عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

pasokh/be/soalat28

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

پاسخ به سوالات

نامه

قسمت بیست و هشتم

فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال از خانم زینب ...

با سلام خدمت شما.من چند ماهی هست که پدرمو از دست دادم یعنی رفت سر کار و برامون خبر آوردن که فوت کرده اوایل فوت پدرم اصلا باور نمی کردم که اون فوت کرده  پیش خودم میگفتم دروغه اون بالاخره یه روز برمیگرده خونه و اما حالا تقریباً دوهفته ای هست که وحشت عجیبی از مرگ پیدا کردم و حالا تازه دارم میفهمم که چی شده تمام این دو هفته شدیداً فکر و خیال مردن اومده تو سرم و دستمو داعم می‌زارم رو قلبم ببینم میزنه یا نه تو این مدت به اندازه بیست بار دکتر رفتم و تمام دکترا بهم گفتن جسمت سالمه تو مشکل روحی داری باید بری پیش مشاور شبا نمیتونم بخوابم از حموم رفتن وحشت دارم.من تا قبل از رفتن پدرم هیچ وقت آنقدر حس بدو انرژی منفی نداشتم کم کم جسمم داره تحلیل  می‌ره از استرس معده دردم گرفتم خودمم دیگه خسته شدم به هر کس میگم از مردن میترسم بهم میگه تو چه میدونی کی می‌میری یا بهم میگن داری انگار کم کم دیوونه میشی سریع برو پیش مشاور حالا شما به عنوان یه مشاور چه توصیه ای برای من دارید ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید.

پاسخ: با عرض تسلیت به شما و با امید آنکه پدر بزرگوارتان قرین رحمت حق تعالی گردد. باید به شما عرض کنم که وابستگی و دلبستگی اعضای یک خانواده نسبت به یکدیگر امری طبیعی است که شامل همه انسانها البته با شدت و ضعف می گردد. اما آن چیزی که مذموم است افراط و زیاده روی در دلبستگی هایی است که انسان را به اضمحلال روحی و جسمی می کشاند. شما باید سعی کنید به طور منطقی با این پیشامد برخورد کنید و این را در نظر داشته باشید که واقعه مرگ فقط برای پدر شما نبوده و نخواهد بود و هم اکنون که شما دارید این مطلب را می خوانید پدران و مادران و برادران و خواهران زیادی در سراسر کره زمین به علل گوناگون از دنیا می روند و بستگان خود را عزادار می کنند. حتی این رخداد شامل حال پیامبران و سلاطین و انسانهای بسیار برجسته تاریخ هم می گردد. پس این فقط شما نیستید که دچار این ضایعه شده اید و به قول معروف شتری است که در خانه همه کسی خواهد خوابید. بهتر است شما رابطه تان را با خالق بزرگ جهان یعنی خداوند که آفریننده همه پدرها و مادرها و انسانهای روی کره زمین است تقویت کنید و او را که بهترین دوست و یاور ماست و همیشه زنده و جاوید است را به عنوان تنها یاور و سرپرست و ولی خویش برگزینید تا بر اثر ناملایمات و سختی های زندگی پشت و پناهی محکم برای شما باشد. درضمن با گذشت زمان این حالات شما رفته رفته تعدیل یافته و انشاالله مشکل روحی روانی شما برطرف خواهد شد.

 

  ادامه مطلب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی