عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/soalate/rohi11

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ

بنام خدا


پاسخ به سوالات


روحححح


قسمت یازدهم


فرامرز ملاحسین تهرانی

سوال اول: ازخانم فرزانه

با تشکر از شما که به خوبی جواب سوالات ما را میدهید. استاد من صداهای را که قبلا به شما گفته بودم، در محیطهای ساکت بوده یا نیمه شب بوده به هر حال چه کتابهایی برای تقویت قدرتهای مدیومی بهمون پیشنهاد میفرمایید.

پاسخ: تمام کتابهای استاد رهبرزاده و کتاب این حقیر بنام شناخت روح و تقویت قدرتهای مدیومی مناسب هستند. اما کتابهای استاد رهبرزاده را از دست ندهید. برای خرید و دانلود این کتابها به سایت copykon.ir مراجعه فرمایید و با سرچ اسم استاد کتابهای ایشان را ببینید.

 

سوال دوم: از خانم الهه

بنده گاهی شده آینده رو دیدم نه واضح مثلا داشتم با یکی حرف میزدم یهو یه چیزی درباره  اون دیدم که در آینده براش اتفاق افتاد درواقع توی بیداری بوده یا شده تو بیداری رفتم به گذشته، همه  اینها توی یه لحظه خیلی کوتاه بوده، الان این دقیقا چیه ؟!

پاسخ: روح الهی بنابر ضرورت و سرشت لامکانی و لازمانی که دارد گهگاه تجلیاتی به شکل برونفکنی و سفر به گذشته و آینده دارد که این حالات شما موید همین موضوع است. اما شما توجهی به این الهامات و تجلیات نداشته باشید و فقط آن را احساس نموده و سیر طبیعی زندگی روزمره خویش را فقط برمبنای راهنمایی های عقل قرار دهید، زیرا در غیراینصورت ممکن است اسیر احساسات غیرطبیعی و طیف امواج منفی قرار گیرید.


سوال سوم: از آقای بهروز

بنده مدیوم ذاتی هستم برای تقویت کنترل و استفاده صحیح از نیروهایم احتیاج به کمک و راهنمای دارم نیروهایم بی اختیار درخانه و بین افراد خانه جریان پیدا میکند و گاهی باعث ایجاد مشکل برای خود و آنها میشود واز این بابت در رنج هستم ممنون میشوم کمک کنید از این برزخ رها شوم شماره تلگرام بنده ---------- شرمنده فقط با ارسال پیام میتوانم با افراد در تماس باشم وقتی با تلفن تماس صوتی برقرار میکنم سر درد شدید میگیرم.

پاسخ: شما می بایست در وهله اول قدرت ذخیره سازی و  کنترل انرژی مازاد خویش را داشته باشید و این میسر نمیگردد مگر با تقویت اعتماد به نفس و کنترل ذهن درجهت تعدیل این انرژی در محیط پیرامونی خویش. از آنجا که روح و جسم ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و از یکدیگر تاثیر می پذیرند، شما می توانید با ریاضت کنترل شده و امساک منطقی در خورد و خوراک، بخشی از انرژی روحی خود را صرف تقویت ضعف قوای جسمانی خود نمایید تا از انتشار آن به افراد پیرامون خود جلوگیری نمایید. پیشنهاد میکنم از مصرف زیاد چربیها و شیرینیها خودداری نموده و دو روز در هفته روزه یک میوه خاص بگیرید. مثلا یک روز تمام فقط به انگور اختصاص دهید و روزی دیگر را به میوه ای دیگر و یا هر میوه ای که دوست دارید و همینطور می توانید به مدیتیشن روزانه (به مدت 15 تا 25 دقیقه) درجهت تلقین برای تعدیل این مازاد انرژی و بازگشتن به سیر طبیعی زندگی، اقدام نمایید.


سوال چهارم: از آقای علی

من خیلی دوست دارم یک روزی بتونم از طریق کتابت با ارواح متعالی ارتباط برقرار کنم و تا قبل از اینکه از دنیا برم به شناخت رسیده باشم ولی نمیدونم چکار کنم  کتابها مختلفی را نیز در این زمینه مطالعه کردم ولی فکر میکنم کتاب به تنهایی کافی نیست به نظر شما که به این مرحله از شناخت  رسیده اید چه کردید لطفا راهنمایی فرمایید.

پاسخ: من کار خاصی نکرده ام، فقط مثل علاقمند به مباحث علوم روحی و ارتباط با ارواح پاک بودم. انشاالله به یاری خداوند متعال یک روزی به این آرزویتان خواهید رسید. فقط در این راه تمرین و ممارست و البته صبر داشته باشید و هدفتان فقط تقرب و تقویت محراب خداشناسی باید باشد تا شاهد موفقیت را در آغوش بکشید.


سوال پنجم: از آقا یا خانم ساحره

مطلب ارتباط با روح خیام را آیا جداگانه انتشار می دهید یا در ادامه کتاب خاطرات یک روح ... می آید؟

پاسخ: چیزی حدود بیست صفحه از ارتباط با خیام را در انتهای کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح ... انتشار میدهم، اما چون مطالبش زیاد است و تقریبا جناب خیام اکثرا رباعیاتشان را با زبان خودشان تفسیر و تحلیل نموده اند، لازم است در کتابی جداگانه انتشار یابد.


سوال ششم: از خانم مهتا

نمی دانم چگونه از شما تشکر کنم، اگر به فرض تمام مطالب شما واقعی هم نباشد، اما آنقدر خواندنی و دلگرم کننده است که امید و شوق و اشتیاق را در وجود همه خوانندگان آن درباره عالم غیب زیاد می کند. باز هم ممنونم.

پاسخ: با تشکر از شما، خیالتان راحت باشد که تمامی مطالبی که خوانده اید، حقیقت داشته اند.


سوال هفتم: از خانم مهسان

طبق تجربیات نزدیک به مرگ از لحظه خروج روح از بدن ، با حضور فرشتگان راهنمای الهی سیر حرکت فرد به جهان پس از مرگ آغاز میشه. و فرد احساس وابستگی و علاقه به جسم رو ازدست میده . ولی در این مطلب در قبرستان ارواح تنها ، مشوش و نگران قبر شدن خود ( حتی روح آن پیرمرد با وجود مؤمن بودن ) هستند . پس طبق این مطلب اگر خاکسپاری فردی طول بکشه سیر معنوی او پس از مرگ آغاز نمیشه ؟ و یا باید منتظر سوال نکیر و منکر شد تا انتقال روح به جهان بعدی صورت بگیره ؟ ( طبق اعتقادات مذهبی ما مسلمانان البته) . متشکر میشم اگه پاسخ بدین.

پاسخ: البته شرایط روحی و تکاملی انسانها در مواجهه با واقعه مرگ با یکدیگر فرق دارد. و همگان یک جور نسبت به این واقعه واکنش نشان نمی دهند. یکی ممکن است خوشحال باشد و دیگری بنابه دلایلی ازجمله کارهای نیمه تمام یا عقاید و باورهایش نگران و غمگین باشد. 

درثانی بایدبه عرض برسانم، ویژگیهای مرگ موقت با مرگ دائم با یکدیگر متفاوت است و نشئه ای که روح در آن قرار میگیرد در مرگ موقت با مرگ دائم یکی نیست. البته این نیاز به توضیحات بیشتری دارد که فکر می کنم برای این صفحه تا این حد کافی باشد.

سوال هشتم: از خانم مهسان
امکان دارد کتابی در خصوص وقایع بعد از مرگ دائم، که بیشتر منطبق بر واقعیت است، جهت مطالعه به من معرفی نمایید. تشکر و التماس دعا.
پاسخ: جامع ترین کتاب در این زمینه کتاب الکترونیکی «خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگه ابدی» است که تا قبل از پایان امسال برای فروش و دانلود به علاقمندان عرضه می گردد. اما درحال حاضر کتاب ارزشمند «شناخت روح» و کتاب «ارواح از بهشت خبر می دهند» را به شما توصیه می کنم. این کتابها الکترونیکی است و شما پس از خرید، آنها را می توانید در موبایل و یا کامپیوتر خانگی مطالعه فرمایید. جهت خرید و دانلود این کتابها بر روی نام کتابها کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی