عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/be/soalat/23

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ق.ظ

پاسخ به سوالات


روحححح


قسمت بیست و سوم


فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال از آقای ف.ن

آیا با شرکت در کلاسهای علوم روحی و کلاسهای انرژی درمانی در پایان دوره ها، یک هنرجو میتواند با ارواح تماس بگیرد و یا اشخاص را انرژی درمانی کند.

پاسخ: ما تعلیمات خود را می دهیم این دیگر بستگی به تلاش خود هنرجویان دارد تا در این زمینه ها موفق باشند یا نه.


سوال از خانم مریم . ش

من خیلی تمایل به ثبت نام در کلاسهای خصوصی شما را دارم اما از روح می ترسم. چگونه بر این ترسم غلبه کنم.

پاسخ: اصلا قرار نیست در این کلاسها روحی ظاهر شود. درسها تئوری است و یک سری تکنیکهای ارتباط به هنرجو تعلیم داده می شود تا خودش بعد از پایان دوره ها، بنابر استعداد مدیومی که بواسطه تعلیمات ما در ایشان تقویت خواهد شد، اقدام به ارتباط با ارواح و یا تقویت ضمیر ناخودآگاه خویش نماید.

سوال از خانم ب.ذوقی

آیا میتوانم همزمان با شرکت در کلاسهای علوم روحی در کلاسهای آموزش انرژی درمانی هم ثبت نام کنم.

پاسخ: بله ایرادی ندارد. منتها در دو تایم مختلف میباشد.


سوال از خانم ط.قمری

من خیلی دوست دارم در کلاسهای خصوصی شما ثبت نام و شرکت کنم. آیا امکان دارد شما و یا هر استاد دیگری به منزل من جهت تدریس تشریف بیاورد. حاضرم شهریه اضافی هم پرداخت کنم.

پاسخ: بله امکانش هست اما شهریه هرکدام از کلاسها 200 تومان بیشتر می شود.


سوال از آقای ناصر. ج

آیا مدرس علوم روحی و انرژی درمانی خودتان هستید؟

پاسخ: بله فعلا خودم هستم.


سوال از آقای فرخ اصلی

آیا مکان کلاسهای خصوصی از شماست یا هنرجویان. و آیا تضمینی برای موفقیت در این کلاسها هست؟

پاسخ: مکان کلاس از ماست اما اگر کسی بخواهد در مکانی که خودش می خواهد تعلیم ببیند شهریه کلاسهایش افزایش می یابد. و در پاسخ به سوال دوم شما هیچ تضمینی به هنرجو داده نمی شود ما فقط راه را نشانم می دهیم حرکت به سوی مقصد برعهده خود فرد می باشد.


سوال از خانم ب ...

من نمیدانم مدیوم هستم یا چیز دیگه. فقط از 6 ماهگی درگیر این قضیه بودم. الان 25 سالمه و دو ماهه بدلیل اینکه فکر میکردم جن توی بدنم هست پیش یک نفر رفتم که از بدنم خارجش کنه اما نشد و علائمی که داشتم بدتر شد. از جمله انرژی های آدم را متوجه میشم و بهشون عکس العمل نشون میدم. تکان خوردن های شدید. سردرد و افت فشار و خارج شدن از حالت عادی و ... تو این دو ماه بدتر شدم. من تو خواب میتوانم بفهمم که دارم خواب میبینم یا اگر بیدار بشم و دوباره بخوابم میتوانم همان خواب را دوباره ادامه بدم. از بچگی خوابهایی میدیدم و همیشه حضور خیلی چیزا رو حس میکردم. بنظرتون من چه مشکلی دارم؟

پاسخ: همه انسانها از آنجاکه روح هستند پس قدرت مدیومی هم دارند منتها با شدت و ضعف متفاوت. اما موردی که شما فرمودید حالاتی است که ناشی از حساسیت بالای شما به امواج محیط و فرامحیطی است که بعضی از انسانها بواسطه نرمی و لطافت تنپوش شان از آن متاثر میشوند. شما میبایست توجه و آگاهی تان را به امور و موضوعاتی معطوف کنید که بیشتر از نعمات و زیبایی های دنیایی بهره مند گردید و تا آنجا که میتوانید از انزوا و خانه نشینی اجتناب کنید و در گروههای دوستان بیشتر حاضر شوید. برای انسانهایی چون شما قدری بی توجهی به ذهنیات و امور معنوی و پرداختن به لذات و خوشی های دنیوی توصیه میشود.


سوال از خانم افسانه

ای کاش شرایط تشکیل کلاسهایتان بصورت انلاین هم بود.
خیلی علاقمند به شرکت در جلسات کلاسی هستم ولی خوب چون محل سکونتم تهران نیست واقعا نمیتونم .حضور داشته باشم.

پاسخ: انشالله در آینده ای نه چندان دورفایل صوتی و ویدیویی تدریس دوره ای علوم روحی تقدیم علاقمندانی که خارج از تهران هستند میگردد.


سوال از خانم آرام

در رابطه با مقاله «چشم های بینای من» آیا این مدیوم محترم اگر ممکن باشد از جهان غیب و نعمت های آن جهان و اینکه مادر ایشان خبر انتقال از این جهان خاکی به جهان دیگر و نحوه  انتقال یافتن خود را آن گونه که برای ایشان بیان فرموده اند ما را هم سهیم در این شنیده های آسمانی بفرمایند و اینکه ایا ایشان ارواح را حی و حاضر همانند انسان های زنده می بینند و صدایشان را می شنوند و آیا افراد فامیل تا چهلم فوت خود در بین افراد خانواده خود هستند یا تا مدتها می توانند در بین خانواده خود باشند بیشتر برایمان این مطالب را باز کنند و اینکه ارواح چه پوششی دارند بسیار ممنون و سپاسگزارمی شویم و همینطور از شما استاد عزیز که همیشه راهنمای خوبی برای ما بوده اید و با نوشته ها و سخنان ارامش بخش خود راهی به دروازه  زندگی زیبای ابدی برای ما گشوده اید یک دنیا متشکریم.

پاسخ: تمامی ارواح تازه درگذشته به نسبت میزان علاقه و وابستگی اشان به دنیا و خانواده و ... تا هر زمان که دلشان بخواهد در میان خانواده و دوستان می مانند. تا به آن اندازه ای که از این عمل خود اشباع شوند و آنگاه است که بسوی منزلگاه ابدی خویش رحلت می کنند.


سوال از آقای بهزاد

یک خروسی داشتیم که هشت سال ونیم با هم بودیم انقدر صمیمی بودیم که در حال حاضر از فراق او در عذاب هستم آیا در روز قیامت اگر من نتیجه اعمالم خوب بود و به بهشت رفتم در آنجا می توانم در کنار خروسم برای همیشه باشم؟ تفسیر های شما بر مبنای چه کتبی است‌‌؟

پاسخ: بله در بهشت بسیاری از انسانها با حیوانات خانگی خودشان محشور هستند. و منبع مطالب این سایت کتابهای الهی و الهامات ارواح متعالی میباشد.
موفق باشید.
کانال تلگرا ما: masnaviarvah@


سوال از آقای بهزاد

با توجه به صحبتهای شما که در بهشت انسانها با حیوانات خانگیشان هستند شما در جایی فرموده اید که حیوانات از بهشت منتقل می شوند به دنیایی دیگر آیا یعنی خروس ما هم چنین شرایطی خواهد داشت و در بهشت هم ما را ترک خواهد کرد؟

پاسخ: من گاهی اوقات از سوالات بامزه شما خنده ام میگیرد.
خدمتتان عرض کنم اگر علاقه و وابستگی شدید دوطرفه بین انسان و حیوان خانگی اش ایجاد شده باشد در جهان های روحی این همنشینی ادامه خواهد داشت.


سوال از خانم آرام

استاد من مطلبی را از جایی خوانده بودم که شخصی برای چند دقیقه فوت کرده بودند و ایشان اظهار کرده بودند که اشیا و مردم را که از فاصله بالا نگاه می کرده اند واضح و شفاف نبوده اند و مانند الان که زنده بوده اند نمی دیده اند و ضعیفتر چیزهای دور و بر را می دیده اند. استاد آیا کسانی که برای چند دقیقه می میرند مانند خواب مردم و چیزهای دیگر را می بینند کاش شما در مورد کسانی که برای چند دقیقه ایست قلبی کرده اند و دوباره قلبشان به کار افتاده و برگشته اند مطالبی عرضه می کردید شما آنقدر زیبا مطالب را بیان می فرمایید که ما خوانندگان آرامش دلپذیری در زمان خواندن پست های شما داریم بسیار ممنون و متشکریم.

پاسخ: در مرگ موقت درست هنگام مرگ دائم روح از کالبد مادی جدا میگردد با این تفاوت که این جدایی موقت است و پس از زمانی کوتاه یا طولانی مجددا روح در کالبد جسمانی جفت و جور شده و حواس انسان معطوف به دنیای فیزیکی میگردد. درست مانند زمانی که در خواب هستیم منتها در حالت کما این خواب عمیق تر است و روح فاصله اش از جسم بیشتر میشود.
موفق باشید.
کانال تلگرام ما: masnaviarvah@


سوال از خانم فاطیما

من یه خانم ۲۸ ساله هستم نزدیک دوساله فهمیدم چندتا از نشونه های مدیوم رو دارم، یکیش حس ششم قویمه ، جاهای بدی برم اگه ظاهرا هم بد نباشه اما انرژی منفی شو کاملا حس میکنم حتی انرژی آدم ها رو ، اتفاقی تو یه مجلس بودم که یه مدیوم آنجا بود و بعد از رفتنش من حالت تهوع و سردرد شدید گرفتم بدون هیچ علتی، و آخرین بار خواب بود که همسرم اومد بالای سرم و من توی خواب داشتم از بالای سرم خودم میدیدم این صحنه رو که یهو چشمامو باز کردم و همسرم فکر میکرد من بیدار بودم که حضورشو حس کردم. میخوام ببینم آیا حدسم درسته و اینا نشونه های مدیومیه یا نه؟

پاسخ: با توجه به علایمی که فرمودید و با توجه به سن و سالتون در دوره و پریود مدیومی هستید در صورتیکه در تهران هستید برای حضور در کلاسهای آموزش علوم روحی و آموزش انرژی درمانی ثبت نام نمایید.


سوال از خانم افسانه

با سلام من خانمی 48 ساله هستم که به علت یه بیماری خاص ویلچری هستم و پدرم همان سالی که به این بیماری دچار شدم فوت کرد. چند ماه پیش چند شب پشت سر هم صبح که پامیشدم میدیدم روم روانداز انداخته شده. بعد که همسرم خواست دوربین بذاره دیگه تکرار نشد. تا اینکه چند شب پیش دوباره تکرار شد و صبح دوباره با روانداز بلند شدم. دیشب هم احساس کردم موقعی که آخر شب دارم کتاب میخونم متوجه یه حرکاتی شدم. نمیدونم چرا فکر میکنم روح پدرم باشه. لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ: عوامل گوناگونی ممکن است وجود داشته باشد که شما فکر میکنید شاید پدیده های ماورایی یکی از آن موارد است اما من توصیه میکنم زیاد خودتان را درگیر این ذهنیات نکنید. چرا که لزومی ندارد روند طبیعی زندگی خودتان را بخواهید به حدسیات گره بزنید. انشالله که موضوعاتی از این دست در زندگی همگان منشاء خیر باشد.


سوال از آقای ابوالفضل

آیا مطالبتان منبعی دارند ؟

پاسخ: منابع معارف علوم روحی همگی مبتنی بر الهیات و کتب ادیان الهی است و همچنین کشف و شهود اولیاالله و مدیومهای روحی بوده و می باشد. البته شاید برخی از مطالب آن از حوزه علوم تجربی و علم امروزه بشر قانع کننده و قابل تجربه نباشد که بخاطر ضعف و عقب ماندگی علم و دانش بشری است که هنوز نتوانسته است به معرفت و آگاهی های لازم در زمینه موج و انرژی های ناشناس محیطی و فرامحیطی تسلط یابد.


سوال از خانم آرام

آیا برای شما مقدوراست که تجربه  نزدیک مرگ استاد حسن رهبرزاده را برای دوستداران بیان بفرمایید ممنونم.

پاسخ: استاد رهبرزاده در سنین کودکی (هشت سالگی) از بالای یک درخت بلند به زمین سقوط می کند و بر اثر صدمات وارده به کما رفته و بیهوش می شود. ایشان را به خانه می آورند و دکتر پس از حضور بر بالین ایشان وقوع مرگ را تایید می نماید. خود استاد می فرماید من در آن لحظه که مادر و خواهران و برادرانم بر سر جنازه من گریه می کردند، در کنارشان حضور داشتم اما آنها مرا نمی دیدند و من بارها به مادرم گفتم که من صحیح و سالم هستم و نمرده ام اما هیچکس متوجه من نمی شد.
در زمان سقوط استاد از درخت و کمای ایشان، پدر استاد به خاطر ماموریتی در شهری دیگر به سر می برد. به همین خاطر جنازه استاد را تا بازگشت پدر که فردای آن روز بود در خانه نگه می دارند. استاد خودش می گوید، جسم بی جان و بیهوش مرا در یکی از اتاقهای خانه که رو به حیاط بود، قرار دادند و مادرم تا صبح به راز و نیاز و گریه به سر برد.
ایشان ادامه می دهد من خودم را بسیار سبکبال احساس می کردم به طوری که می توانستم در آسمان پرواز کنم پس تصمیم گرفتم به شهری که پدرم در ماموریت بود بروم به محض اینکه این اراده را کردم خودم را در کنار پدرم یافتم و با ایشان بارها صحبت کردم و اتفاقی که برایم افتاده بود را برایش شرح دادم اما وی مطلع نمی شد.
بالاخره فردای روزی که پدراستاد از ماموریت بازمی گردد یکسره به اتاقی می رود که جسم بی جان استاد را در آنجا قرار داده بودند اما در این لحظه به اذن خداوند استاد به هوش می آید و عمری دوباره می یابد. درواقع اگر پدر استاد رهبرزاده روز قبل در ماموریت به سر نمی برد چه بسا استاد را همان روز دفن می کردند، اما خواست و اراده الهی مشیت و تقدیری دیگر را رقم زد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی