عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

mediumhay/naghash

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

بنام خدا

مدیومهای نقاش


نقاش

فرامرز ملاحسین طهرانی


همانطور که در مقالات قبلی ذکر شده است، مدیومها به چند دسته تقسیم می شوند.

 

 کسانی که دارای قدرت مدیومی می باشند در زمینه های گوناگونی قادرند الهامات الهی را در قالب های متفاوت دریافت کرده و بعضی از آنها قادرند هنرمندانه خالق آثار زیبایی باشند از جمله نقاشی هایی برخاسته از  فعالیتهای ذهنی با کمک ارواح نقاش که برای این منظور روشی را برای علاقمندان آموزش می دهم. 

برخی از مدیومهای نقاش شاید خودشان هم ندانند که خالق یک اثر هنری برآمده از کمک ارواح  هنرمندی باشند که در جهانهای روحی به سمت استادی آن هنر خاص مثل نقاشی مفتخر می باشند. مدیومهای نقاش یا آگاهانه و یا ناآگاهانه بالاخره موجب خلق پدیده ای هنری برای نسل بشر بوده تا آنان را با یکی از مظاهر قدرت روح در خلق زیبایی های طبیعت الهی در دنیای مادی رهنمون سازد.

کسانی که مبادرت به تحصیل علوم روحی می کنند و در تمرینات قدرتهای مدیومی زحمت می کشند در ابتدای امر با یک قلم و کاغذ سفید کار را آغاز می نمایند و بعدها معلوم می شود که منطبق با استعداد درونی این دسته از مدیومها، ارواح چگونه از این استعداد در خلق یک اثر و یا یک مطلب و نوشته به صورت کتابت و یا نقاشی به آنها یاری می رسانند. 

از آنجا که موضوع مقاله ما مدیومهای نقاش است یک تمرین برای شما درنظر گرفته ام که به شما درصورت داشتن استعداد مدیومی نقاشی، در این امر کمک خواهد کرد.

با یاد و نام خدا در ساعتی که آرامش دارید و محیط کاملا ساکت و آرام است قلم و کاغذی سفید به دست گرفته و تمرکز کنید. از خداوند بخواهید که شما را با اعزام یک روح متعالی قادر سازد تا یک نقاشی روحی را رسم کنید. پس از این درخواست نوک قلم را در نقطه میانی و مرکزی کاغذ سفید بگذارید و منتظر باشید تا قلم به حرکت درآید. پس از لحظاتی مشاهده خواهید کرد که قلم در دستتان شروع به حرکت کرده و خطوط را به صورت دایره وار رسم خواهید کرد. شما به هیچوجه مانع حرکت دست و قلم نشوید و اجازه دهید تا آنجا که ممکن است قلمی که در دست دارید  کاغذ را سیاه و خط خطی کند. بعد از دقایقی مشاهده خواهید کرد که قلم به مرور حرکتش آرام می شود تا جایی که در نقطه ای از کاغذ متوقف می شود. شاید خطوط درهم برهم روی کاغذ هیچ شباهتی به نقاشی نداشته باشد اما شما با تکرار این عمل به طور مرتب و آن هم هفته ای یک یا دو بار(نه بیشتر)، بالاخره به رازهای خلق یک اثر هنری به صورت نقاشی پی خواهید برد و در این زمینه پیشرفت خواهید کرد. 

نقاشی های کشیده شده خود را از روز اول شروع تمرینات دور نیندازید و با نوشتن تاریخ و محلی که نقاشی را کشیده اید، آنها را بایگانی نمایید تا در آینده به سیر پیشرفت خود در مراحل بعدی تمرینات  واقف گردید. 

از این طریق می توانید تمرینات کتابت را نیز انجام دهید منتهی برای کتابت، در شروع تمرین می بایست قلم را از بالا سمت راست کاغذ قرار دهید و نیت کنید که ارواح متعالی برای شما کلمات و جملاتی را نگارش کنند و برای نقاشی نیز همانگونه که ذکر شد قلم را در وسط صفحه قرار دهید. موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی