عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pashokh/15

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

پاسخ به سوالات

قسمت پانزدهم



پاسخ

فرامرز ملا حسین تهرانی

سوال اول از خانم اعظم

با سلام و خسته نباشید و با عرض تشکر از فرصتی که در اختیار ما قرار دادین تا با مطالعه کتاب بسیار ارزشمند بنام خاطرات یک روح بما امکان تجسم و دریافت پیامهای بسیار معنوی شدید که شاید بکل زندگی اینجانب رو دگرگون ساخته و همچنین تصور من از بهشت و جهنم رو اصلاح و باعث شده در این دنیا بینش خاصی نسبت به اعمال و رفتار خود پیدا کنم و بااینکه چند ماهی بود پدر خود رو از دست داده بودم و غرق در افسردگی شده بودم انگیزه تازه ای برایم شعله ور گشت تا با دید بسیار جدید و خوبی به زندگی مادی و آخرت پیدا کنم و شاید باور نکنید اشتیاق خاصی به ملحق شده به جهانی که واقعا به آن تعلق دارم پیدا کرده ام.از شما و زحمات شما متشکرم.این کتاب رو کل اهل خانه خوانده و درآنها نیز همان تغییرات مثبت به وجود آمده.بعضی از مواردیکه درکتاب در مورد دیدار از جهانهای روحی بازگفته اید شاید در عالم خواب برای انسان به وقوع پیوسته و در عین مطالعه برای انسان طوری بنظر می رسید که شاید در آن شرایط قرار گرفته است.ولی خوب چه بگویم بسیار کتابتان رو پسندیده ام و میخواهم مجددا آن را بخوانم چون بمن انرژی خاصی میده خودم را خیلی با ارزشتر از اونیکه فکرش رو میکردم میبینم نه خودم بلکه کل انسانهاییکه دوروبرمونن.انشاالله خداوند اجربزرگی براتون بنویسه و منتظر کتابهای بعدیم.با تشکر فراوان.

پاسخ:

بسیار خوشحالم که مطالب این کتاب الکترونیکی شما و سایرین را متاثر از الهامات ربانی نموده استانشاالله در تمامی مراحل زندگی موفق و موید باشید.

  

 

سوال دوم از خانم مهدیس

سلام من دخترى ٢١ ساله هستم اولین بارى که چیز عجیبى در خودم احساس کردم ٩ سالم بود،خوابى دیدم در ٩ سالگى که فردایش تعبیر شد،همینطور که میگذشت من خواب هایى بطور واضح میدیدم که هنوزم آنهارا بطور واضح به یاد دارم ولى الان نزدیک ٢سال است که بجاى خواب دیدن تصویرهایى میبینم که احساس میکنم آینده ى خود شخص من است تصویرهایى در خواب میبینم که در بیدارى هم به جلوى چشمم میایند،یا خواب رفتگان خود را میبینم که پیامى به من میدهند و سریع موضوع اصلى اون پیام رو دریافت میکنم،بیشتر اوقات بد طینتىء افراد رو میبینم و احساس میکنم این حالات روى جسم من تاثیر گذاشته بطوریکه یکروز از خواب بیدار میشم شادابم و روزى دیگر با یک سنگینى خاصى بیدار میشم،خواب ها و علایم ها در من خیلى زیاد شده میتونید بگید که من چه کارى باید انجام دهم؟

پاسخ:

خوابهای ما ادامه تجارب حیات در زندگی معنوی ماست پس به سادگی از پیامهایی که در این خوابها هست نگذرید. دفترچه ای برای خود تهیه نمایید و تمام خوابهایتان را با ذکر تاریخ و محل آن یادداشت نمایید. در آینده دفترچه ای مملو از رویاهایتان خواهید داشت. احتمالا شما در عوالم خواب قدرتهای مدیومی تان شکوفا می شود پس نسبت به این موضوع حساس و نگران نباشید و حتما قبل از خوابیدن از خداوند و روح نگهبانتان درخواست کنید که تجارب و الهامات ربانی را برای شما تدارک ببینند. انشاالله که در آینده برداشت های معنوی از رویاهایتان داشته باشید.

 

سوال سوم از خانم  اسلامی
من دختر 24 ساله ام مشکلی که دارم اینه که کل عمرم تقریبا چیزایی رو درک می کردم یا می دیدم. چندین سالی هست که این اتفاقات خیلی بیشتر شده و تقریبا هر شب برام اتفاق میوفته. چند سال پیش یکیشون ازم کمک خواست و می گفت فقط از دست یه انسان تو برمیاد... بعد یه مدتی هم تو خوابم همون به یکی دیگه می گفت که جونت به این مدیونیاما این چند ماه اخیر بعد قطع شدن ارتباطم با اون دو تا دوباره اذیتای این موجودات شروع شده. تو خواب مطمئنم شیطانن... همش تو خواب اذیتم می کنن و اخیرا مدام تهدیدم می کنن که دست از این کارات بردار. بعضی وقتا هم عربی حرف میزننتو بیداری هم چیزایی رو حس می کنم و حتی گاهی می بینم. حتی هاله افراد رو هم یکی دو بار دیدم. میشه راهنماییم کنید مشکل من چیه؟

پاسخ:

قبل از هر چیز شما می بایست با زبانی ساده و خودمانی از موجودات مزاحمی که گفتید به سراغتان می آیند با جدیت درخواست کنید که دیگر با شما ارتباط برقرار نکنند و به آنها بگویید در صورت ادامه این مزاحمتها شکایت آنها به پروردگار متعال و ارواح متعالی خواهید کرد. آنها را نصیحت کنید که این اعمال آنها موجب خشم و غضب پروردگار خواهد شد و برای آنها موجبات عذاب و کیفر الهی را فراهم خواهد آورد.همچنین از زیاد بیدار ماندن و خستگی مفرط بپرهیزید و ذهن خود را فارغ از همه خیالات و تصورات آن موجودات موهوم نمایید. به زیبایی ها و برکات و نعمات خداوند که در پیرامون خویش در طبیعت می بینید بیشتر توجه و از آنها بهره مند گردید. یک یا چند دوست صادق و صالح برای خویش برگزینید و در استفاده از وسایل الکترونیکی و مخابراتی که دارای امواج زیاد هستند تا آنجا که ممکن بپرهیزید و یا در استفاده از آنها اعتدال بورزید. از غذاهای تند و چرب و خوراکی هایی که با قند مصنوعی تهیه می شود کم و یا در حد اعتدال استفاده نمایید و ارتباطتان را با روح اعظم یعنی خداوند متعال برقرار نمایید البته نه در حد رهبانیت و انشاالله تا آینده ای نزدیک دیگر اثری از مزاحمان نامریی را شاهد نباشد.

سوال چهارم: از آقای ر.امانی

خواستم به این وسیله از شما بابت انتشار کتاب خاطرات یک روح تشکر کنم واقعا مطالب این کتاب نگرش و دید مرا نسبت به عالم مرگ و زندگی روحانی پس از مرگ تغییر داد. درضمن بخاطر نوع نگارش این کتاب که بسیار تصویری و زنده و استادانه بود باز هم ازشما تشکر می کنم  مخصوصا اشعار این کتاب که نشان می دهد شما علاوه بر این که یک نویسنده توانا هستید یک شاعر توانا هم می باشید. در خاتمه از شما تقاضا دارم که سلام مرا به مدیوم محترمی که واسطه این پیام های الهی شده اند را برسانید.

پاسخ:

از الطاف شما بسیار سپاسگزارم. انشاالله که مطالب این کتاب توانسته باشد رشته های پیوند شما را به عالم غیب مستحکم تر کرده باشد.


سوال پنجم: از خانم م.ت

کاش می شد که لااقل ایمیل و یا یک وسیله ارتباطی با آن مدیوم محترمی که مطالب کتاب خاطرات یک روح را کشف و شهود کرده است را ما داشتیم و خدمت ایشان عرض ادب می کردیم. هرچند زحمات شما در نشراین مطالب معنوی دست کمی از کار بزرگ آن مدیوم محترم ندارد. ممنون از شما.

پاسخ: همانطور که قبلا ذکر کردم آن مدیوم محترم مایل به شناخته شدن نیستند اما من سلام شما را به ایشان خواهم رساند.


سوال پنجم: از آقا یا خانم امامی

کاش می شد دست نوشته های کتاب خاطرات یک روح را لااقل عکس می گرفتید و نشانمان میدادید. تا لااقل دست خط آن مرد بزرگ یعنی مدیوم کاتب الهامات این کتاب را مشاهده می کردیم.

پاسخ:

آن اوراق به قدری فشرده و با خطوطی زیر هم و ناخوانا تمام صفحات را پرکرده بود که اگر عکسهایش را هم می گذاشتم شما جز سیاهی روی کاغذها چیزی نمیدیدید.


سوال ششم: از آقای مظفری

اشعار شما درکتاب خاطرات یک روح بسیار جالب و شورانگیز است ممکن است بپرسم چقدر و  در چه غالب هایی شعر سروده اید و آیا امکان دارد که روزی آنها را مثل همین کتاب خاطرات روح بصورت الکترونیکی انتشار دهید؟

پاسخ:

نظر لطف شماست. من تاکنون صدها غزل و مثنوی سروده ام. اما هنوز تصمیمی برای انتشار این اشعار ندارم زیرا خیلی وقت مرا می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی