عالم ارواح

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

وبسایت ماورالطبیعه و متافیزیک

در این وبسایت مطالب، عکس ها و کلیپ های دیدنی و خواندنی از عالم ارواح خدمت دوستداران علوم روحی تقدیم میگردد.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

سفارش یک روح

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

خاطرات مدیومها


سفارش یک روح عالیمقام

بیمه

فرامرز ملاحسین طهرانی

این بار می خواهم از تجربه خودم در کتابتی که هفته قبل داشتم برایتان مطلبی را قلمی کنم. هفته گذشته مطابق هر سه شنبه اقدام به کتابت با روح حامی خود کردم و از آنجا که من سالهاست مشغول گرفتن پیام از این نیروهای مقدس نامریی هستم طبق سنوات گذشته منتظر بودم تا این روح عالیمقام به موعظه ها و پیام های معنوی به وسیله قلم در دست من مطالبی را بر روی کاغذ بنگارد. این را هم متذکر شوم که روز قبل از این کتابت از این روح بزرگوار خواسته بودم که مرا در امر  کمک رسانی به همنوعان خویش از هر نظر که خودشان صلاح می دانند راهنمایی نمایند، حال می خواهد این کمک معنوی باشد یا مادی و یا هرطور که دستگاه الهی صلاح می داند به طریقی به اطلاع من برساند تا من از این راه بتوانم راه ثواب را پیموده و همچنین دیگران را نیز منتفع از آن بنمایم.

  ادامه مطلب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی