عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/19

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

پاسخ به سوالات علوم روحی


رابطه روح و جسم


قسمت نوزدهم


فرامرز ملاحسین تهرانی


سوال اول از آقا یا خانم Mo ja 

با سلام و سپاس ،که اینچنین مطالب مفید را در اختیارمان قرار میدهید، باشد که ارواح بلند مرتبه در همه ی پستی بلندی های زندگی حامی و پشتیبان مان باشند. به امید روزی که همه ماها توانایی برقراری ارتباط با ارواح پاک و و پشتیبان را داشته باشیم

پاسخ: به امید فرا رسیدن آن روز برای ما و شما.


سوال دوم از آقای جعفری

سلام و عرض ادب. از شوق کتاب خاطرات روح ..... رو در دو روز تمام کردم و الان بعد از تموم شدن کتاب تنها تصمیمی که گرفتم این بود که بیام و کامنت بذارم. واقعا بهترین بود از هر نظر و من با خوندن هر صفحه از کتاب افسوس میخوردم که چرا کتاب قراره تموم بشه زبان قاصر از حرف است فقط یک شعر به زبانم میاید که نمیدانم چرا از وقتی که خواندن کتاب را تمام کردم این شعر خود ساخته مرتب در زبانم و فکرم تکرار میشود

حمد و ثناى یار گویی
از یار گویی
حمد و ثناى یار گفتن کم است
از یار هرچه گفتن کم است
تو ندانی از یار
چه خواهی از ثنا گویی
یار ما در یک جمله و دو جمله ثنایش کم است
گر به وسعت کائنات ثنا گویی باز هم کم است.

پاسخ: بسیار خوشحالم که این کتاب تاثیرات مبارکی بر شما گذاشته است. شعرتان هم بسیار زیباست. آفرین.

سوال سوم از خانم مهسا

با سلام . من به تازگی طوطی خودم رو از دست دادم . خیلی دوسش داشتم . شش سال داشتمش نمیتونم اتفاقاتی که افتاد رو هضم کنم برای همین هر روز درگیر این سایت ها هستم که بدونم پسر قشنگم الان کجاست؟

پاسخ: طوطی شما مثل سایر جانداران ذی روحی که بالاخره روزی از دنیا می روند در نشئه ای برتر از امواج ثقیل دنیای فیزیکی به ادامه زندگانی خویش خواهد پرداخت. پس نگران وضعیت حیوان خود نباشیدهرجا که باشد وضعیتی بهتر از گذشته خود خواهد داشت.


سوال چهارم از آقا یا خانم تهامی

با سلام خدمت شما. نمی دانم از کجا صحبتم را شروع کنم و چگونه از شما بخاطر مطالب مفیدی که برای علاقمندان ماورالطبیعه و علم روحی می گذارید باید تشکر کنم. من تا قبل از آنکه با سایت شما آشنا شوم هزاران سوال بی پاسخ درباره موضوعات متافیزیکی داشتم که نمی دانستم از کجا جواب آنها را پیدا کنم حتی با اشخاص مطلع گوناگونی دیدار داشته و از آنها کمک گرفته بودم اما آن عزیزان در یک حوزه و شاخه می توانستند پاسخگو باشند اما سایت شما در تمامی زمینه های علوم روحی پاسخگوست و با مطالعه مقالات و نوشته های این سایت من هر روز به یک آگاهی جدیدی دست می یابم. واقعا از شما سپاسگزارم. در ضمن اگر شما اجازه بفرمایید من حاضرم در راه ترویج این علم معنوی در حد توانم کمک مالی به شما و تحقیقات شما کنم و فکر می کنم مثل من افراد زیادی باشند که حاضر به اهدای کمک مالی به مثنوی شریف ارواح را داشته باشند. پس لطفا شماره حسابی بگذارید و من یکی با دل و جان در خدمت هستم و  امیدوارم  شما هم پذیرای آن باشید فقط بخاطر ترویج معنویات در این زمانه پر از فسق و فجور. پاینده باشید.

پاسخ: بی نهایت از لطف شما خواهر گرامی سپاسگزارم. شما مثل سایر دوستانی که از مطالب مثنوی ارواح استفاده می کنند، جزء انسانهای برگزیده ای هستید که به واسطه روح نگهبانتان و دیگر ارواح متعالی به این سایت هدایت شده اید پس مبارک باشد بر شما این واقعه و رخداد فرخنده و انشاالله نهایت بهره های معنوی را از آن ببرید. و اما درمورد کمک های مالی از شما بسیار سپاسگزارم  و الحمدالله خودم شخصا نیازی به کمک مالی ندارم. اما برای تحقیق و نگارش کتابهایی که در دست دارم ، شامل مخارج حروفچینی و صفحه آرایی و دیگر مراحل نگارش آن بدیهی است که کمک های شما دوستان باعث تعجیل در چاپ الکترونیکی آن خواهد شد. بنابراین اگر شما نیز مایلید در این امر الهی سهیم باشید شماره حساب وابسته به مثنوی ارواح را به ایمیلتان ارسال خواهم کرد. پاینده و سربلند باشید.


سوال پنجم از آقا یا خانم فرجی

با سلام خدمت شما. من کتاب شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی را خوندم و از آن کیف کردم. آفرین بر شما و چه سعادتمندید که چنین کشف و شهود را داشته اید. من بسیار مایلم شما را از نزدیک ببینم. آیا امکان دارد تا حضورا به خدمت برسیم. و اما سوال دیگرم این است که اشعار که در کتاب خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه ابدی گنجانده اید تمام از خودتان است و اگر اینگونه است پس شما مدیوم شاعر هم هستید. درست است؟

پاسخ: با تشکر از لطف و عنایات شما. باید عرض کنم که آن مدیومی که کشف و شهود داشته بنده نیستم بلکه من جزوه های این شخص محترم و بزرگوار را که چیزی حدود هفتصد صفحه پشت و رو نوشته بود، را تصحیح و ویرایش کردم تا عصاره صدصفحه ای از آن را استخراج نمودم. درمورد اشعار کتاب باید عرض کنم که بله اشعار کتاب از خودم هست و اینکه مدیوم شاعر هستم یا نه. بله من مدیوم کاتب هستم و هم می توانم تحت شرایطی شعر بسرایم. موفق باشید.


سوال ششم از ب.م

ضمن عرض احترام خدمت شما و خوانندگان این مقالات و کتابهایی که شما در سایت میگذارید، باید عرض کنم که برای من که زیاد اعتقاد به زندگی پس از مرگ ندارم باورش سخت است که آنها را باور کنم. به نظر من اصلا همه این مطالبی که شما می گویید و یا می نویسید خواب و خیالی بیش نیست اما نوع نگارش و نوشتن شما طوری است که آدم هایی که اعتقادی به این امور هم ندارند علاقمند به خواندن و جذب آن می شوند. مثلا کتاب خاطرات یک روح از لحظه قبض جان را من از سایت شما خریدم و خواندم با آنکه هیچ اعتقادی به محتوای آن نداشتم اما نمی توانستم آن را زمین بگذارم. من فقط باید در اینجا از هنر نویسندگی شما تشکر کنم وگرنه بعید می دانم که مطالبی که نوشتید حقیقت داشته باشد. باز هم عذر می خواهم از این که با این صراحت نظرم را بیان کردم.

پاسخ: همانگونه که خود گفته اید شما اصلا اعتقادی به زندگی پس از مرگ ندارید پس نمی توان بر شما خرده و ایراد گرفت. عقاید شما برای ما قابل احترام است و بالاخره روزی خواهد رسید که چشم جان شما به نور و صوت الهی روشن خواهد گشت و به حقیقت وعده های الهی در حیات دوباره روح پس از مرگ جسمانی واقف خواهید گشت. موفق باشید.


سوال هفتم از آقای بهرامین

با سلام خدمت شما عزیز. سوالی دارم چرا کتابهای خود را به شکل فیزیکی چاپ نمی کنید. واقعا حیف است که جامعه از این کتابها بی خبر بماند. سوال  دیگرم این است که آیا شما به غیر از کتابهای روحی کتابهای دیگری هم دارید.

پاسخ: متاسفانه کتاب شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی حدود هشت ماه است که در وزارت ارشاد مانده است و گویا از آن اشکال گرفته اند. حالا شما ببینید اگر بخواهم کتاب خاطرات یک روح را برای گرفتن مجوز چاپ به ارشاد ببرم بعید می دانم با توجه به محتوای خاص این کتاب، موفق به گرفتن مجوز برای ان بشوم. بنابراین چاپ الکترونیکی آن بسیار راحت تر است و شما می توانید پس از خرید و دانلود آن، فایل کتاب را کپی و سیمی کنید تا به شکل یک کتاب فیزیکی درآید. درمورد سوال دومتان عرض کنم که بله من سه کتاب شعر کودک و یک کتاب فیلمنامه هم چاپ کرده ام.



خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه ابدی



اثر: فرامرز ملاحسین طهرانی

اشعار کتاب: ف.م.طهرانی (ناجی)

236 صفحه

خرید و دانلود کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی