عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/be/soalat17

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ
پاسخ به سوالات

سفر به بهشت

قسمت هفدهم
فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال اول از آقای جعفری
یک سوال ک مدت ها ذهنم را درگیر کرده است و هرچه تحقیق کردم به نتیجه ای نرسیدم حتی بدتر گمراه و گیج شدم، چرا باوجود اهمیت ارتباط با ارواح برای انسان ،پیامبر و امامین چیزی از آن نگفتند یا روشی از آن را بیان ننموده اند، (شاید هم من چیزی نتوانستم پیدا کنم) تمام تحقیقات و جستجو های من تنها ب چندین جواب مختلف و گیج کننده و گمراه کننده برمیگردد , از شما خواهش دارم که برایم توضیح دهید و بنده حقیر را راهنمایی فرمایید
پاسخ: رسالت و تکلیف انبیا این نبوده است که تدریس علوم روحی و متافیزیک نمایند. بلکه آن هدف و آرمانی که حتی علوم روحی به دنبال آن است یعنی تقویت محراب خداشناسی و خلق یک دنیای زیبا و عاری از ظلم و جور تحت تعالیم و اوامر الهی است که موجب برانگیختگی انبیا درمیان انسانها گشته است. پس آن هدف غایی انبیا همین بوده است. اما در بطن کلام الهی که در کتب انبیا صاحب کتاب آمده است بارها از وجود دنیای پس از مرگ و زندگانی ابدی و جاوید انسانها بعد از آنکه به سرای باقی رحلت می نمایند سخن به میان آمده است که این نشانگر وجود روح و اصالت و برتری آن نسبت به کالبد جسمانی می باشد. و اینگونه است که راه و هدف انبیا الهی منتج به تقویت باورهای دینی و نزدیکی و تقرب به روح اعظم کائنات یعنی پروردگار متعال در جوامع انسانی میگردد.
سوال دوم از خانم کریمی
ببخشید من وقتی که از خواب بیدار میشم تا حدود یکی دودقیقه بدنم میلرزه،توساعات مختلف امتحان کردم و بازهم لرزش بدن دارم،طوریکه تموم بدنم میلرزه،خوابهامم یکی پس از دیگری به واقعیت تبدیل میشن،میخواستم بدونم عایا به چشم سوم ربطی داره یاخیر،
پاسخ: نمی دانم سن شما چقدر است و شرایط روحی و روانی و محیط زندگانی شما به چه صورت است، اما به طور کلی این حالات شما مربوط به نیروی مدیومی است که با آن درگیر می باشید. معمولا در هنگام خواب این نیروها که مرتبط با تکامل روحی انسانها می باشد، از ضمیر ناخودآگاهی به سطح آگاهی می آیند و شاید اتفاقات و تجربیات زندگی شما را که در گذشته های دور به وقوع پیوسته است را بازآفرینی نموده و شما را دچار شوک و تنش روانی می نماید. شما می بایست با انجام تمرینات مدیتیشن و یا یوگای ذهنی، با تلقینات مثبتی که به خود می نمایید آن خاطرات را فراموش کرده و اجازه ورود به حوزه آگاهی خود را ندهید. با گذشت زمان این مشکل روحی شما برطرف می گردد. 

سوال سوم از خانم کیانا
ببخشید سوالی داشتم آیا تله پاتی ربطی به مدیوم داره یا نه؟
پاسخ: تله پاتی هم یکی از نشانه های قدرتهای مدیومی میباشد.


سوال چهارم از آقای فرشاد
شما در مطالب فوق اشاره کردید که انتخاب جسم و بدن ناقص جهت زندگی در دنیای مادی بنا به درخواست خود روح در جهان مخصوص خود می باشد. آیا این تقاضای ارواح برای زندگی در دنیا با بدنهای ناقص و معیوب واقعا اگاهانه و به اختیار ارواح انجام می پذیرد و یا اینکه مجبور به این گزینش هستند؟ سئوال دوم اینکه لطفا توضیح دهید ارواح قبل از تولد و آمدن به این دنیا در کدام جهان از جهانهای هفتگانه بسر می برند و خصوصیات و شرایط زندگی آنها و آنجا چگونه است. متشکرم.
پاسخ: پاسخ سوال شما را در یک مقاله مستقل انشالله خواهم داد. 

سوال پنجم از ؟؟؟
من خیلی به علوم روحی و ارتباط با جهان غیب علاقمندم اما نمی دانم چرا (با عرض معذرت از شما و همه خوانندگان) قوای جنسی ام بیش از حد فعال است و پیوسته در این گونه افکار هستم . من 45 سال سن دارم و دیگر جوان نیستم که بخواهم در این افکار باشم. اما متاسفانه یک نوع احساس مرموز و عقده مانند در زمینه غریزه جنسی دارم. البته چند سالی است که مجرد شده ام و شاید به همین خاطر است که فکر و خیالاتی از این دست رهایم نمی کند. آیا من می توانم با تلقین و مدیتیشن و یا هر راهکاری که شما ارائه می دهید این غریزه را در خودم از بین ببرم و یا لااقل تعدیلش نمایم.
پاسخ: اصلا قرار نیست که ما با تمرینات مدیتیشن و یا دیگر تکنیکهای رایج در علوم روحی غرایز خداددای خود را ازبین ببریم. بلکه استفاده صحیح از این غرایز امری واجب و ضروری است که درجهت تکامل معنوی ما مصروف می گردد. شما چرا اقدام به ازدواج مجدد نمی کنید و چرا درمان درد را از راه اصولی و منطقی و عقلانی آن در پیش نمی گیرید. تعالیم الهی و ازجمله علوم روحی به شدت با ریاضت و رهبانیت مخالف است و در این زمینه من نمی توانم راهکاری به شما پیشنهاد نمایم. 

سوال ششم از خانم کیانا
سلام من یه سوال داشتم من به طور اتفاقی یه رمان درباره مدیوم ها خوندم و ذهنم درگیر شد ولی اطلاعات شمارو خوندم مشخصات ظاهری مدیوم هارو کامل با مشخصات من مطابقت داره و من وقتی شبا میخوابم همش اینه که از یه پرتگاه پرت میشم و جیغ میزنم و از خواب بیدار میشم یا خیلی شبا همین خوابو میبینم و گریه میکنم ... توی تنهایی حس بدی پیدا میکنم حس میکنم کسی داره نگام میکنه و توی خواب اغلب چشمام نیمه بازه یه حسی دارم که مجبورم میکنه بیدار بمونم یا خیلی موقع ها دوی بدنم جای کبوی هست که خیلی درد میونه مخصوصا روی پاهام این موضوعات خیلی ذهنمو درگیر کرده من چیکارکنم؟
پاسخ: با اطلاعاتی که دادید میتوان نتیجه گرفت شما یک مدیوم حساس هستید یعنی اینکه زود تحت تاثیر عوامل مخفی محیطی و حتی فرامحیطی قرار میگیرید و به همین سبب درگیر تداخل امواجی می شوید که به وفور در فضای پیرامون شما وجود دارد و درنتیجه تحت تاثیر فرکانس های آنها قرار می گیرید. شما می بایست تا آنجا که می توانید ذهن خود را درگیر و مشغول به موضوعاتی خارج از این حوزه نمایید و کمتر تنها بمانید و با دوستان و آشنایان و کسانی که با آنها راحت و محرم هستید حشر و نشر بیشتری داشه باشید و از مواهب و نعمات دنیایی لذت ببرید. آن کبودی هایی را هم که ذکر کردید نتیجه فعل و انفعالاتی است که در حوزه آگاهی شما به واسطه تلقینات همان نیروهای منفی مزاحم باعث تاثیرپذیری کالبد جسمانی شما از آنها گردیده است. اگر به دستورالعملهایی که گفته شد عمل کنید تا چند ماه دیگر حالاتی از این دست دیگر برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

سوال هفتم از خانم ؟؟؟
آیا پاک نبودن بدن انسان و مخصوصا خانم ها در ایامی از ماه مانع حضور در جلسات ارتباط با ارواح می گردد؟
پاسخ: نخیر مانعی وجود ندارد. اما خب اگر در زمانهایی که خانم ها دچار این مشکل نیستند  در جلسات شرکت داشته باشند بهتر است، زیرا ممکن است این حالات که بعضا نوعی ناخوشی را برای آنان به همراه دارد باعث عدم تمرکز آنها در جلسات ارتباط گردد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی