عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

ajenneh

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

مزاحمتهای نیروهای مرموز ماورایی


Image result for ‫اجنه‬‎

فرامرز ملاحسین تهرانی

متاسفانه در پاره ای از اوقات شاهد وقایعی تلخ از مزاحمتهای نیروها و موجودات هوشمند مرموز ماورایی برای برخی از مدیومها هستیم که در برخی از آنها حتی آثار جرح و ضرب ازسوی آن نیروهای مخرب بر کالبد جسمانی اینگونه اشخاص هستیم و در پاره ای از اوقات این مزاحمتها به حدی می رسد که زندگی و حیات را برای آنها مختل و غیرقابل تحمل می سازد. 

 

 باید گفت که شروع این گونه مزاحمتها از زمانی است که به دلایل گوناگون یک مدیوم خود را بیش از حد در معرض اینگونه امواج مخرب قرار می دهد و ازحیث ذهنی و تصوراتی که از نیروهای ماورالطبیعه دارد، کاملا خود را در برابر آنها ضربه پذیر نشان می دهد. باید اذعان داشت که خداوند متعال به هیچ وجه راضی به این گونه امتحانات و آزمایشات سخت برای بندگانش نیست که برخی می پندارند اینگونه گرفتاریها معلول سرنوشت و تقدیری است که یک انسان می بایست به آن گرفتار آید. هرگز چنین چیزی نیست و اگر هم قرار باشد خداوند شخصی را به واسطه رنجها و شدائد در زندگی مورد آزمایش قرار دهد حتما در کنارش تمهیداتی هم برای رهایی و بهره مندی از این امتحانات درجهت تکامل معنوی اندیشده است نه آنکه شخص رهاشده در غرقاب بلا و گرفتاری متحمل انواع صدمات جسمی و روحی گردد و هیچ راه فراری هم نداشته باشد.

قبل از این در مقالاتی که نوشته ام تذکر داده ام که هیچ شخصی حتی آنها که قدرت مدیومی دارند نباید بدون بهره مندی از دانش علوم روحی و بهره مندی از تجارب اساتید این فن، مبادرت به ارتباط خودسرانه با ارواح و یا هر موجود ماورایی نماید زیرا ضرر و صدمات آن بیش از فایده های معنوی است که انتظارش را دارد. از آنجا که من بارها تاکید کرده ام که هیچ نظری درباره اجنه و تمایلی درباب باز کردن باب گفتگو و بحث در این مورد را ندارم، اما باز هم سوالاتی از این مخلوقات غایب از نظر پرسیده می شود که به طور مختصر و در حد دانش و آگاهی که از آن بهره مندم پاسخ میگویم.

اجنه از مخلوقات الهی هستند که به واسطه تفاوت ماهیت خلقتشان در نظر ما انسانها قابل رویت نمی باشند. اما آنها نیز همچون ما دارای روح بوده و دارای نظام  و قوانین اجتماعی خاص خود می باشند و دارای طایفه و عشیره های مختلف هستند. اجنه ماهیتا مخلوقاتی آرام و دوستدار حق و عدالت می باشند و در میان جوامع خود همه گونه تیپ شخصیتی از جمله مردم عادی تا دانشمند و نوابغ هم وجود دارد. اجنه چون ماهیتی غیرمادی دارند لاجرم مانند انسانها درگیر دغدغه های جسمانی ازجمله گرسنگی و تشنگی و امراض نمی شوند و از طریق بو کشیدن انواع خوراکی هایی که انسان مصرف می کند خود را ارضا نموده و به اصطلاح سیر می شوند. همچنین با رویت مناظر طبیعی و از شمیم گلها و ریاحین و گشت و گذار در طبیعت به تجدید قوای روحی خویش نائل می آیند. اما در میان این خلایق، اجنه ای هم هستند در مراتب تکاملی پایین تری قرار داشته و مثل برخی از انسانها که تبهکار و سارق و منحرف هستند، آن دسته از اجنه نیز راه به بیراهه رفته  از مسیر هدایت و راستی منحرف گشته اند. طبیعی است که این دسته از اجنه به واسطه عدم پذیرش شدن ازسوی جامعه جنیان، به دنبال راهی برای نفوذ به تصورات و ذهنیات مردمان جهانهای فیزیکی ازجمله همین دنیای خاکی ما باشند. چون اصولا اجنه موجودات غیرمادی هستند پس برخی از آنها به واسطه بارها تمرین و ممارست در  ارتباط و پیوند خوردن با ذهنیات برخی از کسانی که این شرایط را برای این نیروهای منفی فراهم می کنند، موفق به نفوذ در حوزه زندگی این دسته از انسانهای ضربه پذیر شده و در این مورد متبحر می شوند. 

عوامل تاثیرپذیری برخی از انسانها از نیروهای منفی، ارواح شرور و برخی اجنه منحرف به این شرح است:

1- کتمان و تکذیب وجود پروردگار و بی اساس دانستن دستورات و اوامر الهی

آن دسته از انسانهایی که اصلا وجود خداوند را انکار کرده و بعثت پیامبران و دستورت و قوانین الهی را تکذیب می کنند، در صف مقدم تاثیرپذیری از القائات شیطا ن و نیروهای منفی ماورایی هستند. 

البته حساب اینها با انسانهایی که به واسطه تنبلی و سهل انگاری نسبت به شارع مقدس و تکالیف الهی دچار قصور می شوند، جداست. این انسانها قلبا به وجود خداوند معتقد بوده و بعثت پیامبران را قبول دارند و در قلبشان همواره نسبت به ذات احدیت عشق می ورزند که همین عشق دستگیر آنها در آخرت خواهد بود.

2- انسانهایی که در انجام اعمال گناه و فساد اصرار دارند.

برخی از انسانها چنان غرق در گناه و فسق و فجور هستند که این اعمال برایشان به مثابه اعتیاد درآمده است. پس اینها بواسطه خرج کردن و هزینه بیش از حد از عصاره وجودی خویش که همان مایع حیات می باشد دچار ضعف دماغی و روحی شده و تاثیراتش را در ضربه پذیری از نیروها و امواج مخرب محیطی به مرور زمان شاهد خواهند بود.

3- اصرار در رهبانیت کور.

رهبانیت و گوشه گیری و کنج عزلت را برگزیدن، باعث ورود مفاهیم و القائات شیطانی ارواح شرور و آن دسته از موجودات هوشمند منحرف ازجمله اجنه ای که از اجتماع اجنه مومن و معتقد رانده شده اند میگردد. 

4- مصرف مواد مخدر و مسکرات

یکی از عوامل اصلی نفوذ نیروهای شرور ماورایی به حوزه ذهنیات و افکار اشخاص، مصرف مواد مخدر  و مسکرات ازسوی این دسته از اشخاص میباشد تا بدانجا که پس از مدتی تمام اختیار ذهن و فکر شخص معتاد تحت اختیار این نیروهای شرور قرار گرفته تا به حدی که این ضرر و صدمات متوجه جسم شده  و آن را نابود و تباه می سازد تا به مرگ شخص منتهی گردد.

البته عوامل گوناگون دیگری هم در این رابطه قابل بحث میباشد که مهمترین آنها همین ها بود. اشخاصی که دچار صدمات روحی و جسمی از سوی نیروهای مزاحم ماورایی شده اند قبل از همه، ذهن و روان خویش را باید تحت اختیار و مالکیت خویش درآورده و سپس مبادرت به بیرون کردن امواج مخرب ذهنی از ضمیر خویش نمایند تا انشاالله به مرور زمان سلامتی خویش را بازیابند و در این راه چه دوست و همدمی نزدیکتر و تواناتر از خداوند متعال سراغ دارید که کمک حال بندگان محتاجش از رهایی از گرداب بلاها باشد. پس با استعانت از آن خالق بی همتا شما عزیزانی که متحمل رنج و مشقت از این نیروهای منفی هستید حتما شفا خواهید یافت.

در پایان باز هم متذکر میگردم که موضوع مورد بحث این وبلاگ فقط درباره روح و علوم روحی است، و سوالاتی پیرامون اجنه و موجودات ناشناخته ماورایی اگر پرسیده نشود از شما ممنون خواهم شد.

ب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی