عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

chashme/bina

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ
خاطرات مدیوم ها/قسمت سیزدهم


چشم های بینای من


چشم

فرامرز ملاحسین طهرانی


خاطره ای که در ذیل می آید مربوط به آقای ص.ش است که بیانگر استعداد ذاتی ایشان در رویت ارواح می باشد که با کمی جرح و تعدیل تقدیم می گردد.

از کودکی رویت اشباح و ارواح برایم امری عادی و معمولی بود. زیرا من یک مدیوم ذاتی هستم که بواسطه این قدرت خدادادی دیگر هیچ ترسی از دیدن روح در محیط پیرامونی خویش ندارم. از سنین پنج سالگی سایه ها و  به طور وضوح اشخاصی با هیکل و هیبت لطیف موج گونه را در دور و اطراف خودم می دیدم و با آنها بازی می کردم و هر چه بزرگتر می شدم نسبت به این پدیده هایی که از دید اکثر مردم پنهان و غیب می نمود، بیشتر انس و الفت می گرفتم.

  ادامه مطلب ...

نظرات  (۱)

خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی