عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

avamele/adame/movaffaghiat

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ق.ظ

بنام خدا

عوامل عدم موفقیت در ارتباط با ارواح


موفقیت

فرامرز ملاحسین تهرانی


عدم موفقیت در ارتباط با ارواح دلایل گوناگونی دارد. اول از هر چیز بنا به مصلحت الهی، ارواح و انسانهای دربند در بعد مادی معمولا قادر نخواهند بود که معاشرتی با یکدیگر داشته باشند. زیرا اگر قرار بود پس از انتقال انسان به جهان دیگر، آنها همچنان در جمع عزیزانشان باشند، پدیده مرگ دیگر چه معنایی می توانست داشته باشد. اما تحت شرایطی این امر ممکن خواهد بود، آن هم بنا به رسالتی که ازجانب آفریدگار متعال برای برخی از افراد درنظر گرفته می شود و یا اصرار و علاقه ای که ازسوی دو طرف یعنی ارواح و اشخاص زنده برای ارتباط با یکدیگر به وجود می آید، شاید شاهد ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیم میان ارواح و افراد زنده باشیم. پس برای اشخاصی که تمایل به برقرار ارتباط با ارواح را دارند جای امیدواری وجود دارد، اما این درشرایطی است که از سوی ارواح نیز این کشش و جاذبه وجود داشته باشد. قبل از هر چیز می بایست هدف و انگیزه شخصی که تمایل به ارتباط با ارواح دارد، معلوم و معین باشد. ارواح با اشراف و آگاهی از انگیزه های افراد در زمینه ارتباط با دنیای غیب، تصمیم به برقراری و یا عدم برقراری ارتباط با آنان می گیرند. ذیلا به موارد اصلی و مهم عدم موفقیت تماس ارواح با فرد و یا اشخاص میپردازیم. قبلا لازم به توضیح است که مقصود ما از ارواح، ارواح متعالی و پیشرفته است نه ارواح شرور و فاقد سطح بالای تکامل در جهان های روحی.

 

 1- ترس: از آنجاکه ارواح متعالی قادر به درک و فهم معانی هاله های نورانی شخص و درنهایت میزان تکامل روحی وی می باشند، به وضوح از نقاط ضعف و قوت شخصیت افراد باخبر و آگاه می باشند. اشخاص ضعیف و ترسو درصورت درخواست ارتباط با ارواح معمولا با واکنش منفی ارواح مواجه می شوند. زیرا ارواح متعالی هرگز راضی نخواهند شد تا شخصی را بترسانند. شاید شخص درخواست کننده خود از حالات روحی و روانی خویش آگاهی نداشته باشد و چنین تصور کند که درصورت ارتباط با روح ترسی بر وی غالب نخواهد شد، اما ارواح به خوبی می دانند درصورت ایجاد ارتباط،  آن شخص به غایت دچار ترس و وحشت و حتی شاید عوارض مهلک روحی و روانی گردد، پس درنتیجه هیچگونه پاسخ مثبتی به آن شخص نمی دهند و هرگز ارتباطی برقرار نمی گردد.


2- مادیگرایی: ارواح به درخواست شخصی که دربند هواهای نفسانی و حصار لذات دنیایی و مادیگرایی گرفتار است پاسخ نمی دهند. زیرا افراد مادیگرا معمولا از ارواح درخواست های غیرمعنوی و دنیایی دارند و یا حداقل قصد دارند با تشکیل جلسات ارتباط با ارواح مبادرت به وقت گذرانی و تفریح نمایند، پس انگیزه ای که منتهی به تقویت باورها و مبانی خداشناسی در افراد نشود، موردقبول ارواح متعالی نیست.


3- فقر دانش الهی و معنوی: طبق ضرب المثل قدیمی «کبوتر با کبوتر باز با باز» ارواح متعالی و تکامل یافته هیچ رغبتی به ارتباط با فرد و یا افراد فاقد معلومات و سواد روحانی ندارند. افرادی که هیچ زحمتی به خود نداده اند تا درباره علوم روحی و جهان غیب کسب معرفت نمایند، چگونه انتظار دارند از همان جهان و ارواح دانای آن جهان پیام های معنوی دریافت نمایند. پس یک فردی که علاقه مند به درک امواج روحانی و دریافت پیام های معنوی ازسوی ارواح متعالی است حتما می بایست قبل از مبادرت به ارتباط با ارواح بوسیله کتبی که درباره عالم غیب و مباحث روح شناسی از نویسندگان معتبر در بازار و کتابخانه ها یافت می شود به معلومات علوم روحی خویش افزوده تا یکی از شرایط جذب ارواح به سوی خویش را تحقق بخشند.


4- ارتباط با اساتید فن: از آنجاکه مبحث روح شناسی و ارتباط با ارواح متعالی در حوزه موضوعات متافیزیکی است، حتما می بایست فرد رهرو تحت تعلیم و ارشاد و مراقبت یک استاد آشنا به فن ارتباط با ارواح قرار داشته باشد تا از رموز و اشارات مربوط به این علم بیشتر بهره مند گردد و احیانا در مواجهه با مشکلاتی که ممکن است بدان دچار گردد از راهنمایی های آن استاد بهره  مند گردد. شما در هر علم و دانشی بی شک محتاج به یک معلم و راهنما می باشید و فقط ازطریق خواندن کتاب انسان موفق به طی کردن مدارج و مراحل ترقی در آن علم نخواهید شد. پس از هم اکنون به دنبال شخصی عالم و عارف و  یا لااقل صاحب تجربه و امر ارتباط با ارواح متعالی باشید و با ارج نهادن و احترام به مقام و منزلت معلم خویش رموز کار را از وی فراگیرید. ارواح متعالی فقط با اشخاصی که تحت نظر یک راهنما و هادی عامل به علوم روحی می پردازند، ارتباط برقرار می کنند و از نظر آنان احترام به اساتید روح شناس در نزد شاگردان و رهروان این علم، بسیار قابل توجه و از عوامل موفقیت آمیز در درک اشارات روحانی در نزد افراد علاقه مند به علوم روحی است.


5- فراهم نبودن شرایط ذهنی و محیطی برای ارتباط: به منظور هرچه بهتر برقرار شدن ارتباط با ارواح، می بایست شرایط روحی، روانی و محیطی به بهترین وجه فراهم شده باشد. معمولا در اوقاتی که ذهن انسان مشغول محاسبه کارهای روزانه است و یا محیط پر از صداها و امواج مزاحم پیرامونی است، امواج لطیف روحانی برای اشخاص حاضر در جلسات ارتباط، قابل درک و فهم نمی باشند. پس برای ارتباط با ارواح و یا تشکیل جلسات جمعی، باید زمانی را انتخاب کرد که محیط داخلی و پیرامونی محل جلسه، ساکت و عاری از سروصدا باشد و همینطور ذهن فرد یا افرادی که قصد ارتباط با ارواح را دارند درگیر محاسبات روزانه و افکار مغایر با حال و هوای روحانی حاکم بر چنین جلساتی نباشد. البته عوامل دیگری نیز در عدم موفقیت آمیز ارتباطات معنوی با ارواح دخیل است که در فرصتی دیگر به رشته تحریر درخواهند آمد.

** در خاتمه به علاقمندان علوم روحی توصیه می شود، با مطالعه کتابهایی که در زمینه ارتباط با ضمیر ناخودآگاه و تقویت قدرتهای مدیومی نگاشته شده است، به تقویت این بعد از ابعاد مهم روحی خویش همت گمارند. بدیهی است باز شدن دریچه های جهان غیب مستلزم تلاش و تحصیل علم و دانش و انجام تمریناتی است که باعث حساس شدن ضمیر انسان به پدیده های مرئی و نامرئی پیرامون وی میگردد.  در کتابهای معرفی شده ذیل راهکارها و تمرینات بسیاری ازسوی اساتید علوم روحی ارائه گردیده است که انشاالله با مطالعه و  انجام تمرینات آن به این هدف مقدس دست خواهید یافت.


معرفت الروح، تقویت قدرتهای مدیومی  توضیحات


ارتباط با ارواح     توضیحات


هفتاد تکنیک برونفکنی روحی     توضیحات






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی