عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

maghame/sabr

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ
بنام خدا

مقام صبر در علوم روحی


صبر

فرامرز ملاحسین تهرانی

بسیاری از کسانی که در زمینه علوم روحی، مخصوصا  ارتباط با ارواح مطالعه و تمرین دارند، پیوسته از این موضوع گلایه دارند؛ پس چرا هرچه زودتر به مقصود و مراد خویش نمی رسند و پروسه تماس با ارواح درباره آنان به مرحله عمل درنمی آید.

برخی توقع دارند پس از چند هفته و چند ماه انجام تمرینات و تکنیکها و روشهای ارتباط، به یکباره درهای عالم غیب به روی آنان گشوده گردد و به همین راحتی آنان به این سعادت بزرگ دست یابند. باید به این عزیزان گفت که اگرچه برقراری تماس با ارواح کاری شدنی و غیرپیچیده  است، اما این تمایل و اشتیاق می بایست از هر دو طرف یعنی علاوه بر شما ازسوی ارواح نیز شکل گرفته باشد و قبل از همه اینها می بایست پروردگار متعال اجازه این تماس دوطرفه ازسوی ارواح و اشخاص در قید حیات دنیایی را داده باشد.

معمولا کسانی که مبادرت به تحصیل علوم روحی می نمایند، درصورتی که تمایل به پیام گیری از ارواح داشته باشند، بدون آنکه خود متوجه شوند مورد آزمایشات گوناگونی در زندگی قرار می گیرند و اگر توانسته باشند از این آزمایشات سربلند بیرون بیایند آنگاه آرام آرام انوار و اصواتی را از عالم غیب درک خواهند نمود. در درجه اول صبر و حوصله و چشم انتظاری از سوی کسانی که قصد دارند به مقام مدیومی برسند، شرط اول قبولی دراین آزمون است به شرطی از این امتحان برنده بیرون آیند. التماس و زاری و اصرار در برقراری ارتباط با ارواح متعالی نه تنها منجر به موفقیت اشخاص نمی شود بلکه ممکن است آنان را تا مدتهای مدیدی همچنان ناموفق در ارتباط گیری نگه دارد.

خود من به مدت پنج سال طول کشید تا توانستم ازطریق کتابت با ارواح تماس حاصل نمایم و الان هم آنگونه نیست که هر چه را که اراده کنم و هر روحی را که تمایل داشته باشم، بتوانم احضارش کنم. نخیر اینطور نیست. در زمینه ارتباط باارواح این ارواح هستند که با اجازه خداوند متعال بر شخص مدیوم وارد می شوند و پیام هایی را که مجاز به گفتن باشند را در زمان و مکانی معین ازطریق یکی از حواس مدیوم بر شخص مدیوم عرضه می دارند.

هیچ مدیومی قادر نیست که روح بخصوصی را احضار نماید. ارواح متعالی آنقدر بیکار نیستند که منتظر نشسته باشند تا کسی از این دنیای خاکی آنها را احضار نماید. آنها در جهانهای مرتبط به خودشان که منزل دارند، دارای شغل و فعالیتهای اجتماعی و هنری و زندگی شخصی وخصوصی هستند و آنقدر در ناز و  تنعم هستند که تمایلی به حضور در جهانهای تنگ و تاریک ما را ندارند و اگر هم قبول زحمت می نمایند تا به دیدارمان بیایند، فقط به خاطر ارشاد و راهنمایی ما و  انسانهایی است که اکثرا در اثر غفلت مجذوب و اسیر نفسانیات خویش هستند و راه سعادت واقعی و ابدی خود را گم کرده اند و این ارواح ازطریق مدیومها با ارسال پیام خداوند به چنین انسانهای غافلی، آنها را برای حرکت در صراط صحیح و مستقیم یاری می نمایند و بدینوسیله برای خود نیز در نزد خداوند طلب آمرزش بیشتر و کسب مدارج عالی روحانی می نمایند.

صبر و حوصله به خرج دادن در ارتباط با تقویت قدرت مدیومی از خصایص انسانهای وارسته و مومنی است که بالاخره بر اثر این پایداری و رنجی که در راه کسب معرفت الهی می کشند، مشمول رحمت الهی واقع شده و چشم و گوش و قلبشان به نور و صوت و الهامات ربانی روشن و منور خواهد گشت. هرچه زمان ارتباط ارواح با رهروان راه حقیقت بیشتر طول بکشد، عمق و شدت معنویت و خلوص این ارتباط بیشتر خواهد شد و نشان دهنده آن خواهد بود که شخص مدیوم با طی مراحل گوناگون و آزمایشات مختلف، مخصوصا قبولی در آزمون صبر، به مقام اولیاالهی نزدیک تر گشته است. و برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی هرچه اشخاصی که مبادرت به تمرین ارتباط با ارواح می کنند، سریعتر موفق به ارتباط گردند، نشان دهنده این است که آن شخص از قدرت ذاتی مدیومی برخوردار است و این موفقیت وی نه از روی تلاش و پشتکار و تمرین، بلکه بواسطه ذاتی بودن این قدرت به دست آمده، پس امکان دارد این شوق و ذوق ذاتی به علت این که بدون زحمت و بدون داشتن پایه های معرفتی حاصل شده باشد، خیلی راحت هم فروکش کرده و به همان راحتی که روزنه های غیب بر روی این شخص باز شده است، به راحتی نیز راههای رسیدن نور و صوت الهی بر وی مسدود گردد.

پس توصیه من به علاقمندان علوم روحی که می دانم اکثر آنها در آرزوی این هستند که بالاخره روزی با ارواح تماس مستقیم داشته باشند، این است که اصرار و ابرام و عجله را از دستور کار خویش خارج کرده و فقط و فقط به تقویت بنیانهای علمی و معرفتی خود در زمینه علوم روحی و مطالعه آثار قلمی بزرگان این علم پرداخته و این را مدنظر داشته باشند که تا شما به این باور نرسید که آنچه باعث جذب ارواح به سوی شما می شود نه خواهش و اصرار شما بلکه صافی و پاکی ضمیر شماست، شاهد هیچ موفقیتی در این زمینه نخواهید بود.

شما مطمئن باشید که اگر موعد تماس ارواح با شما سر برسد، بدون آنکه خود بخواهید و یا متوجه شوید، آنها پیشقدم شده و چنان زیبا و هنرمندانه و مطابق ظرفیت تان، خودشان را بر شما عرضه می کنند که ندانید از کجا و چگونه این امر اتفاق افتاد. پس دراین راه عاقلانه رفتار کنید و گله و شکایت نزد هیچکس نبرید که زمان در نزد ارواح بسیار کوتاه است، اگر چه شاید در نزد من و شما زمانی حدود دو سال یا پنج سال، زمانی زیاد باشد اما ما نباید بنابر معیارهای خود بر سر ارواح منت بگذاریم و گله کنیم که زمان زیادی است که سعی در ارتباط با آنها داریم، فقط این اطمینان را به شما  بدهم  از هنگامیکه شما  قصد و نیت می کنید برای مرتبط شدن با جهان غیب و مردمان دانای آن دیار، ارواح پیوسته از حال شما باخبرند و سعی شما را در جهت ارتباط با دنیای غیب ستوده و آنها نیز متقابلا از پروردگار متعال درخواست می کنند تا حلقه پیوند آنها را با شما، بالاخره در روزی مبارک برقرار نماید. موفق باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی