عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

mediumha/chegoneand

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

مدیومها چگونه اند؟


مدیومها

فرامرز ملاحسین طهرانی


بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید

در این عشق چو مردید همه روح پذیرید

بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید

کز این خاک برآیید سماوات بگیرید

بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید

که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید

یکی تیشه بگیرید پی حفره زندان

چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید

بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا

بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید

بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید

چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید

 

همه انسانها از آنجا که روح هستند، دارای قدرتهای مدیومی نیز می باشند و اگر کسی اذعان کند که دارای قدرت مدیومی و حس و ادراکی ولو ضعیف برای دریافت الهامات ماورایی نیست، سخت در اشتباه است، زیرا روح از آنجاکه وابستگی  و دلبستگی به دنیای اثیری  دارد، اگر شرایط را مناسب  خروج از جسم ببیند لحظه ای دراین کار درنگ نخواهد کرد. نه تنها انسانها بلکه حیوانات و نباتات نیز دارای روح هستند، زیرا اگر فاقد روح بودند اصلا  ادامه حیات برایشان امکان پذیر نبود و چیزی شبیه یک جسم بی روح در طبیعت باقی می ماندند. داشتن ادراک و عقل محاسبه گر و احساساتی که در شرایط گوناگون،انسان ها و سایر جانداران ذیروح از آن متاثر می گردند نشان دهنده این است که روح اصل و عنصر حیات، زندگی و رشد و بالندگی است. دراین میان برخی از انسانها بنابر نوع خلقت و تکامل روحی که از آن برخوردار هستند، دارای ادراک و احساسی قوی تر نسبت به سایرین برای دریافت پالس ها و امواج ارسالی از سوی عالم ماده و دنیای ماورای ماده بوده و به همین سبب شهود دقیق تر و واضح تری از انواع  پدیده های نامرئی در محیط نسبت به سایرین دارند.

یکی از عوامل موفقیت آمیز بودن جلسات دورهمی ارتباط با ارواح وجود شخص یا اشخاصی است که از قدرتهای مدیومی بالاتری برخوردارند. گاهی اوقات حتی وجود یک نفر که دارای  قدرت مدیومی بالایی است موجب ارتباط کامل و صددرصدی جمع زیادی از مدعوین درجلسات با ارواح میگردند. افراد مدیوم شاید خودشان هم ندانند که دارای یک یا چند نوع از توانایی های مدیومی در وجود خویش هستند و این شخص باتجربه و استاد علوم روحی هست که با شناخت از توانایی های افراد حاضر در جلسه، موفق به شناسایی کسانی می شود که در زمینه های گوناگون مدیومی دارای استعداد می باشند.

در برخی از جلسات ارتباط که من حضور می یابم، در طول عملیات احضار و ارتباط، با چند بار جابجایی اشخاصی که در جلسه هستند، برایم معلوم میگردد که کدامیک از آنها دارای قدرت مدیومی بالاتری نسبت به سایری است. ولی این بدان معنا نیست که سایرین اصلا دارای قدرت مدیومی نیستند، زیرا اگر کسی اصلا قدرت مدیومی نداشته باشد، یعنی اینکه اصلا روح ندارد و کسی که فاقد روح باشد پس لاجرم یک جسم ساکن و بی روح و مرده تلقی می گردد.

برای تشخیص وجود قدرتهای مدیومی در خویشتن می بایست  اقدام به یادگیری تکنیک های ارتباط و انجام تمرینات آن نمود و دراین راه صبر و حوصله به خرج داد تا به شناختی حقیقی و دقیق و عاری از احساسات خام دست یابیم. یک مدیوم واقعی صاحب عقلی سلیم و رشد یافته و معلوماتی در حد متوسط و قابل اتکا  از علوم معنوی و روحی است و همواره  در طول زندگی خویش، به ذخیره سازی انرژی های روانی و جسمانی درجهت دستیابی به تمرکز بهتر و دقیق تر به موضوعات اصلی حیات و آفرینش می پردازد. طبیعی است پرداختن به فعالیتهای جسمی و ذهنی بی حاصل در طول شبانه روز و خرج کردن این انرژی عظیم و با ارزش باعث تضعیف قدرتهای مدیومی در اشخاص میگردد. زیرا شروع و پبشبرد موفقیت آمیز یک ارتباط صحیح با دنیای روح، بر مبنای تمرکزی عالی و دقیق به موضوع مورد هدف بستگی دارد. حتی داشتن تمرکزی دقیق و از روی اختیار وعلاقه به هر موضوعی حتی در حوزه موضوعاتی غیرمعنوی، احساس برخورداری و بهره مندی از آن را برای انسان تداعی و حتی واقعی جلوه خواهد نمود. همه انسانها منطبق با میزان تکامل عقلی که از آن برخوردارند، نسبت به پدیده ها و پالس های ارسالی از محیط پیرامون به شکلی متناسب با آن تحت تاثیر قرار میگیرند و نائل به نقد و تحلیل این پدیده های دریافتی از طبیعت و ماورای طبیعت میگردند. در نگاه من، شاید افتادن یک سیب از درخت امری طبیعی و تصادفی باشد اما از نگاه دیگری منجر به کشف قانون جاذبه گردد و همینطور از نگاه یک شخص عارف و هوشیار، هر برگ درختی دفتری است بر معرفت کردگار، اما در نظر عده بسیاری از مردم،  این پدیده ای عادی و معمولی در صحنه طبیعت می باشد.

اینجاست که تفاوت یک مدیوم با اشخاص معمولی روشن میگردد. مدیومها نگاه ژرف ترو عمیق تری به هر چیزی در پیرامون خویش دارند و با پدیده های عینی و ذهنی که با آن مواجه و درگیر می شوند، ارتباط درونی برقرار نموده و به تفکر و تعقل درباب آن میپردازند. به همین جهت در اکثر اوقات  آنان را ساکت و درخود فرو رفته می بینیم، نه اینکه این اشخاص دارای ضعف و نقصانی در ارتباط با اجتماع انسانی که در آن قراردارند هستند، بلکه همواره این دسته از افراد (مدیومها) در اندیشه فهم و تحلیل پدیده های آشکار و نهان موجود در عالم در یک ارتباط زنجیره ای و وابسته به یکدیگر می باشند. به همین خاطر است که با پیگیری و ریشه یابی برای کشف علل اولیه هر نوع ارتباط دوسویه یا چندجانبه در مخیله خویش و ورانداز ذهنی و نگاه درونی به مسائل و پدیده هایی از این دست، موفق به کشف و شهود حقایق غیرمادی و ماورایی در حول حلقه هایی میگردند که برای اکثر مردم غایب از نظر و نامرئی می نماید.

هر یک از ما می توانیم به این درجه از قوه تمیز و شناخت از حقایق معنوی نائل آییم به شرط آنکه قدرت تمرکز خویش را از بیرون به درون خود  انتقال داده و از زاویه دید درونی به حقایقی پیرامونی خویش نظر اندازیم. درواقع برای روشنایی چشم دل، حتما می بایست از فعالیت های چشم سر بکاهیم و برای تیز شدن گوش جان و شنیدن اصوات الهی حتما می بایست از فعالیت های گوش جسمانی کم کنیم و در کل برای تقویت تمامی احساساتی که منجر به دریافت الهامات روحی میگردد، حتما می بایست از توجه و تمرکز به هرگونه پدید ه های پیدای مادی با اندامهای جسمانی صرفه نظر نموده و به تقویت قوای دراکه (درک کننده) روحی توجه نماییم. درواقع می بایست به مرگ اختیاری مبادرت ورزیم تا لایق سفر به جهان ها و طبقات روح در همین زندگی دنیایی امان شویم، مگرنه این است که با وقوع مرگ، روح قدرت پرواز و رهایی از قیدوبندهای دنیایی را کسب خواهد نمود و مرگ هرکدام از ما، شروع یک زندگی جدید و سعادتمندانه در بارگاه الهی و طبقات روح خواهد بود.


ما را در اینستاگرام به نشانه masnaviarvah دنبال کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی