیئ و چیز است به سوی بینندگان آن چیز ساطع می گردد. جالب اینجاست به قدری این رنگها دارای طیف لطیف موجی است که نوعی نوای موسیقی الهی از هر کجا و هر پدیده ای به گوش می رسد که البته موزون و در جهت هماهنگ با سایر نواهای الهی است که در فضای رنگارنگ و لطیف و اثیری در ارتعاش است.

یکی از دلشمغولیها و هنرهای مورد علاقه ارواح ساکن در بهشت هنر نقاشی می باشد و این معلول همان وجود بی نهایت رنگهایی است که باعث جلال و شکوه محیط طبیعی آن دیار گشته است. ارواح با خلق آثار نقاشی و بهره مندی از رنگهای سحرآمیزی که در محصولات هنری خویش به کار می برند، والاترین و بهترین آثار نقاشی هنرمندان نقاش در هر یک از کرات و سیارات مادی را به چالش می کشند و از تفریحات هر روزه ارواح سعادتمند در بهشت فقط  نگریستن به زیبایی های غیرقابل توصیفی است که با ترکیب بندی میلیونها رنگ زیبا در هر یک از پدیده های طبیعی در بهشت، آنها را به سرحد وجد و شادی و شکرگذاری از الطاف خداوند می رساند.

درمورد رنگها و دیگر خصوصیات جهان روحی بهشت در کتاب الکترونیکی «خاطرات یک رو ح از لحظه قبض جان تا سکنی گزیدن در منزلگاه ابدی خویش« بیشتر توضیح خواهیم داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی