عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/be/soalat.26

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ

پاسخگویی به سوالات


روحححح

قسمت بیست و ششم


سوال: خانم یا آقای ماه

من ده روره هرروز ،، روزی صد دفعه از وبلاگ سر میزنم ببینم جوابمو دادید یا نه. دلم شکست!
پاسخ: با عرض پوزش از شما به خاطر این کوتاهی از ما. لطفا یک بار دیگر پیام تان را بفرستید تا انشاالله پاسخگو باشم. باز هم از شما عذرخواهی می کنم.

سوال: خانم kanoom

من چندتا سوال داشتم در مورد کتابت القایی،ایا این روش باید زیر نظر استاد راهنما انجام بشه؟من این روش رو تو خونه و به تنهایی در یه جلسه انجام دادم و یه سری نوشته دارم،اما همسرم میگه اینا توهمات خودته، خودت نوشتی،همچین چیزی ممکنه؟ ایا این کار من که تو خونه و تنها انجام میدم مشکلی ایجاد میکنه؟ متاسفانه من تهران نیستم و برام میسر نیست تو این جلسات شرکت کنم. آیا اون نوشته ها کار یک روح بوده یا نه؟
پاسخ: بهرحال یک روح آگاه موجد نگارش و کتابت می گردد. باید اذعان داشت بیشتر اشخاصی که مبادرت به کتابت می نمایند این شک را دارند که آیا کتابت شان کار روح بوده یا نه. در پاسخ باید بگویم اگر هم یک روح خارجی موجب نگارش نبوده، آیا شما بعنوان یک نویسنده مگر دارای روح نیستید و اگر این کتابت کار خودتان هم باشد باز هم این کتابت کار یک روح بوده است و آن روح خود شما هستید. ولی خب اکثرا دوست دارند که یک روح خارجی این کتابت را انجام داده باشد که با کمی صبر و بردباری و انجام تمرینات منظم حتما موفق به کتابت با ارواح خواهید شد. اما به شما توصیه می کنم برای شروع حتما تحت نظارت استاد به این امور بپردازید.

سوال: از خانم دریا27

من قبل از رفتن به کلاس احضار شب ها کلا نمیخوابیدم، چند وقت پیش با خواهرم به کلاس احضار روح رفتیم، در آنجا به ما یاد دادن که از طریق کتابت با روح ارتباط برقرار کنیم، وقتی به منزل رسیدیم من این کار را چندین بار در یک روز انجام دادم، و بعدش دیگر آن کار را انجام ندادم، الان چند روز هست من از تاریکی میترسم و شب ها احساس میکنم کسی در منزل هست و صداهایی میشنوم ، باید چکار کنم ؟ ترا خدا کمک کنید، بی خوابی شبانه و ترس خیلی بده.
پاسخ: شما نباید به هر جلسه ای بروید. درضمن بدون دانش روحی نباید اقدام به کتابت میکردید. بهرحال هیچ به دلتان نگرانی راه ندهید ممکن است ازلحاظ ذهنی دچار توهم شده باشید دیگر هیچ تمرینی انجام ندهید و فکر و خیالات بیهوده را از خود دور کنید. اگر باز هم ناآرام بودید در جلسه پنجم مهرماه ما ثبت نام کنید تا راهنمایی لازم را به شما بدهیم.

سوال: خانم آرام
با سلام و تشکر فراوان از مطالب ارزنده  شما استاد عزیز و محترم. استاد آا در جهان برزخ خوردن و آشامیدن مانند این جهان وجود دارد و آیا روح گرسنه و تشنه هم می شود
یعنی تمام احساساتی که در دنیا داشتیم در برزخ هم داریم.
پاسخ: برزخ یعنی فضایی حائل میان دنیای مادی و دنیای غیب. ارواح درا ین نشئه نیازی به خوردن و آشامیدن ندارند و معمولا به واسطه درگیری های ذهنی که پس از مرگ دچار آن گشته اند و قصد به سرانجام رساندن کارهای نیمه تمام شان در دنیا را دارند زیاد به رفع حوائج و عادتهای دنیای مادی ازقبیل خوردن و آشامیدن نمی پردازند. اما اکثر ارواح بنابر عادت و دلبستگی هایی که از دنیای فیزیکی با خود به جهان ارواح می برند تا مدتها با استفاده از قدرت عقل برای خویش انواع اغذیه و اشربه را تهیه کرده و به رفع خوائج و عادات دنیایی خویش مشغول می باشند.

سوال: خانم ص.خ
میخواهم در کلاس علوم روحی ثبت نام کنم جسارتا آیا تضمینی هست که بعد از پایان کلاس ها بتوانم با ارواح تماس بگیرم چون آرزوی من همین است.
پاسخ: مگر کسی که در دانشگاه ثبت نام می کند به او تضمین می دهند که حتما کارشناس یا کارشناس ارشد می شود، موفقیت همه انسانها به سعی و تلاش و ممارست آنها در راه هدفی که دارند بستگی دارد. هیچ شاگردی نمی تواند از استادش بخواهد برای رسیدن به مقصد و هدفی که دارد به او تضمین بدهد.

سوال: خانم ن.وفایی
من بعد از جلسه سوم از کلاس های علوم روحی در تمرین کتابت توانستم کلمات و جملات کوتاه ازطرف روح حامی خویش دریافت کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. من اصلا فکر نمی کردم به این زودی بتوانم کتابت کنم درحالی که شما فرمودید خودتان هفت سال طول کشید تا به کلمه و جمله برسید. از این بابت واقعا از شما سپاسگزارم.
پاسخ: ضمن تبریک به موفقیتی که کسب کردید باید گوشزد کنم که شما باید از خداوند سپاسگزار باشید نه من. در ضمن مبادا از این بابت دچار غرور و نخوت بشوید که کبر و غرور آفت قدرت مدیومی است. به هرحال انشاالله که در ادامه مراحل ارتباط با دوستان غیبی اتان موفق باشید.

سوال: آقای ایمان.ع
 می خواهم در کلاس انرژی درمانی ثبت نام کنم آیا خودتان درس می دهید یا استاد دیگر؟
پاسخ: بله اگر قسمت باشد خودم تدریس می کنم.

سوال: آقای میم. عقیل
آیا دعوت ما را برای برگزاری جلسه دورهمی ارتباط قبول می فرمایید؟ زیرا اینجانب قصد دارم یک جلسه ارتباط با ارواح متعالی در جمع دوستان و فامیل خودمان در منزل خودم برپا کنم. آیا شما تشریف می آورید؟
پاسخ: جهت برپایی چنین جلسه ای در مکان اختصاصی خودتان با شماره 09109751237 هماهنگ نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی