عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pashokh/soalat/27

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ

پاسخ به سوالات

پاسخ به سوالات

قسمت بیست و هفتم

فرامرز ملاحسین طهرانی


سوال خانم آ.ر

با سلام خدمت شما استاد گرامی. خواستم درباره کلاسهای غیرحضوری و همینطور فایل صوتی آموزشی بیشتر به ما اطلاعات بدهید. خیلی ممنون از شما و زحمات شما.

پاسخ: حتما مطلعید که غیر از تهران، علاقه مندان زیادی هم در شهرستان ها هستند که دوست دارند در کلاسهای آموزشی شرکت داشته باشند به همین دلیل، تمام درسهایی که در کلاسهای حضوری تعلیم داده می شود ازطریق فایل صوتی نیز به عزیزانی که امکان شرکت در جلسات حضوری را ندارند برایشان ازطریق تلگرام و یا ایمیل ارسال می گردد.


سوال آقا یا خانم رسولی

بسیار خوشحالم که آموزش غیرحضوری علوم روحی را در فضای مجازی شروع کردید. من مایلم که این فایل های صوتی را خریداری کنم لطفا به من بگویید که چگونه اقدام به خرید و ثبت نام دراین کلاسهای غیرحضوری کنم و آیا هزینه شهریه این کلاسها مانند کلاسهای حضوری است؟

پاسخ: بله هزینه آن تقریبا مانند هزینه کلاسهای حضوری است. شما بعد از پرداخت شهریه که میزان آن در جدول کلاسها در داخل سایت قرار داده شده ، شماره تراکنش و اطلاعات آی دی تلگرام و یا ایمیل خود را پیامک می کنید تا در اولین فرصت فایل صوتی جلسه اول برای شما فرستاده شود. شما می توانید برای هماهنگی بیشتر با شماره 09109751237 تماس بگیرید تا ترتیب این کار داده شود.

سوال خانم ماه خانم

سوالم این بود که... چطور میشه انرژی های منفی به جسم راه پیدا نکنن ... دائم که نمیشه سر سجاده و قران و ذکر بود برای دوری از انرژی های منفی ..دائم الذکر هم اگر باشی چشم و گوشت ببه چیزهای دیگه باز و روشن میشه که شرح گفتنش طولانیه،،، چطوری از شر انرژی های منفی خلاص بشم .. مدیومی که فقط انرژی منفی ب سمتش بیاد هم وجود داره ؟؟؟ جسمم در رنج و بیماریه ... هر شب کارم اشک ریختنه ... تو رو خدا بگید چکار کنم ..هیشکی حرف منو نمیفهمه..هر لحظه آرزوی مرگ می،کنم..حتی الان ک دارم این پیامو می نویسم دارم اشک میریزم.

پاسخ: به صورت فایل صوتی پاسخ شما را در کانال تلگرامی مثنوی ارواح  masnaviarvah@  داده ام.


سوال خانم شبنم

ببخشید یک سوال داشتم اعضای یک خانواده که همدیگر را خیلی دوست دارن میتونن در جهان های روحی باهم ملاقات کنند؟میخوام بدونم ک این که من اعضای خانوادم رو دوست دارم دلیل بر تجانس روحی است؟در چه صورت نمیتونم خانوادمو ملاقات کنم در جهان روحی؟

پاسخ: مهمترین عامل تجانس روحی عشق و محبت است و این عامل لطیف روحانی باعث میشود که ارواح متجانس در یک جهان روحی مشترک محشور باشند.


سوال MmM

خیلی سخته.... خیلی ... خدایا شکر ...چکار کنم جز شکر چیزی نمیتونم بگم ... فقط می تونم بگم دعام کنید زودتر از این جسم خلاص بشم .. اسیر شدم ...سال هاست به سختی اسارت میکشم. دیگه نمیتونم ..

پاسخ:اصلا مشخص نیست که سوال شما پیرامون چه موضوعی و چه مشکلی است. توضیحات شما اصلا کامل نیست در ضمن با چند سطر اطلاعات ناقصی که شما داده اید نمیتوانم شما را راهنمایی کنم. توصیه میشود جهت مشاوره ثبت نام نمایید.


سوال آقای محمد

میخواستم ازتون در خواست کنم منابع مطالعه روح شناسی و... معرفی کنید، من کتاب های دکتر رهبر زاده رو کلیات علوم روحی(دوجلد) و شناخت روح(دوجلد) و هم چنین کتاب های شما رو مطالعه کردم و مشتاقم بیشتر بدونم، میشه راهنمایی کنید؟

پاسخ: بنظرم همین کتابها کافی است. البته کتاب ارواح از بهشت خبر می‌دهند را هم مطالعه نمایید.


سوال خانم مهتاب

خواهرم یک چکاوک رو از نوزادی بزرگ کرد که مدت 8 سال با ما زندگی کرد... بسیار باهوش بود..شیطونی میکرد..برامون جیغ میکشید سوت میزد و با سوت برخی اسامی رو صدا میکرد.خیلی بهش وابسته بودیم... چند روز قبل ناغافل یکی از پاهاش لنگ زدن گرفت و بعد هم بیحال شد...نمیتونست غذا و آب بخوره...توی دستم گرفتمش که چند قطره دارو بهش بدم اما ناگهان سرش افتاد روی بالش و جان به جان آفرین تسلیم کرد...
الان چند روزه خیلی ناراحت و غصه داریم...باورمون نمیشه پرنده شیطون و دوست داشتنیمون از پیش ما رفته ... ارزوم شده یکبار دیگه ببینمش و تو دستم بگیرمش..آیا روح اون پرنده توجهی به ما داره؟ آیا غصه خوردن ما رو میبینه؟ میفهمه چقدر دوستش داریم و دلتنگشیم؟ آیا پس از مرگ ممکنه به استقبال ما بیاد؟

پاسخ: این دلتنگی و افسردگی به مرور زمان تعدیل مییابدـ ولی خب از معایب دلبستگی افراطی به چیزی یا کسی در همین است که درصورت فقدان آن انسان دچار آسیب عاطفی و روانی میشود. حیوانات به محض مرگ جهت تکامل به حیوانی برتر و تکامل یافته تر تبدیل میگردند و وضعیتی بهتر از گذشته خواهند داشت. پس زیاد غصه نخورید.


سوال خانم رویا

سلام ، من یک گربه داشتم که از بچگی بزرگش کردم و شش سالونیمش شده بود ، خیلی دوسش داشتم و دارم تا اینکه درست هفته پیش 8 مهر لای در برقی پارکینگ گرفتار شده و نمیدونم بعد از چه مدت عذاب جون داد. من نابود شدم هم بخاطر دردی که کشید و هم بخاطر رفتنش و نبودنش در خونمون، هر شب سر خاکش که تو باغچه هست شمع روشن میکنم. میخوام بدونم که آیا روحش مارو میبینه و اینکه وقتی مردم تو اون دنیا میتونم ببینمش?

پاسخ: پاسخی که به سوال قبل به خانم مهتاب داده ایم، درباره سوال شما هم صادق است.


سوال خانم م.کاف

اگر ممکن است آدرس کانال تلگرامی خود را بدهید.

پاسخ:  کانال تلگرام مثنوی ارواح: masnaviarvah@


سوال خانم شبنم

ببخشید یک سوال داشتم میخواستم ببینم روح انسان باز بعد از مرگ به صورت یک انسان دیگر وارد همین دنیا میشه؟ یعنی تناسخ به صورت عرضی وجود داره؟ چون من چند جا خواندم ک تناسخ کفر هست و امامان ما هم رد کردند.

پاسخ: بهتر است بجای تناسخ از کلمه تکامل استفاده کنید بهر حال روح الهی از مرحله جمادی تا مرحله انسان اولی مراحل و مراتب زیادی در خلقت طی می کند تا به اصل و سرمنشا آفرینش خویش ملحق گردد.


سوال خانم پرستو

من یه جوجه گرفتم که تبدیل به یه مرغ خیلی قشنگ وباهوش شددوسال باهمزندگی کردیم ومرتب هم برامون تخم میذاشت .ازتیرماه خیلی مریض شد هردکترمخصوص طیور که توتهران بودبردمش یه بارهم آب شکمش وتخلیه کردم ازلحاظ مادی ومعنوی کم نذاشتم که زنده بمونه ولی بازمریض شد بردم مجدد ازش عکس بگیرن تابه پشت خوابید ازدهنش آب اومدبیرون توبغلم مرددارم بخدادیوونه میشم توخونه مون همه دارن براش گریه میکنن. من نمیخواستم درد بکشه موقع مردنش ولی کشید میخواستم آمپول خواب آوربزنم براش راحت ازدنیا بره ولی اینطورنشد لحظه جون دادنش میادجلوچشمم دارم دیوونه میشم توروخدا بگین چیکارکنم آیا من کوتاهی کردم درحق این زبون بسته ؟ حاضرم خدا عمرمن و با پرندم نصف میکرد ...به من میگید آیا دردکشیده موقع مردن والان روحش کجاست. بخدا روزی 4تاقرص آرامبخش دارم میخورم . دیروز ازدنیارفت.

پاسخ: این همه وابستگی به چیزی و یا کسی و یا حیوانی ضررهای روحی و روانی برای انسان دارد. انشالله صد سال زنده باشید اما وقوع مرگ رخدادی مبارک برای هر موجود ذی روحی میباشد و مرغ شما به یک جهان برتر و لطیف تری سفر کرده است و جایگاه خیلی بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت.


سوال آقای رضافرد

ضمن عرض تبریک به خاطر راه اندازی کلاسهای غیرحضوری به شما. من بسیار تمایل دارم که در این کلاسها حضور یابم. یعنی فایل های صوتی آموزشی شما را خریداری کنم. فقط سوالی داشتم آیا این فایل های صوتی همان صدای ضبط شده شما در کلاسهای حضوری است یا چیز دیگری است؟

پاسخ: نخیر این فایل های صوتی را بطور جداگانه و متناسب با فضای مجازی ضبط می کنیم و در کنار آن جزوات درسها را برای دانش پژوهان ایمیل می کنیم و یا در صفحات تلگرامی آنها می فرستیم. و به صورت آنلاین هم پاسخگوی این عزیزان هستیم. خلاصه از هر جهت کلاسهای غیرحضوری فایده اش بیشتر از کلاسهای حضوری است.


سوال خانم سها.ق

کاش می شد در همین سایت غیر از نوشته و مطلب، فایل های صوتی هم می گذاشتید. خیلی بهتر می شد.

پاسخ: ما فایل های صوتی زیادی در کانال تلگرامی مثنوی ارواح « masnaviarvah@ » قرار داده ایم شما می توانید با مراجعه به این کانال از آنها استفاده کنید.



نظرات  (۱)

با سلام خدمت شما.من چند ماهی هست که پدرمو از دست دادم یعنی رفت سر کار و برامون خبر آوردن که فوت کرده اوایل فوت پدرم اصلا باور نمی کردم که اون فوت کرده  پیش خودم میگفتم دروغه اون بالاخره یه روز برمیگرده خونه و اما حالا تقریباً دوهفته ای هست که وحشت عجیبی از مرگ پیدا کردم و حالا تازه دارم میفهمم که چی شده تمام این دو هفته شدیداً فکر و خیال مردن اومده تو سرم و دستمو داعم می‌زارم رو قلبم ببینم میزنه یا نه تو این مدت به اندازه بیست بار دکتر رفتم و تمام دکترا بهم گفتن جسمت سالمه تو مشکل روحی داری باید بری پیش مشاور شبا نمیتونم بخوابم از حموم رفتن وحشت دارم.من تا قبل از رفتن پدرم هیچ وقت آنقدر حس بدو انرژی منفی نداشتم کم کم جسمم داره تحلیل  می‌ره از استرس معده دردم گرفتم خودمم دیگه خسته شدم به هر کس میگم از مردن میترسم بهم میگه تو چه میدونی کی می‌میری یا بهم میگن داری انگار کم کم دیوونه میشی سریع برو پیش مشاور حالا شما به عنوان یه مشاور چه توصیه ای برای من دارید ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید.
پاسخ:
با سلام خدمت شما
با عرض تسلیت به شما و با امید آنکه پدر بزرگوارتان قرین رحمت حق تعالی گردد. باید به شما عرض کنم که وابستگی و دلبستگی اعضای یک خانواده نسبت به یکدیگر امری طبیعی است که شامل همه انسانها البته با شدت و ضعف می گردد. اما آن چیزی که مذموم است افراط و زیاده روی در دلبستگی هایی است که انسان را به اضمحلال روحی و جسمی می کشاند. شما باید سعی کنید به طور منطقی با این پیشامد برخورد کنید و این را در نظر داشته باشید که واقعه مرگ فقط برای پدر شما نبوده و نخواهد بود و هم اکنون که شما دارید این مطلب را می خوانید پدران و مادران و برادران و خواهران زیادی در سراسر کره زمین به علل گوناگون از دنیا می روند و بستگان خود را عزادار می کنند. حتی این رخداد شامل حال پیامبران و سلاطین و انسانهای بسیار برجسته تاریخ هم می گردد. پس این فقط شما نیستید که دچار این ضایعه شده اید و به قول معروف شتری است که در خانه همه کسی خواهد خوابید. بهتر است شما رابطه تان را با خالق بزرگ جهان یعنی خداوند که آفریننده همه پدرها و مادرها و انسانهای روی کره زمین است تقویت کنید و او را که بهترین دوست و یاور ماست و همیشه زنده و جاوید است را به عنوان تنها یاور و سرپرست و ولی خویش برگزینید تا بر اثر ناملایمات و سختی های زندگی پشت و پناهی محکم برای شما باشد. درضمن با گذشت زمان این حالات شما رفته رفته تعدیل یافته و انشاالله مشکل روحی روانی شما برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی